Gå til innhold

Hva vaktsyklus betyr for opplevelsen...

karsten

Anbefalte innlegg

Et par damer som jeg har besøkt i sommer for ihvertfall owo og cim pluss sex har nok vært det som er for seint i vaktsyklusen til damene.

Et eksempel.... En av damene skrev i annonsen i starten av vakten hun kun ville være her i 2 uker. Jeg greier ikke å få til en avtale på den tiden, men ser at tiden hun er her stadig blir forlenget. Etter over en måned så får jeg til en avtale med sex og owo og cim. owo+cim har hun levert til meg før med glans. Jeg stiller opp, vi har sex, og så glir vi over til det som skulle bli owo og cim. Da ender det med at jeg runker meg selv og får tilbud om å komme på brystene hennes. Stryk denne gangen.

En annen pike som har vært her mye, endte jeg hos også etter en lang tid ut i vaktsyklusen. Owo + cim endte med en elendig Bj, dårlig levert håndarbeid og når hun endelig  fikk satsen i munnen (jeg måtte til slutt ta staken i egne hender) så endte det med at hun så ut som om hun omtrent aldri hadde fått cim før 

Elendig levert det også.

Jeg tenker at begge damer nok var såpass slitne og lei pikk og sex at de rett og slett hadde null innsatsvilje eller energi igjen.

Heretter så skal jeg på besøk så tidlig som mulig i vaktsyklusen...

Andre som har tilsvarende erfaringer....?

• Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Jeg tror dette kan gå litt begge veier. Et nytt ansikt får mye besøk de første ukene. Dabber det av litt etterhvert er de kanskje glad de får en kunde. De peneste har sikkert høyt trykk hele tiden og da går de nok lei ja.

• Like 2
Lenke til kommentar
27 minutter siden, karsten skrev:

Heretter så skal jeg på besøk så tidlig som mulig i vaktsyklusen...

Jeg ser et poeng, men har vi noen garati for at de ikke har hatt "vakter" innenfor andre land i Schengen før de entrer Gardermoen? Følger ikke akkurat med på det, men har sett noen som bare slenger innom her noen dager og ellers prioriterer andre land hvor Euroen er etablet. Jeg tenker mange av de som reiser rundt tråler alle markeder, de som er her på mer fast basis besøker "hjemlandet"  på ferier i perioder sammen med familie og hviler seg opp, og er klare for ny dyst når de kommer tilbake.

• Like 4
Lenke til kommentar

Mitt inntrykk er at det er færre kunder i markedet, men eskorter jeg har møtt påstår veldig høyt trykk. Om dette stemmer dropper også i innsatsviljen med 10+ svette kunder per dag. 
Jeg kjører ofte eskorter på morgenen så jeg er første kunde. Har ok opplevelser fra det. 

• Like 4
Lenke til kommentar

Tusen takk.., nå lo jeg godt 😅

Nå tar jeg ikke slik sjans og leverer ikke på hverken owo eller cim.. Ganske enkelt fordi jeg kysser med de fleste kundene mine, dermed kan jeg ikke risikere å smitte mine kunder med hverken Gonore eller Klamydia.. Ikke noe jeg har lyst på selv heller.

På en måte synd, for det er gode proteiner å gå glipp av ved en sunn manns sæd 😏 Men jeg tenker uansett det ikke er verd sjansen for evt smitte.

Unnskyld, nå skriver jeg meg bort her..

Hvis jeg hadde hatt dette på menyen, ville innlevelsen vært 100% uansett om du var første eller siste, fordi jeg lever meg alltid inn i opplevelsen. Er jeg sliten, tar jeg ikke i mot. 
Jeg ville mistenkt trafficking hvis en dame tar i mot som helt tydelig ikke er i form eller virker utslitt.  Noe som også forklarer at de har det på menyen sin overhodet. For at det er en risikosport de færreste har på menyen, hvertfalk hvis de skal møte flere per dag.

• Like 6
  • Thanks 3
Lenke til kommentar

Sommer er jo egentlig lavsesong men dårlig krone gjør kanskje at flere er hjemme.

