Gå til innhold

Noen mener jeg bringer et dårlig rykte for mannfolk

TomX

Anbefalte innlegg

Noen mener jeg bringer et dårlig rykte for mannfolk På fetlife jeg har kanskje litt gale fantasier og burde sikkert ikke hatt det. Siden det bringer ulykke. Har jeg bestemt at jenter får ikke ha noe med meg og gjøre mer aldri mer heretter blir jenter en big 🚫 og blir fir evig 💔 noe jeg alltid blir. Så takk for en fin verden autister er vist bare dumme så beklager at jeg er til 

Lenke til kommentar
På 1.8.2025 den 19.54, Chen skrev:

Ønsker du faktisk å leve ut fantasiene dine, eller holder det å fortelle om dem i alle forumer du kommer over?

Det er for mange som tenker så negativt til mine fantasier. Enn og hjelpe 

Lenke til kommentar
5 minutter siden, TomX skrev:

Enn og hjelpe

Det er ikke mulig å hjelpe deg. Jeg inviterte deg til Oslo og du bare kommer med unnskyldninger.

Vennligst logg av forumet og gjør deg klar for et kjedelig liv på Gol.

Lenke til kommentar
1 time siden, Tukleren skrev:

Det er ikke mulig å hjelpe deg. Jeg inviterte deg til Oslo og du bare kommer med unnskyldninger.

Vennligst logg av forumet og gjør deg klar for et kjedelig liv på Gol.

Det er ikke bare for meg og gjøre alt alene. Men sier ikke at ditt tilbud er dumt. Men er ikke by glad. Sover eks ikke på fremmede plasser osv. det er sånn autisme er. Mulig du har sett andre funksjonshemmede som greier ting. Men jeg er ikke som dem 

Lenke til kommentar
9 timer siden, TomX skrev:

Det er for mange som tenker så negativt til mine fantasier. Enn og hjelpe 

Nå synes jeg at det er du som er negativ. Det er flere av oss som har kommet med råd, tips og hint. Jeg skjønner at autisme spiller en rolle her, men du overdriver offer mentaliteten din. 

Så vennligst svar på spørsmålet mitt, ønske du å leve ut fantasien din, og hva er villig til å gjøre for å oppleve det?

Lenke til kommentar
2 timer siden, Tukleren skrev:

Legge ut din egen annonse på RE mente jeg.

@TomX Tenk på det som MittAnbud. Kanskje det er  ei dame som er villig til å gjøre ALT arbeidet, og du trenger bare å møte opp (med kontanter). :-) 

• Haha 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, Tukleren skrev:

Legge ut din egen annonse på RE mente jeg.

@TomX Det er ingen dum idé, jeg kan tenke meg at noen damer har en fetisj i å hjelpe funksjonshemmede.

Lag en annonse på RE og skriv hvorfor du må hjelpes (autisme, ikke flyttbar osv) og bare incall!

Do it! - Nike 😀

• Like 2
Lenke til kommentar