Gå til innhold

Brukte kondomer

Gjest

Anbefalte innlegg

Brukte kondomer for meg er søppel

Men oppdaget at det er vist penger i brukte kondomer.

Hvem kjøper kondomer fra vilt fremmede menn?

Hva skal de med dem?

Så tenker jeg sykdomer og mer til , og et stort ÆSJJJJJJJ

Jeg er sjelden full av fordommer når det gjelder se, jeg utfører ikke scat, men forstår andre liker det.

Men brukte kondomer fra hvem som helst og betale for dette er såååå lavmål og ja mennesker som har interesse for sånt bør vell finne en psykolog eller noe

Sånn til INFO ser sæd er deilig osv, men da bør folk vite hvor det kommer fra.

Lurte bare på om folk var så grisete at de spiste spærm fra spærmfryseren til denne personen som driver spærm Isbar ...

Det kan jo være middelaldrende damer som kjøper kondomer med innhold; sæd skal etter sigende være godt for huden og motvirke rynker. :mrgreen:

Sæd er rik på proteiner og skal funke som hudkrem:)

Mangler du proteiner Redor???? kun 100kr LOL

Det er faktisk testet; litt googling og du finner det sikkert.

Nei, proteiner mangler eg ikke; ellers takk :D

Hva er dette celin?

Hvorfor spør du om dette her?

Skal du selge disse?

Du kan jo gjøre penger på dette, så hva gjør du?

Hadde du kjent til meg og renslighet og sikkerhet hadde du ikke spurt.

Jeg laget tråden for å se om andre syntes denne form for å tjene penger er grisete

Ikke møtt deg eller kjenner deg, men fikk fra ei annen her link til hvem det er som driver på med dette

bare syntes det var en syk ide.

Var ikke meningen å beskylde deg for dette

Jeg laget tråden for å se om andre syntes denne form for å tjene penger er grisete

Ikke møtt deg eller kjenner deg, men fikk fra ei annen her link til hvem det er som driver på med dette

Grisete eller ikke - uansett er det meget betenkelig og svært risikabelt.

Grisete eller ikke - uansett er det meget betenkelig og svært risikabelt.

Dette var mitt poenget med tråden. Men tenkte å la alle komme fram, med humor eller alvor.

Har hørt at nigerianske kvinner bruker dette i et slags rituale, men en kan jo tenke seg at dette lar seg selge til litt mer suspekte sædbanker for inseminering. Det er jo så populært blant lesbiske damer å få barn via innsettingsmetoden. Hvorfor betale 100 store når en kan få dette for en 100lapp??

Bare en tanke. Hadde jeg vært en av de damene og ønsket meg en unge. Jeg hadde tålt det å blitt pult av en mann om dette var alternativet.

Har hørt at nigerianske kvinner bruker dette i et slags rituale, men en kan jo tenke seg at dette lar seg selge til litt mer suspekte sædbanker for inseminering. Det er jo så populært blant lesbiske damer å få barn via innsettingsmetoden. Hvorfor betale 100 store når en kan få dette for en 100lapp??

Bare en tanke. Hadde jeg vært en av de damene og ønsket meg en unge. Jeg hadde tålt det å blitt pult av en mann om dette var alternativet.

Jeg hadde ALDRI kjøpt fra han her, knulle uten kondom osv. Ingen Hiv garanti fri sæd.

Er ikke så dyrt for en tur til Danmark, og hiv fri sæd :D

• 1 month later...
  • 1 month later...