Gå til innhold

Hva er dette for noe piss ?

Featured Replies

Skrevet

Screenshot 2025-07-21 125023.jpg

Skrevet

Kanskje han tror det er deg på profilbildet ditt?

Skrevet

Han har lyst på kuk si😆

Skrevet

@LonasGahr6tøre skal du konvertere for anledningen?

Skrevet
Skrevet

Du kan ikke annonsere i profilbildet ditt uten at du får interesse fra personer som liker den slags.

Skrevet

De som liker denslags bruker vel grindr?

Skrevet
1 time siden, Tukleren skrev:

De som liker denslags bruker vel grindr?

Hadde jeg vært skeiv ville jeg brukt all fritiden min på Grindr og i offentlige toaletter.

Skrevet
1 time siden, HerrSerr skrev:

brukt all fritiden min

Skrevet
17 timer siden, Tukleren skrev:

Hadde jeg vært skeiv ville jeg ikke vært bottom.

Skrevet
19 timer siden, HerrSerr skrev:

Hadde jeg vært skeiv ville jeg ikke vært bottom.

Jeg var på en homo bar i Barcelona en gang – for moro! Det var det mye rart, men bakerst i lokalet var det knulle båser og dogging, suging og knulling pågikk. Han ene duden ble pult av 7-8 mens jeg sto å så på… alt uten kondom! Det kan jeg tenke meg var messy AF. Faen det luktet vondt der også…

Skrevet
2 timer siden, LonasGahr6tøre skrev:

Jeg var på en homo bar i Barcelona en gang – for moro! Det var det mye rart, men bakerst i lokalet var det knulle båser og dogging, suging og knulling pågikk. Han ene duden ble pult av 7-8 mens jeg sto å så på… alt uten kondom! Det kan jeg tenke meg var messy AF. Faen det luktet vondt der også…

Du sto og så på at en fyr ble rævkjørt av 7-8 karer?

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Skrevet
1 minutt siden, Donald Trump skrev:

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Han ventet vel på tur, da! 
Men ventet han på å kjøre eller å bli kjørt? Kanskje begge deler? Stå i midten med gutterumpe foran og kjepp i rassen. En skikkelig helaften! :D

Skrevet
15 timer siden, Donald Trump skrev:

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Ja!! Passe crazy! 

Skrevet
15 timer siden, Rampen skrev:

Han ventet vel på tur, da! 
Men ventet han på å kjøre eller å bli kjørt? Kanskje begge deler? Stå i midten med gutterumpe foran og kjepp i rassen. En skikkelig helaften! :D

Det jeg så var all bareback og riskoen for HIV må være svimlende høy! Den gruppen bør tenke seg litt om. Jeg hadde allerede tømt jeg 2 ganger i en Russisk kvinne som bodde i BCN -og som senere har blitt en svært anerkjent puppe dame på OF, insta og div plattformer. 

Kul by! 

Skrevet
1 time siden, LonasGahr6tøre skrev:

Ja!! Passe crazy! 

Fikk han orgasme?