Å treffe de på morgenen er ofte vanskelig har jeg erfaring med, mange som er ute på outcall 2-7 og så sover til 19-20. Mange av dere er idioter altså, litt kola og dere får for dere å bestille ei dame midt på natten. De damene som er komfortable med meg tar ofte tlf fra kunder mens jeg er der etter akten, man hører mye rart.

Endret av Tukleren
  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Tid for Nytelse skrev:

For at det er en risikosport de færreste har på menyen, hvertfalk hvis de skal møte flere per dag.

Nei nå må du rulle inn, sikkert 75% eller mer som gjør owo. Cim er også relativt vanlig.

• Like 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
1 time siden, Tid for Nytelse skrev:

Mulig jeg tar feil, men ikke det inntrykket jeg har. 

Tror du har rett.

Men noen røyker, noen drikker, noen kjører for fort og noen liker owo og cim. Risikoen ved å leve.

Endret av karsten
Lenke til kommentar
5 timer siden, karsten skrev:

Andre som har tilsvarende erfaringer....?

Har ikke samme erfaring, men det ligger i bakhodet, så jeg er påpasselig med å besøke så tidlig i syklusen som mulig. I tillegg er så å si alle møtene mine på formiddag.

Mulig jeg lurer meg selv, men selvbedrag er det beste bedrag 😇

PS! Digger ordet «vaktsyklus» i denne sammenheng 👌🤣

• Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tid for Nytelse skrev:

Ett enkelt søk på RE "Søket ditt har gitt 300 treff av 1.051 annonser." for OwO som er ca 1 av 3 men kun 700 av disse er eskorter (ikke massasje etc.), vi er da snart 50% og jeg har også fått det av flere thai salonger som er "NoSex" i tillegg.

• Like 3
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
15 timer siden, Tukleren skrev:

Ett enkelt søk på RE "Søket ditt har gitt 300 treff av 1.051 annonser." for OwO som er ca 1 av 3 men kun 700 av disse er eskorter (ikke massasje etc.), vi er da snart 50% og jeg har også fått det av flere thai salonger som er "NoSex" i tillegg.

Takk for analysen, men har du tulla med resultatene @Tukleren..?. Betyr det noe om de er eskorter eller massøser? Suger de uten så spiller det vel ingen rolle hva de definerer seg om? Det skal anmerkes at jeg kun tok med piker, ikke karer eller ts'er i mine resultater under:

244 av 986 (nå kl 12:45) = 25%

84 av 986 tilbyr med svelging

242 tilbyr at vi kan få slikke de (cunnilingus)

161 tilbyr CIM (med eller uten hosting og harking og løping på badet - var det noe jeg sa...?)

189 tilbyr COF inkl grimaser...

Endret av karsten
Lenke til kommentar
16 timer siden, Tid for Nytelse skrev:

Men du tilbyr cunnilingus ser jeg. Det er jo positivt. Særlig fordi jeg forstår at det kan bli litt vått mellom bena dine? Men er du ikke redd for at vi som gjerne vil ned og smKe på godsakene dine kan gi deg noe kløe..?

• Like 2
Lenke til kommentar
30 minutter siden, karsten skrev:

Betyr det noe om de er eskorter eller massøser?

Fordi de ofte ikke åpenlyst annonser for det så det er umulig å få brukelig statistikk, derfor fokuserte jeg kun på eskorter.

• Like 3
Lenke til kommentar

Er enig med mye her.
Men det kan svinge begge veier, når damene ikke får de pengene de håpet på så er alt mulig.
Har opplevd å få tilbud om det ene og det andre som ikke står oppført under tjenester.

De sier det er stort pågang, men jeg har også hørt at det er harde tider.
Mange som ikke kommer tilbake fordi det ikke var nok kunder.
Det blir nok mindre selvstendige jenter på markedet fremover.

Moldova, Kina og italienske damer som ikke er fra Italia blir nok normalen.

• Like 2
Lenke til kommentar
40 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

De sier det er stort pågang, men jeg har også hørt at det er harde tider.
Mange som ikke kommer tilbake fordi det ikke var nok kunder.

For 3-4 år siden hadde ikke Kina og Sør-Amerika gjort sitt inntog, det må ha hatt en effekt. Det samme med kronen.

Det er flere fra Øst-Europa som var her en gang eller to og som jeg håpet skulle komme tilbake men etter 2-3 år bør man kanskje gi opp håpet.

• Like 2
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Tukleren skrev:

For 3-4 år siden hadde ikke Kina og Sør-Amerika gjort sitt inntog, det må ha hatt en effekt. Det samme med kronen.

Det er flere fra Øst-Europa som var her en gang eller to og som jeg håpet skulle komme tilbake men etter 2-3 år bør man kanskje gi opp håpet.

Har akkurat samme inntrykk. Latina damene har ødelagt markedet. De siste to årene har det gått gradvis nedover og nå er det helt dødt. 

• Like 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, ElonKusk skrev:

Har akkurat samme inntrykk. Latina damene har ødelagt markedet. De siste to årene har det gått gradvis nedover og nå er det helt dødt. 

Problemet med latina damene er at dem som får dem over (operatør) ikke lærer dem opp.
Bare fordi dem har en vagina betyr ikke det at dem har peiling på salg av sex.
Det sitatet håper jeg flere damer forstår.

• Like 2
Lenke til kommentar

Jeg er fornøyd med Kina jeg 🙂 Og mange latinaer er bra, må bare følge med på forumet her og være litt selektiv. Men enig i at opplæring, det har de ikke fått.

Lenke til kommentar
1 time siden, JoeRoganJosh skrev:

Moldova, Kina og italienske damer som ikke er fra Italia blir nok normalen.

Traff ei fra Singapore i dag som ikke visste hvor Moldova var, ikke engang Europa. Møter du en av fra «Singapore» i Norge så er hun sikkert fra Moldova.

• Thanks 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, karsten skrev:

161 tilbyr CIM (med eller uten hosting og harking og løping på badet - var det noe jeg sa...?)

189 tilbyr COF inkl grimaser...

Ingeressante betraktninger, jeg har enda ikke opplevd en eskorte som tar CIM med svelging uanstrengt. Har opplevd det i vanlig forhold derimot.

Er det fordi det smaker grusomt, eller fordi vi skal synes synd på dem slik at vi skal gi tips, eller er det for å runde av timen og de får en grunn til å gå på toalettet?

Lenke til kommentar

En liten kommentar om RE. Når det opprettes annonse der så skrives det en tekst av hva man tilbyr og i tillegg kan det krysses av for tjenester som tilbys.

Dessverre så er det ikke alltid krysset av korrekt for tjenester som tilbys selv om nevnte tjeneste som OWO står i annonseteksten. Dermed vil søk på tjenesten OWO kunne utelate eskorter som faktisk tilbyr dette.

Ser også noe rart på enkelte av thaistedene. Om man søker etter ‘jenter’ tror annonsøren har ikke har krysset av for kjønn, vil man da ikke få treff? 
(treffer utelukkende hunkjønn og ikke ommøblerte menn bare så det er sagt)

Ta søkingen på RE med en klype salt er min oppfordring. Siden jeg liker tynne, slanke damer er vekt et av søkekriterene jeg bruker i tillegg til øya for å sile bildene. Så får man håpe det ikke er 10 år og 20 kilo siden bildene ble tatt.

• Like 2
Lenke til kommentar
4 timer siden, karsten skrev:

Men du tilbyr cunnilingus ser jeg. Det er jo positivt. Særlig fordi jeg forstår at det kan bli litt vått mellom bena dine? Men er du ikke redd for at vi som gjerne vil ned og smKe på godsakene dine kan gi deg noe kløe..?

Det stemmer at jeg gjør, og per i dag har jeg fremdeles ikke testet positivt på ulumskheter 😉 (tester meg på prosenter 1g pr mnd)

Etter min opplevelse smaker sperm fra en frisk mann med godt kosthold ikke vondt. Konsistensen syns jeg er litt ubehagelig, så de gangene jeg tar spruten i munnen er det enten rett ned eller rett ut 😉

Helst ned, for når sæden har vært utenfor kroppen en stund, avgir den en ubehagelig lukt syns jeg.

Ang pågangen er den kanskje noe mindre nå på sommeren, men det er mer enn nok til å fylle kalenderen 😉 og jeg bor 1/2t unna Aker brygge med båt og buss, underkant av time med bil, så jeg vil anta at de sentrumsnære har enda større pågang.

• Like 3
Lenke til kommentar