Johnnyvee333 Skrevet Juli 19 Share Skrevet Juli 19 (endret) Hei folkens, Med valget i 2025 like om hjørnet, tenkte jeg å dele hvorfor jeg kommer til å stemme Fremskrittspartiet (FrP). For meg handler det om å få ned skatter – spesielt formues- og utbytteskatt – ta kontroll på innvandringen og skrote sexkjøpsloven. FrP er ikke perfekte, men de er det minst ille alternativet der ute. Jeg er drittlei av å se så mye av lønnen forsvinne i skatt, og det gjelder spesielt formues- og utbytteskatt som rammer de som skaper jobber. FrP vil kutte disse skattene, i tillegg til avgifter som bompenger og drivstoffkostnader, som treffer oss alle hardt, spesielt utenfor byene. Formueskatten jager gründere og investorer ut av landet – folk som bygger bedrifter og skaper arbeidsplasser. Når de beste rømmer Norge, taper vi alle, og det svekker kronen, som igjen gjør det meste dyrere. FrP vil gi folk og småbedrifter frihet til å beholde mer av pengene sine, og det er noe vi trenger nå. FrP er klare på at vi må ha kontroll på innvandringen. De vil ha en streng, men rettferdig politikk med færre kvoteflyktninger og tøffere krav til asylsøkere, samtidig som de vil hjelpe folk i nærområdene til konfliktsoner. Det handler om å ta vare på velferdssystemet vårt, så vi ikke ender opp med å strekke oss for tynt. Jeg synes de har et realistisk syn på dette. Sexkjøpsloven er bare moralisme som ikke funker. FrP vil droppe den og heller regulere prostitusjon, så sexarbeidere får trygghet og rettigheter. Nå presses bransjen under jorden, noe som gjør livet farligere for dem som jobber der. FrP vil bruke politiets tid på å ta menneskehandel i stedet for å jage kunder, og det høres ut som en praktisk løsning for meg. Det minst ille alternativet.. La oss være ærlige: Ingen parti er uten feil, og politikere kan være irriterende uansett. Men FrP er det minst ille valget akkurat nå. De tør å stå opp for vanlige folk og bedrifter, uten å pakke alt inn i for mye politisk korrekt prat. Ap og Høyre lover ofte mye, men ender med å øke skatter eller vanner ut politikken sin. FrP holder på sitt, og det respekterer jeg. Hvis du er enig, vurder å stemme FrP 8. september 2025. Ta en prat med en venn eller to over en kaffe og fortell dem hvorfor kutt i formues- og utbytteskatt, kontroll på innvandring og å droppe sexkjøpsloven er veien å gå. Når folk som skaper verdier forlater Norge, rammer det oss alle, og FrP er de som tør å gjøre noe med det. Kan Frp nærme seg 30 prosent så kan det kanskje skje noe! Endret Juli 19 av Johnnyvee333 3 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Juli 19 Share Skrevet Juli 19 Det finnes viktigere ting enn sexkjøpsloven, som økonomi, helse, og lov og orden. Der er jeg mye enig med FrP. Har alltid stemt borgerlig men får meg ikke til å stemme på FrP (enda?) 1 Siter Lenke til kommentar
Optimum2 Skrevet Juli 19 Share Skrevet Juli 19 Jeg er som @jegern skriver....er ikke helt der enda.... 1 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Juli 19 Share Skrevet Juli 19 1 time siden, Johnnyvee333 skrev: Ap og Høyre lover ofte mye, men ender med å øke skatter eller vanner ut politikken sin. Frp gjennomfører lite og ingenting når de er i posisjon. De hadde flertall til å fjerne sexkjøpsloven sammen med H og V i 2013, og de gjorde ingenting. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Juli 19 Share Skrevet Juli 19 2 timer siden, Johnnyvee333 skrev: For meg handler det om å få ned skatter – spesielt formues- og utbytteskatt – ta kontroll på innvandringen og skrote sexkjøpsloven. Norgesdemokatene er vel sterkere her, spesielt på innvandring. Også vil de ut av Acer og EØS. 2 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Juli 19 Share Skrevet Juli 19 5 minutter siden, Tukleren skrev: Norgesdemokatene er vel sterkere her, spesielt på innvandring. Også vil de ut av Acer og EØS. Norgesdemokratene kommer aldri i posisjon. De kunne klart det ved sist valg, men nå har de ekskludert den eneste valgbare kandidaten sin fra partiet han opprettet og kommer til å synke ned til godt under 1 prosent til valget i høst. INP var et godt alternativ, men tror AP har satt inn muldvarper til å sørge for at partiet holder seg godt under sperregrensa. 1 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Juli 19 Share Skrevet Juli 19 20 minutter siden, HerrSerr skrev: Norgesdemokratene kommer aldri i posisjon. Jeg velger å stemme på de jeg er mest enig med, stemmer ikke taktisk. Orker ikke en Høyre/FrP/Xyz kombinasjon en gang til. 3 Siter Lenke til kommentar
Johnnyvee333 Skrevet Juli 20 Forfatter Share Skrevet Juli 20 (endret) 21 timer siden, jegern skrev: Det finnes viktigere ting enn sexkjøpsloven, som økonomi, helse, og lov og orden. Der er jeg mye enig med FrP. Har alltid stemt borgerlig men får meg ikke til å stemme på FrP (enda?) Problemet er vel at det er alt for små politiske forskjeller, det gjelder i alle vestlige land egentlig. Med det vil være galskap å indikere at Frp går for langt? (hva nå det egentlig betyr) Problemet er at de ikke går i nærheten av langt nok. Spesielt når det gjelder immigrasjon og skatt. Situasjonen er ekstremt mye mer dramatisk en det fleste aner når det gjelder det førstnevnte. Oslo vil være minoritet etniske nordmenn innen 2050 iallfall, med nåtidens utvikling, med alt det innebærer. (lavere generell levestandard, kriminalitet etc.) Gidder ikke gå inn i en lang diskusjon om disse tingene her, men det skader ikke å slenge inn en stemme til Frp iallfall, selv om det kan føles nytteløst. Men kom ikke å si at Frp er for radikale, det vil være utrolig absurd. Det er selvfølgelig det motsatte som er tilfelle! (Men hvis du liker BBW damer så kan du jo kose deg litt med bollemusa til Erna:) Endret Juli 20 av Johnnyvee333 2 Siter Lenke til kommentar
Arnesko Skrevet Juli 20 Share Skrevet Juli 20 På 19.7.2025 den 15.45, jegern skrev: Det finnes viktigere ting enn sexkjøpsloven, som økonomi, helse, og lov og orden. Der er jeg mye enig med FrP. Har alltid stemt borgerlig men får meg ikke til å stemme på FrP (enda?) Tenk på alternativene og en Erna med Sindre i bagasjen... 1 Siter Lenke til kommentar
LonasGahr6tøre Skrevet Juli 21 Share Skrevet Juli 21 Norge er på vei i feil retning og vi blir helt klart ledet fra Brussel. AP er helt krise med krig er veien til fred, mer skatt, formue skatt, selger Norge til utlandet, immigrasjon, inflasjon, eldreomsorg, nedlegging av skoler, gir bort milliarder av skattekroner for å sikre sig egne posisjoner og nå skattefritak til 100.000 unge ( AP / LO ) barn. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Jan Moen Skrevet Juli 23 Share Skrevet Juli 23 På 19.7.2025 den 15.07, Johnnyvee333 skrev: Hei folkens, Med valget i 2025 like om hjørnet, tenkte jeg å dele hvorfor jeg kommer til å stemme Fremskrittspartiet (FrP). For meg handler det om å få ned skatter – spesielt formues- og utbytteskatt – ta kontroll på innvandringen og skrote sexkjøpsloven. FrP er ikke perfekte, men de er det minst ille alternativet der ute. Jeg er drittlei av å se så mye av lønnen forsvinne i skatt, og det gjelder spesielt formues- og utbytteskatt som rammer de som skaper jobber. FrP vil kutte disse skattene, i tillegg til avgifter som bompenger og drivstoffkostnader, som treffer oss alle hardt, spesielt utenfor byene. Formueskatten jager gründere og investorer ut av landet – folk som bygger bedrifter og skaper arbeidsplasser. Når de beste rømmer Norge, taper vi alle, og det svekker kronen, som igjen gjør det meste dyrere. FrP vil gi folk og småbedrifter frihet til å beholde mer av pengene sine, og det er noe vi trenger nå. FrP er klare på at vi må ha kontroll på innvandringen. De vil ha en streng, men rettferdig politikk med færre kvoteflyktninger og tøffere krav til asylsøkere, samtidig som de vil hjelpe folk i nærområdene til konfliktsoner. Det handler om å ta vare på velferdssystemet vårt, så vi ikke ender opp med å strekke oss for tynt. Jeg synes de har et realistisk syn på dette. Sexkjøpsloven er bare moralisme som ikke funker. FrP vil droppe den og heller regulere prostitusjon, så sexarbeidere får trygghet og rettigheter. Nå presses bransjen under jorden, noe som gjør livet farligere for dem som jobber der. FrP vil bruke politiets tid på å ta menneskehandel i stedet for å jage kunder, og det høres ut som en praktisk løsning for meg. Det minst ille alternativet.. La oss være ærlige: Ingen parti er uten feil, og politikere kan være irriterende uansett. Men FrP er det minst ille valget akkurat nå. De tør å stå opp for vanlige folk og bedrifter, uten å pakke alt inn i for mye politisk korrekt prat. Ap og Høyre lover ofte mye, men ender med å øke skatter eller vanner ut politikken sin. FrP holder på sitt, og det respekterer jeg. Hvis du er enig, vurder å stemme FrP 8. september 2025. Ta en prat med en venn eller to over en kaffe og fortell dem hvorfor kutt i formues- og utbytteskatt, kontroll på innvandring og å droppe sexkjøpsloven er veien å gå. Når folk som skaper verdier forlater Norge, rammer det oss alle, og FrP er de som tør å gjøre noe med det. Kan Frp nærme seg 30 prosent så kan det kanskje skje noe! La oss slippe politikk inn her om hvem som steiker mest valgflesk i valgflesk panna med over og underbud på diverse. Alt skal betales på en eller annen måte. Selv FrP medaljer har en bakside og det er lite trolig at den er noen penere enn alle de andres bakside. Bortsett i fra sexkjøp så hold politikk vekke her i fra. Det ble forsøkt å forandre loven men Erna torde ikke. Hun beordret en av sine til å skifte mening. Ja, ei dame i hennes andre regjering hadde lovendringen klar. FrP sin innvandringspolitikk rammer prostitusjons markedet for de fleste som selger er ikke norske. De kommer hit med Schengen visum på 3 måneder og alt organiseres. Med Erlend Wyborgs linje så vil dette bli langt vanskeligere om hans linje vinner frem. Så vil noen her ha en friere sexkjøps lov og en bedre innvandrer lov så er ikke FrP veien å gå. Vil du skaffe deg utenlandsk kone så blir det enda verre enn i dag for nå bruker de som henter Thai damer opp alle sine penger og 2 år på byråkratiet. En bekjent i Skien brukte nå 2 år og fikk henne hit i fjor høst. 2 år som gift der hun var i Thailand. Noen flyturer ble det. En kollega av meg henter for 35 år siden sin kommende thai kone på Fornebo. Omtrent rett til byfogden og giftet seg med henne. Han døde i 2023 i januar. Hun lærte språk, kom i arbeid, er nå pensjonist og har nå returnert hjem til Thailand. Dette kan dere glemme med FrP i regjering. 2 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Juli 23 Share Skrevet Juli 23 Når jeg stemmer så tenker jeg mer på landets fremtid, ikke hvilke konsekvenser det vil ha for hobbyen. Jeg tror uansett ikke at Schengen avtalen er i fare. 2 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Juli 23 Share Skrevet Juli 23 Ingen parti med tyngde kommer til å fronte å fjerne sexkjøpsloven. Det er altfor risikabelt, og gir lite politisk gevinst dessverre. 2 Siter Lenke til kommentar
