Gå til innhold

Eufemias Masj

nelson2

Anbefalte innlegg

19 timer siden, TitsMann skrev:

IMG_3873.thumb.jpeg.ace3ab84a72c8c22ccb0dd193b0ab04c.jpeg

Profil tilbake på Dina og @Politimesternja. Ho har trakassert Zezee i over to år no – alt fordi en fyr som var klient av Zezee, valgte å gå sin vei etter at han fant ut at Dina e en transkvinne som prøvde å gifte sæ med han.

Ho har også vært etter en annen gift mann, og det e ho som står bak lekkasjen av informasjon om ei jente fra Iran.

Sara hadde forresten et veldig offentlig sammenbrudd for ett år siden – og har vært innlagt på psykiatrisk siden da

Her e en av meldingan ho har sendt te Zezee. Og det her la ho faktisk ut offentlig.

Sara har vært offer for menneskehandel tidligere, og slite fortsatt med PTSD.

Ho klare itj å akseptere at enkelte kvinne faktisk velge sexarbeid – og har det greit med det

IMG_3876.jpeg

Hven er denne svært rike kvinnen ? Eskorte ? Kontakt detaljer ? 

Lenke til kommentar
4 minutter siden, LonasGahr6tøre skrev:

Hven er denne svært rike kvinnen ? Eskorte ? Kontakt detaljer ? 

en gal aktivist som har prøvd å stenge dette forumet flere ganger.

Ja,jeg må være stygg og gi hennes full navn her.

Det er hun bak @Otono falsk eskort profil  og @Politimestern.Og hvem hvet alle andre troll.

IMG_3327.thumb.PNG.57905530aa93563cf25cd40efc878f26.PNGIMG_3321.thumb.PNG.1e19bc271f993a4a1e83168d4a8ef341.PNG 

• Thanks 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, TitsMann skrev:

en gal aktivist som har prøvd å stenge dette forumet flere ganger.

Ja,jeg må være stygg og gi hennes full navn her.

Det er hun bak @Otono falsk eskort profil  og @Politimestern.Og hvem hvet alle andre troll.

IMG_3327.thumb.PNG.57905530aa93563cf25cd40efc878f26.PNGIMG_3321.thumb.PNG.1e19bc271f993a4a1e83168d4a8ef341.PNG 

Har hun jobbet som eskorte også?

Takk for bilder og info. 

Lenke til kommentar
10 minutter siden, LonasGahr6tøre skrev:

Har hun jobbet som eskorte også?

Takk for bilder og info. 

Bare hyggelig!

Hun var et offer for sexhandel som ble veldig rik , Gud vet hvordan. Hun «hjelper» andre kvinner i en sårbar situasjon og har en stiftelse som heter Mamma Sara.hvitvasking av penger,kanskje?

• Thanks 2
Lenke til kommentar
20 timer siden, TitsMann skrev:

Faktisk det var bra den ganger.

Ser ut som ho har sniki sæ tilbake på profilen @Andreas Møller også.

Den der gale kjerringa kjem aldri te å la Zezee få fred.

La @Politimestern og @Oslo_bukken (Hei Finn!) kose

Innlegget om "Fjorden Utvikling" og den iranske hora stammer fra en person i kretsen rundt Ivonne Nesse (som tidligere solgte seg på bordell, RE og fra ulike leiligheter i Oslo som "Norske Kathrine").
Hun har egne tråder her inne og er beryktet for svindel, utpressing, falske anmeldelser, rus og psykiatri. 

Jeg vet hvem vedkommende som står bak innlegget er, men velger å ikke gå ut med navn. Hvorvidt vedkommende også har en tilknytning til denne sprø dama også er uvisst.

• Like 2
Lenke til kommentar
26 minutter siden, Oslo_bukken skrev:

Har vært på tinder date med hun her for noen år siden. Det stemmer at hun er kjønnsoperert. Pen dame.

MEN: er det virkelig nødvendig å henge ut henne med fullt navn her?!

Hvis hun driver lurer kunder så fortjener hun det. Tenk deg om. 8k for 1 time med ei hore også kommer gale zeze og beviser du er homo og puler transer. Wow. 

