Gå til innhold

Derfor stemmer jeg FrP – og du bør vurdere å få med en venn eller to på det samme

Johnnyvee333

Anbefalte innlegg

Det er helt klart at mange har fryktelige aversjoner mot kritisk tenkning! Tror mye ligger i fremveksten av smart-telefonen. Alle øyeblikk som kunne vært brukt til refleksjon forsvinner til stort sett bare tull! Man merket dette i større grad ifra ca. 2008 og utover, da IPhone ble lansert. (har selv klart meg uten til nå, noe jeg anbefaler på det sterkeste)

Det er ikke vanskelig dette her, vi blir rett of slett utryddet som underart. Fødselstallene faller som en stein, og det finnes en endeløs kilde til ikke-vestlige klare til å erstatte oss. Det er en ren matematisk utledning! Er man ikke redd nå, så er det fordi man lever i en illusjon og dessverre ikke klarer å face virkeligheten. Så sleng iallfall inn en stemme til Frp, Krf eller i verste fall Høyre. (ND eller Konservativt vet jeg ikke mye om, men de er sikkert enda bedre, vet ikke om de vil ha noen mulighet til reell påvirkning?) Det er masse problemer med de såkalte "borgerlige" partiene, men alle disse er knyttet til at de ikke går langt nok i det hele tatt. 

PS; Gidder ikke mase mer om dette nå, er ikke så knyttet til Norge selv. Men det er bare så ekstremt patetisk og komisk å se typiske nordmenn sabotere og ødelegge både for seg selv og sine etterkommere. Slå på hjernen folkens!

• Like 2
Lenke til kommentar

Bra intervju med ND leder! Stemte altså Frp denne gangen, men ser at dette kanskje er et bedre alternativ...

Endret av Johnnyvee333
  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...