Johnnyvee333 Skrevet Juli 23 Forfatter Share Skrevet Juli 23 (endret) 5 timer siden, Jan Moen skrev: La oss slippe politikk inn her om hvem som steiker mest valgflesk i valgflesk panna med over og underbud på diverse. Alt skal betales på en eller annen måte. Selv FrP medaljer har en bakside og det er lite trolig at den er noen penere enn alle de andres bakside. Bortsett i fra sexkjøp så hold politikk vekke her i fra. Det ble forsøkt å forandre loven men Erna torde ikke. Hun beordret en av sine til å skifte mening. Ja, ei dame i hennes andre regjering hadde lovendringen klar. FrP sin innvandringspolitikk rammer prostitusjons markedet for de fleste som selger er ikke norske. De kommer hit med Schengen visum på 3 måneder og alt organiseres. Med Erlend Wyborgs linje så vil dette bli langt vanskeligere om hans linje vinner frem. Så vil noen her ha en friere sexkjøps lov og en bedre innvandrer lov så er ikke FrP veien å gå. Vil du skaffe deg utenlandsk kone så blir det enda verre enn i dag for nå bruker de som henter Thai damer opp alle sine penger og 2 år på byråkratiet. En bekjent i Skien brukte nå 2 år og fikk henne hit i fjor høst. 2 år som gift der hun var i Thailand. Noen flyturer ble det. En kollega av meg henter for 35 år siden sin kommende thai kone på Fornebo. Omtrent rett til byfogden og giftet seg med henne. Han døde i 2023 i januar. Hun lærte språk, kom i arbeid, er nå pensjonist og har nå returnert hjem til Thailand. Dette kan dere glemme med FrP i regjering. Jeg nevnte sexkjøpsloven siden det har en spesiell relevans til dette forumet. Ikke det viktigste, men en manifestasjon på hat mot native menn som er et langt større problem! Hvis vi ikke "eier" vår egen del av verden, hvem gjør da det! (vel, det vet jo alle som har mer en 10 hjerneceller) Hvis det finnes politisk vilje så kan grensene stenges absolutt for permanent immigrasjon ifra Afrika, Midtøsten, Asia etc. Selv om dette hadde skjedd i morgen så hadde Europa/Norge fortsatt hatt massive problemer, i og med at disse gruppene føder langt flere barn en hvite Europeere i flere generasjoner etter ankomst. Noen er så barnslige at de absolutt må fornekte evolusjon og følgende raseforskjeller. Men til slutt får du problemet rett opp i trynet. Enten det er ved en pensjon som forsvinner til inflasjon eller du blir slått ned og ranet på t-banen etc. etc. Man kan bare fornekte virkeligheten så lenge. Om Frp kan gjøre noe er tvilsomt, med å slenge inn en forhåndstemme tar 2 minutter, så hvorfor ikke. (gjorde det i dag faktisk) Vi må kjempe imot med alle metoder vi har! Endret Juli 23 av Johnnyvee333 1 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Juli 23 Share Skrevet Juli 23 25 minutter siden, Johnnyvee333 skrev: Jeg nevnte sexkjøpsloven siden det har en spesiell relevans til dette forumet. Ikke det viktigste, men en manifestasjon på hat mot native menn som er et langt større problem! Hvis vi ikke "eier" vår egen del av verden, hvem gjør da det! (vel, det vet jo alle som har mer en 10 hjerneceller) Hvis det finnes politisk vilje så kan grensene stenges absolutt for permanent immigrasjon ifra Afrika, Midtøsten, Asia etc. Selv om dette hadde skjedd i morgen så hadde Europa/Norge fortsatt hatt massive problemer, i og med at disse gruppene føder langt flere barn en hvite Europeere i flere generasjoner etter ankomst. Noen er så barnslige at de absolutt må fornekte evolusjon og følgende raseforskjeller. Men til slutt får du problemet rett opp i trynet. Enten det er ved en pensjon som forsvinner til inflasjon eller du blir slått ned og ranet på t-banen etc. etc. Man kan bare fornekte virkeligheten så lenge. Om Frp kan gjøre noe er tvilsomt, med å slenge inn en forhåndstemme tar 2 minutter, så hvorfor ikke. (gjorde det i dag faktisk) Vi må kjempe imot med alle metoder vi har! Jeg er enig i mye av politikken som Frp fører, men er totalt uenig med noen grunnprinsipper. Frp er pessimistisk og har destruktive holdninger som ikke er forenelig med mine verdier. Dessuten har de historisk hatt idiotpolitikere som ikke hjelper. Heller ikke slike vervekampanjer som dette med nedlatende tone. Frp snakke mye om vi og dem; utlendinger tar med seg problemer og ødelegger samfunnet, vi blir minoritet osv. Et sunnere og mer riktig holdning i mine øyne hadde vært å erkjenne at verden er i forandring, og vi blir mer og mer sammenvevd. Og derfor har vi ALLE samme utfordring. Men jeg er ikke her på forumet for å diskutere politikk, hvis det ikke er spesifikt knyttet til vår hobby. Kunne bare ikke dy meg å svare. Men det er siste gang. Godt valg til høsten alle sammen. 3 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Juli 23 Share Skrevet Juli 23 44 minutter siden, Chen skrev: Frp snakke mye om vi og dem; utlendinger tar med seg problemer og ødelegger samfunnet, vi blir minoritet osv. Et sunnere og mer riktig holdning i mine øyne hadde vært å erkjenne at verden er i forandring, og vi blir mer og mer sammenvevd. Og derfor har vi ALLE samme utfordring. Enig, og alle som er innvandrerfiendtlig burde prøvd å leve i utlandet noen år. Språk er vanskelig, få seg jobb er nesten umulig, du blir møtt med rasisme og fremmedfrykt, man faller utenfor det «vanlige» hierarkiet. Generaliserer nå men det er min erfaring etter å ha bodd i utlandet (sier ikke hvor) i noen år. 1 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Juli 23 Share Skrevet Juli 23 54 minutter siden, Chen skrev: Frp snakke mye om vi og dem; utlendinger tar med seg problemer og ødelegger samfunnet, vi blir minoritet osv. Det er vel vanskelig å komme seg bort fra at dette er en sannhet. Hvorfor har politiet nylig blitt permanent bevæpnede? Hvorfor tar en albaner-unge med seg brennveske på bussen og tenner på? Hvorfor skyter to muslimer på hverandre på kjøpesenteret? 57 minutter siden, Chen skrev: erkjenne at verden er i forandring Det er en håpløs tankegang. Vi har da mulighet å bestemme over eget land. Siter Lenke til kommentar
Barabassen Skrevet Juli 23 Share Skrevet Juli 23 Vi må få fart på verdiskapningen igjen i dette landet samt få fart på krona og begrense inflasjonen. Hvordan i all verden skal AP få til det med den politikken fører pt. Selv om dem nå styrer alene i mindretall ,så blir det for mange "føringer " fra ytre venstre dessverre for å få kompromisser i Stortinget. Både nå og også historisk sett ,har ytre venstre aldri utøvd mer enn faenskap. Med dem på "rattet" ,hadde ikke dette landet hatt noen verdens ting .Ei heller olje og gass. Dem har vært i regjering ,ja , men heldigvis har dem da blitt rævkjørt av AP. 1 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Juli 23 Share Skrevet Juli 23 (endret) 17 minutter siden, Tukleren skrev: Det er en håpløs tankegang. Vi har da mulighet å bestemme over eget land. Selvfølgelig har vi det, men det er definisjonen av hvem VI er jeg reagerer på. Vi bør være vi alle som bor her i Norge, for denne utfordringen er felles for oss alle. Å tro at stenging grenser hjelper er å stikke hodet i sanden. Norge hadde da problemer også før utlendinger kom? Og ikke glem at den største terroristen Norge har hatt i etterkrigstiden er Anders Breivik, han er ikke importvare. Edit: Fader, klarte ikke å dy meg igjen! 😅 Nei, nå logger jeg meg av og kommer tilbake etter at jeg har fått tatt meg et besøk og kan kommetilbake med en ferst rapport. Endret Juli 23 av Chen 2 1 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Juli 23 Share Skrevet Juli 23 9 minutter siden, Chen skrev: men det er definisjonen av hvem VI er jeg reagerer på Ja der tror jeg vi er uenige. Antall besteforeldre generasjoner tilbake i tid bla bla + de som er gift med disse. Ikke 20%+ av befolkningen som har innvandret fra MENA de siste 50 år. 9 minutter siden, Chen skrev: Og ikke glem at den største terroristen Norge har hatt i etterkrigstiden er Anders Breivik Som var et politisk angrep på AP pga. innvandring og retningen de styrer landet i. Hadde ikke skjedd hvis det hadde vært kjørt en annen politikk. Når det er sagt, det er jo selvklart ikke legitimt å drepe dine politiske motstandere. Siter Lenke til kommentar
Donald Trump Skrevet Juli 23 Share Skrevet Juli 23 Det er ikke noe å bekymre seg for, om 20-30 år er innvandrerne i flertall og da spiller det ingen rolle lenger hva dere stemmer på, for dere vil aldri være i stand til å vinne et valg igjen. 1 Siter Lenke til kommentar
Jan Moen Skrevet Juli 23 Share Skrevet Juli 23 På 19.7.2025 den 15.07, Johnnyvee333 skrev: Hei folkens, Med valget i 2025 like om hjørnet, tenkte jeg å dele hvorfor jeg kommer til å stemme Fremskrittspartiet (FrP). For meg handler det om å få ned skatter – spesielt formues- og utbytteskatt – ta kontroll på innvandringen og skrote sexkjøpsloven. FrP er ikke perfekte, men de er det minst ille alternativet der ute. Jeg er drittlei av å se så mye av lønnen forsvinne i skatt, og det gjelder spesielt formues- og utbytteskatt som rammer de som skaper jobber. FrP vil kutte disse skattene, i tillegg til avgifter som bompenger og drivstoffkostnader, som treffer oss alle hardt, spesielt utenfor byene. Formueskatten jager gründere og investorer ut av landet – folk som bygger bedrifter og skaper arbeidsplasser. Når de beste rømmer Norge, taper vi alle, og det svekker kronen, som igjen gjør det meste dyrere. FrP vil gi folk og småbedrifter frihet til å beholde mer av pengene sine, og det er noe vi trenger nå. FrP er klare på at vi må ha kontroll på innvandringen. De vil ha en streng, men rettferdig politikk med færre kvoteflyktninger og tøffere krav til asylsøkere, samtidig som de vil hjelpe folk i nærområdene til konfliktsoner. Det handler om å ta vare på velferdssystemet vårt, så vi ikke ender opp med å strekke oss for tynt. Jeg synes de har et realistisk syn på dette. Sexkjøpsloven er bare moralisme som ikke funker. FrP vil droppe den og heller regulere prostitusjon, så sexarbeidere får trygghet og rettigheter. Nå presses bransjen under jorden, noe som gjør livet farligere for dem som jobber der. FrP vil bruke politiets tid på å ta