Gå til innhold

Eufemias Masj

nelson2

Anbefalte innlegg

På 3.8.2025 den 18.35, Otono skrev:

TitsMann er ZeeZee/Eufemias Masj. Denne kvinnen lider av alvorlig rusutløst psykose/schizofreni.

Ja Zezee er psykopat. Hun bor forresten i dronning eufemias gate 7. Siden hun bor i Barccode så må hun være super kriminell siden hun umulig kan tjene nok til husleie med den slitne musa si. Den er blitt like stort som et kumlokk og hun klarer ikke lenger å få mer en kr 500 per time.

Lenke til kommentar
3 minutter siden, Mummyboyz skrev:

Du Zezee er den virkelige transen/ladyboy her. Hun forsøker å få oppmerksomheten bort fra seg selv. Jeg vet alt om Zezee. Hun er virkelig en transe/ladyboy, hun opererte seg i Thailand.

Jeg kjenner til Dina også og hun er 1000% kvinne. Mest feminine damen jeg kjenner i iallfall. Jeg husker fra tidligere at Zezee har kranglet offentlig her på forumet tidligere.

Så det er åpenbart t Zezee er misunnelig på Dina sine tjenester av høy kvalitet. For ikke å snakke om høye timespriser. Det sier seg selv når Dina tar så høy pris og kunder betaler for det så kan hun ikke være en transe. ingen betaler opptil 9-10 000 for en transe.

Jeg må dessverre skuffe deg nå.
Er du klar over at zezee har voksne barn?
Jeg er ikke noe ekspert på anatomi eller kirurgi, men er ganske sikker på at du må være født kvinne for å bære frem et barn.

Når det kommer til krangling på forumet er det best å finne frem popcorn.

ijjiji.jpg

• Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Mummyboyz skrev:

Jeg kjenner til Dina også og hun er 1000% kvinne. Mest feminine damen jeg kjenner i iallfall.

Så du ble medlem her akkurat nå kun for å forsvare Dina og angripe Zezee? Ikke helt tilfeldig?

• Haha 2
Lenke til kommentar
28 minutter siden, Tukleren skrev:

Så du ble medlem her akkurat nå kun for å forsvare Dina og angripe Zezee? Ikke helt tilfeldig?

Kan være en som skal forsvare Dina og sverte Zezee, men kan også være en som ønsker å fyre opp og skape mer splid på forumet. @ElonKusk, er du på ferde igjen?

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
34 minutter siden, Tukleren skrev:

Selvfølgelig er det det. Jeg har bare lest på forumet som gjest. Har ikke giddet å lage en bruker før nå.
Er det noen som tror Dina er en transe basert på hva den KUA Zezee skriver så må man være hjernedød. Ja jeg har besøkt Dina så jeg vet hun ikke er transe. Har drevet bar i Thailand så jeg vet hvordan en transe ser ut.

Ser du på all kranglingen mellom Fabiana som den KUA virkelig heter så skjønner de aller fleste at det er for det meste sjalusi og misunnelse.

Jeg blir bare sint når noen rakker ned på en søt dame. Noe alle virkelig gentleman på denne siden bør være. Går bare ikke ann å oppføre seg sånn mot andre mennesker. Spesielt når jeg vet hva slags FITTE HULL Zezee virkelig er.

Baken henne er brei som en låvedør. Hjernen er brent bort på Amfetamin. Hun klarer ikke å holde seg når hun skal på do. Fordi rumpehulle hennes er som et gammelt kloakksrør etter årvis med anal sex....og holder ikke på noen ting så hun rett og slett driter på seg.

Fitta henne er som en tør sokk. full av rynker, clamydia og syflis.

Lenke til kommentar