Zeze for engangskyld gjør du noe riktig. Hvis du satt på slik info skulle du fortalt det tidligere. Har jo vurdert og besøke hun men nå er jeg glad 8k ble spart 🫶🏿🫶🏿🫶🏿

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
45 minutter siden, Oslo_bukken skrev:

Har vært på tinder date med hun her for noen år siden. Det stemmer at hun er kjønnsoperert. Pen dame.

MEN: er det virkelig nødvendig å henge ut henne med fullt navn her?!

Siden hu har trakassere meg siden 2023 og hun er sikker jeg er Ivonne Nesse,ja.

Vi har ganske likne etternavn og tattoering (barbewire),men jeg er ikke den gale dama som hu beskrive.

Den dama Ivonne har en kriminell bakgrunn,for sure,Men forstå hele forvirring.

Endret av TitsMann
Lenke til kommentar
2 timer siden, Tukleren skrev:

Screenshot_2025-08-04-13-07-05-495.png.c123ae3137b6b4d57e7d79943de89ca0.png

Hvordan var egentlig dette døgnet ditt med Dina @Pipelort ?

Ser ikke helt relevansen mellom mitt besøk hos Dina og denne tråden. Dina/Otono er en helt annen dame og det det er flere forumbrukere her inne som kan bekrefte at hun har ingen relevans med henne som omtales i denne tråden. Forøvrig så har jeg anmeldt mine besøk hos Dina og ser ingen grunn til å utdype det nærmere.

Pipelort.

• Thanks 1
Lenke til kommentar

Venta, er norske dina hu der? I alle dager dere syke menn, hvilken idiot gir 8k i timen for det der. Har det klikka fullstendig for dere her inne? Jeg hadde snudd i døra om hun der møtte meg. Nå må dere slutte å betale disse pensjonistene fantasi summer. 

• Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Politimestern skrev:

Her må vi holde oss til det viktige. Er Dina transe ?! @Otono hører gjerne fra deg 

Har noen gått på en smell og betalt 8000 kroner for å ha sex med en transvestitt, i den tro at de endelig fikk fitte? Jeg skjønner at det kan være viktig å få oppklaring der! 😆

• Haha 2
Lenke til kommentar
18 minutter siden, Daskeladden skrev:

Venta, er norske dina hu der? I alle dager dere syke menn, hvilken idiot gir 8k i timen for det der. Har det klikka fullstendig for dere her inne? Jeg hadde snudd i døra om hun der møtte meg. Nå må dere slutte å betale disse pensjonistene fantasi summer. 

For meg så er det ikke bevist at Dina er Sara.

Det er så mye drama, og jeg ser ikke helt klart for meg alle aktører i spillet, men forsøker likevel. Dere må bare korrigere.

Gruppe 1:

- @ZezeeRealBack, Siren, Ariel og @TitsMann er alle samme person.

Gruppe 2:

- Homser-variantene, Villdyr-variantene, Amir-variantene, @borgermestern, Alpdlp og @ElonKusk(og sikker flere) er samme person.

- @Otono ble nevnt som enda en variant, men jeg er ikke sikker. OM det skulle stemme, så tar hun med seg @Pipelort og @alex ned i dragsuget

Jeg "vet" følgende:

• Gruppe 2 har mye tid, og er kjempeflink til å sjonglere maaange kontoer 😂
  • Gruppe 2 mener de har blitt doxa tidligere
  • Gruppe 2 har prøvd å sabotere forumet. Jeg har bare opplevd det en gang, men det skal visst ha skjedd flere ganger.
  • Gruppe 1 mener Gruppe 2 har trakassert i flere år
  • Gruppe 1 mener Gruppe 2 er hu Sara

Jeg kaster rundt omkring med beskyldninger, beklager så meget hvis jeg har tatt feil 😊

Jeg må si at jeg trodde aldri at det skulle være såååå mye drama på et eskorte forum. Når Netflix skal dramatisere dette, så håper jeg at de velger Pedro Pascal til å spille min karakter 🤩

• Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
1 minutt siden, nelson2 skrev:

Jeg har mistet tråden for lengst.

Se hva du har stelt i stand @nelson2! Som straff, må du booke en time hos Dina slik at vi kan få en bekreftelse på at hun finnes, og at hun er kvinne. 🤣

Neida, jeg mistet tråden jeg også, prøvde derfor å samle sammen "fakta". 

• Like 1
  • Haha 5
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Chen skrev:

For meg så er det ikke bevist at Dina er Sara.

Det er så mye drama, og jeg ser ikke helt klart for meg alle aktører i spillet, men forsøker likevel. Dere må bare korrigere.

Gruppe 1:

- @ZezeeRealBack, Siren, Ariel og @TitsMann er alle samme person.

Gruppe 2:

- Homser-variantene, Villdyr-variantene, Amir-variantene, @borgermestern, Alpdlp og @ElonKusk(og sikker flere) er samme person.

- @Otono ble nevnt som enda en variant, men jeg er ikke sikker. OM det skulle stemme, så tar hun med seg @Pipelort og @alex ned i dragsuget

Jeg "vet" følgende:

• Gruppe 2 har mye tid, og er kjempeflink til å sjonglere maaange kontoer 😂
  • Gruppe 2 mener de har blitt doxa tidligere
  • Gruppe 2 har prøvd å sabotere forumet. Jeg har bare opplevd det en gang, men det skal visst ha skjedd flere ganger.
  • Gruppe 1 mener Gruppe 2 har trakassert i flere år
  • Gruppe 1 mener Gruppe 2 er hu Sara

Jeg kaster rundt omkring med beskyldninger, beklager så meget hvis jeg har tatt feil 😊

Jeg må si at jeg trodde aldri at det skulle være såååå mye drama på et eskorte forum. Når Netflix skal dramatisere dette, så håper jeg at de velger Pedro Pascal til å spille min karakter 🤩

Jeg kan bekreft gruppe 1.Jeg har brukt eskort navn:Ariel Siren,Sirena,Abelone Marie,ikke fordi jeg har svindle folk,men fordi jeg har slett profil mine flere ganger,men alltid med en 🧜🏼‍♀️Emoji.

Men fra 2020 til februar i fjor jeg har annonsere i massasje avdelig og fast i Stavanger.Min først tur i Oslo etter pandemie var i juli 2023 til august same år.

Jeg hadde ingen peilig av hvem Ivonne Nesse var,men vi har nar samme etternavn.Husker an Aksel har press meg og sagt jeg har jobbe i Bjerke onradet,men jeg til dato vet ikke kor liger det 😂

Jeg hadde noen krangle med den dama i October/November 2023..og etter det kommer Alpdlp ..og andre varianten.

Til December 2024 til mai i år jeg var ikke aktiv som eskorte eller her i Noresk.

Jeg må sitter o lese Ivonne /Hanne trad nå😂 Takk for beskjed jeg fikk om den saken.Jeg er litt treg og har ikke talent for krim.😂

Vis noen lån meg 100.000 jeg bli husfrue 24/7,full pakke 😂😂

Lenke til kommentar
21 minutter siden, Chen skrev:

Se hva du har stelt i stand @nelson2! Som straff, må du booke en time hos Dina slik at vi kan få en bekreftelse på at hun finnes, og at hun er kvinne. 🤣

Neida, jeg mistet tråden jeg også, prøvde derfor å samle sammen "fakta". 

Som nevnt...... Er alt fordi de begge har samme klient og de to krangler. vet du hva som skjedde? 

Lenke til kommentar
På 2.8.2025 den 12.00, Oslo_bukken skrev:

Dere som liker henne: kjør på👍 Men min mening er at det finnes sikkert 100 jenter i Oslo jeg hadde gått til før jeg gikk til ‘Sirena’ igjen.

Men som sagt, smaken er som baken.

Til og med Marianne har sikkert en kunde i ny og ne. Just sayin…

Det er helt sikkert at Marianne har noen kunder i ny og ne. Om de positive omtalene er reele vet jeg ikke men de bestrider ihvertfall mine erfaringer med Marianne. Kun gidder neppe å betale for annonsering om hun ikke går i pluss.

Lenke til kommentar