MonikaBerg Skrevet Juli 25 Share Skrevet Juli 25 Jeg trenger en sexpartner. Siden mannen min har mistet sin seksuelle kraft, trenger jeg en mann som kan tilfredsstille min seksuelle tørst. Jeg trenger ikke penger, jeg trenger bare kjærlighetssex, jeg vil bare ha en partner. Jeg er medlem av et nettsted for voksne sosiale medier, og her kan vi ha affærer med hverandre uten kostnad. Vennligst hold det hemmelig. - Min profil Se min hete video : - Direkte videosamtale Vil du knulle fitta mi :: Bare klikk Nylige noen av mine personlige videoer: 🎬2024-09-13-32-324.mp4 🎬2024-09-13-32-326.mp4 🎬2024-09-13-32-325.mp4 Siter Lenke til kommentar
dayti77 Skrevet Juli 26 Share Skrevet Juli 26 Ja vi har skjønt at du trenger litt. Men be nå for farken han idioten av en mann du har til å bli hjemme og knulle deg sønder og sammen. Eller ta deg en tur i fengselet og la alle innsatte gjøre det🤣Trenger ikke denne på forumet om og om igjen. Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Juli 26 Share Skrevet Juli 26 Ja det begynner å bli ganske irriterende denne spammingen, og håper alle forstår at dette er scam. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg