Gå til innhold

Derfor stemmer jeg FrP – og du bør vurdere å få med en venn eller to på det samme

Johnnyvee333

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, jegern skrev:

Jeg lover jeg skal lese den og svare deg i morgen, men nå må jeg få skjønnhetssøvnen min for har avtalt et treff i morgen tidlig, som jeg gleder meg noe sinnsykt til!

Regner med at det kommer en rapport fra morgenmøtet ditt😊 Kos deg masse

Lenke til kommentar
3 timer siden, Påsan skrev:

Et par stk i denne diskusjonen som har noe å lære av Tukleren. Snakker ikke da om damer, men fakta og kilder. Det kastes ut tall i alle himmelretninger. Kanskje basert på har hørt at, tror at, alle sier at….  Eller kanskje facebookuniversitetet? Hva vet jeg. Om noen påstår vi importerer mannfolkoverskudd, vis til kilder. 

Fo sho.

https://www.udi.no/statistikk-og-analyse/statistikk/asylsoknader-etter-statsborgerskap-aldersgruppe-og-kjonn/

• Like 2
Lenke til kommentar
På 23.7.2025 den 13.15, Johnnyvee333 skrev:

Jeg nevnte sexkjøpsloven siden det har en spesiell relevans til dette forumet. Ikke det viktigste, men en manifestasjon på hat mot native menn som er et langt større problem! Hvis vi ikke "eier" vår egen del av verden, hvem gjør da det! (vel, det vet jo alle som har mer en 10 hjerneceller) 

Hvis det finnes politisk vilje så kan grensene stenges absolutt for permanent immigrasjon ifra Afrika, Midtøsten, Asia etc. Selv om dette hadde skjedd i morgen så hadde Europa/Norge fortsatt hatt massive problemer, i og med at disse gruppene føder langt flere barn en hvite Europeere i flere generasjoner etter ankomst. Noen er så barnslige at de absolutt må fornekte evolusjon og følgende raseforskjeller.  Men til slutt får du problemet rett opp i trynet. Enten det er ved en pensjon som forsvinner til inflasjon eller du blir slått ned og ranet på t-banen etc. etc. Man kan bare fornekte virkeligheten så lenge. Om Frp kan gjøre noe er tvilsomt, med å slenge inn en forhåndstemme tar 2 minutter, så hvorfor ikke. (gjorde det i dag faktisk) Vi må kjempe imot med alle metoder vi har! 

Ja, evolusjon fører til raseforskjeller. Men det tar lang tid. Moderne mennesker utvandret fra Afrika for 60 000 år siden. Er det lang nok tid til at signifikante forskjeller i intelligens er utviklet? Empirien er også sammensatt. I norge studerer 5% av jenter med indisk avstamning medisin, mot 1% av norske jenter. I Storbritannia gjør barn med bakgrunn fra Ghana og Nigeria det bedre på skole og universitet en etnisk britiske barn.

Lenke til kommentar
41 minutter siden, Norge35 skrev:

Moderne mennesker utvandret fra Afrika for 60 000 år siden. Er det lang nok tid til at signifikante forskjeller i intelligens er utviklet?

Det er mange forskjeller, fra utsiden og helt inn til skjelettet, da er det vel naivt å tro at hjernen også ikke er påvirket.

• Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tukleren skrev:

Det er mange forskjeller, fra utsiden og helt inn til skjelettet, da er det vel naivt å tro at hjernen også ikke er påvirket.

Jeg tok kanskje litt hardt i der. 60 000 år er nok tilstrekkelig til at en art kan utikle genetiske forskjeller. Men for at slike forskjeller skal oppstå, må det finnes impulser i omgivelsene som driver utviklingen fram. Hudfarge påvirkes av sola, så på dette området går utviklingen fort. Hvis hjernen skal utvikles i en bestemt retning, må det være faktorer i omgivelsene som driver utviklingen.

Hvilke faktorer fines i afrika, som skulle føre til en saktere utvikling av hjernen der, enn i mer nordlige strøk?

Forskerne mener nå at utviklingen av menneskehjernen ble drevet frem av det sosiale spillet, ikke konkurransen om å finne mest mat. På hvilken måte skiller afrika seg fra europa på dette området?

Jordbruket ble innført først i midtøsten, og spredte seg så til europa og india. Jeg kjenner ikke til jordbrukets spredning i nordøstasia. Men det å være bonde krever sterk rygg, ikke teoretisk tenkning, så jordbruket ga nok ikke mange impulser til høyere IQ.

Lenke til kommentar
28 minutter siden, Norge35 skrev:

Hvilke faktorer fines i afrika, som skulle føre til en saktere utvikling av hjernen der, enn i mer nordlige strøk?

Forskerne mener nå at utviklingen av menneskehjernen ble drevet frem av det sosiale spillet, ikke konkurransen om å finne mest mat. På hvilken måte skiller afrika seg fra europa på dette området?

Afrika har ikke årstider som krever planlegging når det gjelder mat og hus. I motsetning til andre så utviklet aldri afrikanerne eget skriftspråk, fant aldri opp hjulet og kom egentlig aldri lenger enn jakt med spyd på egen hånd.

Noen lever fortsatt sånn i dag. Hvis du så serien "den store reisen" på NRK hvor en norsk familie flyttet dit.

Sitat

Himbaene har kuer og geiter som livsgrunnlag, de lever i et veldig tørt område, og menn og kvinner holder seg mye adskilt i enkle jord- og trehytter. Det er forbudt for kvinnene å vaske seg, de smører seg i stedet inn med dyrefett og rød sand for å se vakre ut.

NRK ville ved hjelp av tre ”vanlige” norske familier gjøre et sosialt eksperiment og se hvordan noen som er født og oppvokst i Norge kan integreres i en kultur som er totalt annerledes.

En lignende serie hvor en britisk familie tar med seg ett helt hus kas sees bla. her https://archive.org/details/The_British_Tribe_Next_Door_20191121_0100

For dypere stoff kan du lese https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S016028960200137X eller The Bell Curve...

Endret av Tukleren
Lenke til kommentar

Hvordan er det mulig å være rasist og horekunde samtidig?
Som Inder så er jeg stolt av hva folket mitt gjør i Kongeriket Norge.
Vi lager ikke problemer, vi jobber og betaler skatt.
Vis vi går for høyere utdanning, så tjener hele Norge på det.
De fleste Indere i Norge jobber innenfor IT og kommunikasjon.
Indere i Norge er ikke snyltere, vi jobber for pengene våre.
Kjenner ikke en eneste inder som går på nav.

Det samme kan ikke sies om våre naboer vest for Kashmir.

• Like 3
Lenke til kommentar
4 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Utelukker det ene den andre? Mulig det utelukker hvem du kan møte, ikke vet jeg.

7 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Hva er forskjellen mellom en inder og en pakistaner? Islam.

Lenke til kommentar
4 minutter siden, Tukleren skrev:

I motsetning til andre så utviklet aldri afrikanerne eget skriftspråk, fant aldri opp hjulet og kom egentlig aldri lenger enn jakt med spyd.

En av de eldste kjente skriftspråkene i Afrika er de egyptiske hieroglyfene, som dateres tilbake til rundt 3200 f.Kr. Disse ble brukt til å skrive ned religiøse tekster, administrative dokumenter og andre inskripsjoner. 
Meroittisk skrift, som ble brukt i oldtidens kongedømmet Kush (i dagens Sudan), er et annet eksempel på et skriftsystem som utviklet seg i Afrika. Den oppstod rundt 2. århundre f.Kr. og var basert på egyptiske hieroglyfer, men utviklet seg til et eget skriftsystem. 
Tifinagh er et skriftsystem som tradisjonelt brukes av berberfolket i Nord-Afrika. Det er et eldgammelt skriftsystem som har blitt brukt i århundrer, og som fortsatt er i bruk i dag. 

Gresk skriftspråk ble utviklet rundt 800 f.Kr., mens latin fulgte etter.

Med andre ord, Afrika utviklet skriftspråk lenge før Europa. 

Dere plyndret Afrika først for gull og diamanter, nå lithium.
Når skal dere slutte å dra Afrika ned?

Lenke til kommentar
6 minutter siden, Tukleren skrev:

Utelukker det ene den andre? Mulig det utelukker hvem du kan møte, ikke vet jeg.

Hva er forskjellen mellom en inder og en pakistaner? Islam.

Nå tukler du fælt her.
Indere og Pakistanere er forskjellig.

Litt som Nordmenn og polakker.

Vi får vell være enige om at nordmenn og øst europeere ligner da?

Du burde lese en bok.

Lenke til kommentar
19 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

En av de eldste kjente skriftspråkene i Afrika er de egyptiske hieroglyfene

Ah sorry, jeg var ikke spesifikk nok. Vanligvis når man diskuterer dette så snakker man om sør for Sahara. Ikke smart med diskusjoner kl 2 om natten.

Endret av Tukleren
Lenke til kommentar
14 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Nå tukler du fælt her.
Indere og Pakistanere er forskjellig.

Nå var dette delvis en spøk (thank you, come again</Apu>), som om du hadde sammenlignet meg med en svenske.

Men det er jo også slik Pakistan og Bangladesh ble delt fra India, muslim eller ikke.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Partition_of_India

Endret av Tukleren
Lenke til kommentar
12 minutter siden, Tukleren skrev:

Ah sorry, jeg var ikke spesifikk nok. Vanligvis når man diskuterer dette så snakker man om sør for Sahara. Ikke smart med diskusjoner kl 2 om natten.

Har du hørt om Mansa Musa?
Kom tilbake til meg når du forstår at alt Europa har er stjålet.
Arkitektur, matematikk, hygiene, listen er lang...
Europa var ingenting før den industrielle revolusjon.

Afrika var et rikt kontinent frem til dere kom og ranet dem.

Lenke til kommentar
21 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Jeg er på jobb, har ikke tid til deg og dine videoer

Så du svarer folk uten å ha lest deres innlegg, genial taktikk.

Det er en internet meme med to indere som krangler, litt som vi "krangler" her.

Endret av Tukleren
Lenke til kommentar
22 timer siden, jegern skrev:

Er de ikke flyktninger stort sett? ca 50% av innvandringen er jo det. De tas inn basert på kvoter man har avtalt med andre land.

Mener du å nekte arbeidsinnvandring eller familiegjenforening for visse land? Eller vil du ha ned flyktningkvoten?

Det de flykter ifra tar de med seg!

• Like 1
Lenke til kommentar
15 timer siden, Norge35 skrev:

Ja, evolusjon fører til raseforskjeller. Men det tar lang tid. Moderne mennesker utvandret fra Afrika for 60 000 år siden. Er det lang nok tid til at signifikante forskjeller i intelligens er utviklet? Empirien er også sammensatt. I norge studerer 5% av jenter med indisk avstamning medisin, mot 1% av norske jenter. I Storbritannia gjør barn med bakgrunn fra Ghana og Nigeria det bedre på skole og universitet en etnisk britiske barn.

Det var mye rart gitt! Tror det er håpløst å gå inn på en lang utledning om menneskets evolusjonære forhistorie etc. her, men du er på en voldsom bærtur dessverre...

Ditt andre poeng er en ren løgn. Alle kan finne unntak, men når det gjelder gjennomsnittet; kriminalitet, arbeid, velferd etc. etc. er bildet krystallklart. Det er umulig å fornekte det, men det vil jo ikke stoppe folk ifra å prøve! Man kan jo alltids lure seg selv og "vinne en debatt" men virkeligheten forblir den samme uansett...

Endret av Johnnyvee333
  • Like 1
Lenke til kommentar
13 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Som Inder så er jeg stolt av hva folket mitt gjør i Kongeriket Norge.
Vi lager ikke problemer, vi jobber og betaler skatt.
Vis vi går for høyere utdanning, så tjener hele Norge på det.
De fleste Indere i Norge jobber innenfor IT og kommunikasjon.
Indere i Norge er ikke snyltere, vi jobber for pengene våre.
Kjenner ikke en eneste inder som går på nav.

Det er ikke noe -ist i ordet rase, det er et tullete propaganda begrep! Men hvorfor er India i den tilstanden det er! (grusomt stort sett) Beklager å måtte si det, men det er bare et spm. om hvor mange som kommer hit. Hvis det blir nok, så vil vi forvandles langsomt til India. Det vil ikke emigrerte Indiere like heller...

Endret av Johnnyvee333
  • Like 1
Lenke til kommentar
13 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

En av de eldste kjente skriftspråkene i Afrika er de egyptiske hieroglyfene, som dateres tilbake til rundt 3200 f.Kr. Disse ble brukt til å skrive ned religiøse tekster, administrative dokumenter og andre inskripsjoner. 
Meroittisk skrift, som ble brukt i oldtidens kongedømmet Kush (i dagens Sudan), er et annet eksempel på et skriftsystem som utviklet seg i Afrika. Den oppstod rundt 2. århundre f.Kr. og var basert på egyptiske hieroglyfer, men utviklet seg til et eget skriftsystem. 
Tifinagh er et skriftsystem som tradisjonelt brukes av berberfolket i Nord-Afrika. Det er et eldgammelt skriftsystem som har blitt brukt i århundrer, og som fortsatt er i bruk i dag. 

Gresk skriftspråk ble utviklet rundt 800 f.Kr., mens latin fulgte etter.

Med andre ord, Afrika utviklet skriftspråk lenge før Europa. 

Dere plyndret Afrika først for gull og diamanter, nå lithium.
Når skal dere slutte å dra Afrika ned?

Så først av alt, la meg bare si at jeg ikke har noe mot indere, og ikke heller indere i Norge, men alt med måte. Jhai bole khi!

Men europeerne har blitt invadert og okkupert av maurere, mongoler og osmanere, uten at en legger skyld på dagens nord-afrikanere, mongoler og tyrkere for økonomiske problemer i regionene de gikk inn i.

Den storstilte kolonialiseringen av Afrika var også en rimelig kort periode som varte under knapt hundre år fra 1880-årene frem til 50-60-tallet.

• Like 2
Lenke til kommentar