Politimestern Skrevet 22 timer siden Share Skrevet 22 timer siden 6 timer siden, TitsMann skrev: Hu røyke ikke. Hu er allergisk mot røyk, faktisk. Da din «kredibilitet» har gått på dass. Hun har bodd i en stor og nydelig leilighet ved sjøen i flere år… du har ikke truffet henne.Bare bli ærlig. Er du zeze? 2 Siter Lenke til kommentar
Politimestern Skrevet 22 timer siden Share Skrevet 22 timer siden Trist når AI ikke har gått så bra. Dama er klin gærn. Anmelder kunder. Har tatt prisen opp fra 1500 tidligere i sommer til 2500-5000 nå ! 😅 anbefaler folk sterkt om tenke seg om før du kontakter henne. lurer på hvordan saken mot norske Dina går ? 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet 19 timer siden Share Skrevet 19 timer siden 8 timer siden, TitsMann skrev: Hver gang navnet hennes blir nevnt, så e han den første som hoppe fram. Å si at ei som itj røyke har en joint ligganes på bordet – det kreve litt for mye fantasi, ja. Move on,dama bry itje om deg.. Tototre var Kongen av forumet, kommer aldri en sånn karakter igjen. Dem vokser ikke på trær. Det var @Oslo_bukken som sa det lå en joint på bordet, tror du blander litt i siteringen din nå. 1 Siter Lenke til kommentar
TitsMann Skrevet 17 timer siden Share Skrevet 17 timer siden 2 timer siden, JoeRoganJosh skrev: Tototre var Kongen av forumet, kommer aldri en sånn karakter igjen. Dem vokser ikke på trær. Det var @Oslo_bukken som sa det lå en joint på bordet, tror du blander litt i siteringen din nå. Jau, det stem! @JoeRoganJosh. @Politimestern Ho va på ferie i Hellas, ja. Og no e ho på reisefot igjen. AI-businessen hennes går helt greit, sånn som for de fleste dev-folk. Det e bare de kreative AI-folka som e helt føkt. Du burde seriøst få dæ litt, og skaff dæ et liv Siter Lenke til kommentar
TitsMann Skrevet 17 timer siden Share Skrevet 17 timer siden 5 timer siden, Politimestern skrev: Er du zeze? Ho bor tydeligvis gratis oppi skolten din, kompis. Kanskje du treng litt av det her for å roe dæ ned litt? Siter Lenke til kommentar
Politimestern Skrevet 15 timer siden Share Skrevet 15 timer siden 2 timer siden, TitsMann skrev: Ho bor tydeligvis gratis oppi skolten din, kompis. Kanskje du treng litt av det her for å roe dæ ned litt? Ikke rart du og zeze er venner. Dere er like gale begge to. Det er bare 2-3 uker siden du mente Zeze var lagt inn på DPS! Artig skrue du Zeze bruker ikke falske bilder denne gangen da. Og wow for en stor forskjell Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet 3 timer siden Share Skrevet 3 timer siden @Politimestern selv om de ekte bildene ikke er så veldig fine, så er de fortsatt polerte. Hun er egentlig enda styggere mener jeg. @TitsMann hvis det er pikken din bør du gå å få den sjekket ut. Det der ser ikke bra ut… 🤮 og er det ikke pikken din så er det bare rart hele greia🙄 Siter Lenke til kommentar
TitsMann Skrevet 1 time siden Share Skrevet 1 time siden 2 timer siden, Oslo_bukken skrev: @Politimestern selv om de ekte bildene ikke er så veldig fine, så er de fortsatt polerte. Hun er egentlig enda styggere mener jeg. @TitsMann hvis det er pikken din bør du gå å få den sjekket ut. Det der ser ikke bra ut… 🤮 og er det ikke pikken din så er det bare rart hele greia🙄 Profil tilbake på Dina og @Politimesternja. Ho har trakassert Zezee i over to år no – alt fordi en fyr som var klient av Zezee, valgte å gå sin vei etter at han fant ut at Dina e en transkvinne som prøvde å gifte sæ med han. Ho har også vært etter en annen gift mann, og det e ho som står bak lekkasjen av informasjon om ei jente fra Iran. Sara hadde forresten et veldig offentlig sammenbrudd for ett år siden – og har vært innlagt på psykiatrisk siden da Her e en av meldingan ho har sendt te Zezee. Og det her la ho faktisk ut offentlig. Sara har vært offer for menneskehandel tidligere, og slite fortsatt med PTSD. Ho klare itj å akseptere at enkelte kvinne faktisk velge sexarbeid – og har det greit med det Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet 1 time siden Forfatter Share Skrevet 1 time siden Beklager at jeg la ut linken til "Nye Eufemias" og hint til hvem det var; jeg burde forutsett at intrigene og utenomtøvet blusset opp igjen. Siter Lenke til kommentar
TitsMann Skrevet 41 minutter siden Share Skrevet 41 minutter siden 4 minutter siden, nelson2 skrev: Beklager at jeg la ut linken til "Nye Eufemias" og hint til hvem det var; jeg burde forutsett at intrigene og utenomtøvet blusset opp igjen. Faktisk det var bra den ganger. Ser ut som ho har sniki sæ tilbake på profilen @Andreas Møller også. Den der gale kjerringa kjem aldri te å la Zezee få fred. La @Politimestern og @Oslo_bukken (Hei Finn!) kose Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg