Gå til innhold

Hva ønsker vi oss i en annonserte?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har lekt med tanken på å utvikle en annonseside fra bunnen av, vet fortsatt ikke om det blir noe av, men om det skulle vise seg at jeg får tid hadde det vert greit med input fra både annonsører og brukere på hva man faktisk ønsker seg i en sånn side. Om noen har innspill så fyr løs.

Lenke til kommentar

Gjerne mulighet for å brande siden litt mer (kanskje mot betaling).

Jeg bruker ikke RE og andre, fordi det er bare menn som tar kontakt med meg via de sidene, og jeg jobber jo bare for kvinner.

Kunne ønsket meg en side som var mer tilrettelagt for mannlige eskorter for kvinner, gjerne med konkurrentene mine osv, for å få litt mer trafikk (og dermed oppmerksomhet/PR).

---

Ønsker å kunne linke videre til min egen side direkte, UTEN 'nofollow' attributt. Jeg betaler jo tross alt for å annonsere hos annonsøren, da vil jeg at folk skal kunne klikke til min egen side OG at Google skal bruke linken i ranking. Linker seff mer enn gjerne tilbake ;)

Lenke til kommentar
Gjerne mulighet for å brande siden litt mer (kanskje mot betaling).

Jeg bruker ikke RE og andre, fordi det er bare menn som tar kontakt med meg via de sidene, og jeg jobber jo bare for kvinner.

Kunne ønsket meg en side som var mer tilrettelagt for mannlige eskorter for kvinner, gjerne med konkurrentene mine osv, for å få litt mer trafikk (og dermed oppmerksomhet/PR).

---

Ønsker å kunne linke videre til min egen side direkte, UTEN 'nofollow' attributt. Jeg betaler jo tross alt for å annonsere hos annonsøren, da vil jeg at folk skal kunne klikke til min egen side OG at Google skal bruke linken i ranking. Linker seff mer enn gjerne tilbake ;)

Støtter deg 100%

Lenke til kommentar

- Kun én annonse per person.

- Få orden på "tjenester tilbys" på et eller annet vis. Sånn som det er nå så krysser mange bare av for alt mulig som de ikke tilbyr. I stedet for å sortere det alfabetisk som på RE så kan man gruppere tjenester som hører naturlig sammen. Oral med eller uten, CIM, COF, COB, svelging og 69 i en bolk, osv. Og kall en spade for en spade. Vanlige folk vet ikke hva hollandsk er kode for, så kall det nå bare fotfetisj heller da. Og tjenestelista inneholder mange rare ting som klemmebondage, dongeridominasjon, slavetøs, mummifisering, money slave etc. Lag heller en BDSM-kategori der de eskortene som krysser av for det kan spesifisere hvilke tjenester de tilbyr. Da blir tjenestelista mer organisert, og jentene vil nok tenke seg mer om før de krysser av for alt mulig.

- En eller annen fargekoding som gjør at man lett ser forskjell på eskorteannonser og annonser for massasjeinstitutter.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...