menneskehandel i stedet for å jage kunder, og det høres ut som en praktisk løsning for meg. Det minst ille alternativet.. La oss være ærlige: Ingen parti er uten feil, og politikere kan være irriterende uansett. Men FrP er det minst ille valget akkurat nå. De tør å stå opp for vanlige folk og bedrifter, uten å pakke alt inn i for mye politisk korrekt prat. Ap og Høyre lover ofte mye, men ender med å øke skatter eller vanner ut politikken sin. FrP holder på sitt, og det respekterer jeg. Hvis du er enig, vurder å stemme FrP 8. september 2025. Ta en prat med en venn eller to over en kaffe og fortell dem hvorfor kutt i formues- og utbytteskatt, kontroll på innvandring og å droppe sexkjøpsloven er veien å gå. Når folk som skaper verdier forlater Norge, rammer det oss alle, og FrP er de som tør å gjøre noe med det. Kan Frp nærme seg 30 prosent så kan det kanskje skje noe! Det er ingen som er villig til å ofre sitt politiske liv for en annen liberal sexkjøpslov. Når Trine ikke fikk Erna med seg på dette så får ingen andre det heller i overskuelig fremtid. FrP får ikke 51% av mandatene på Stortinget og dermed faller enhver votering. Importbruder kan dere glemme for Erlend Wyborg ser mer rødt når han ser ei hvit Europeisk kvinne som vil gifte seg med en norsk enn om han ser Moxnes i fri dressur på Stortingets talerstol. Jeg har testet hans syn på andre mennesker enn norsk, norsk, og de er helsvarte, så helsvarte at om der skulle være et hakekors så ble det borte i den svarte fargen. Noe har skjedd med den mannen en eller annen gang i fortiden. Kanskje ei utenlandsk kvinne sa nei til å åpne beina eller en stormende forelskelse i ungdommen og så fikk han ryk og reis og finger`n . Skjer det i mellom 16 og 20 år så blir slikt et sår som aldri gror. Jeg kommer ikke til å kaste vekk en stemme på FrP. 1 Siter Lenke til kommentar
Jan Moen Skrevet Juli 23 Share Skrevet Juli 23 18 minutter siden, Donald Trump skrev: Det er ikke noe å bekymre seg for, om 20-30 år er innvandrerne i flertall og da spiller det ingen rolle lenger hva dere stemmer på, for dere vil aldri være i stand til å vinne et valg igjen. I dag er vi 900K innvandrere første og andre generasjon, Den største gruppen er hvite europeere. De stemmer på alle partier de som resten av oss. Jeg snakket med ei i går. Hun hadde svensk mor og finsk far med familien i fra det gamle Karelen som nå er russisk. Hun er bare en av mange, jeg har jobbet med finske, svenske og danske med blandet nasjonalitet blant deres ektefelle. Dette er første generasjon innvandrere det også og ungene dere er andre og de er nå så gamle at deres barn er tredje generasjon. Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Juli 23 Share Skrevet Juli 23 (endret) 1 time siden, Jan Moen skrev: I dag er vi 900K innvandrere første og andre generasjon I 1975 var det fire millioner innbyggere i Norge. Helt siden den gang har fødselsraten til norske kvinner ligget under 2,1 (nede i 1,48 i 2020!) Ergo, mer enn 1,5mill er innvandrere, uansett hva SSB måtte påstå. Uansett hva man mener om innvandring, befolkningsvekst skaper problemer i seg selv. Trenger flere hus, skoler, sykehus etc. Bare se på de syke boligprisene i Oslo. Så kan man jo se på hva slags innvandring det er snakk om. Det er ikke assimilerte svensker og russere som er problemet. Ta en titt på hvem som er overrepresentert på kriminalstatistikken (ikke bare i Norge, i hele Vest-Europa). Endret Juli 23 av Tukleren 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg