Gå til innhold

Noen jenter dere veit om som er på Gol i dag

TomX

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Tukleren skrev:

Alltid med unnskyldninger. Hvis du ikke kan stole på folks anmeldelser her, hvorfor er du her i det hele tatt.

Når en har autisme så kan min verden være sånn 

Lenke til kommentar
På 9.8.2025 den 10.45, nelson2 skrev:

Det er jo stadig damer innom Gol, kanskje voksne tanter og ikke jenter som det ble spurt om innledningsvis.

Men det virker ikke som viljen er tilstede for å gjennomføre noen besøk.

Jeg er jo også ute etter Roleplay også som tannlege. Lege osv 

Lenke til kommentar
28 minutter siden, TomX skrev:

Alt er jo 💰der inne så vidt jeg veit 

@TomX, du er på helt feil forum. 

Dette er et forum for å diskutere sexkjøp, Legg merke til ordet kjøp, selvfølgelig koster det penger. 

Du:

• har ingen erfaring å dele
  • null vilje eller evne til å høre på råd
  • du har ikke penger til å kjøpe sex
  • du kan ikke reise 
  • deltar ikke i noen andre diskusjoner

Det er bare å innse at du aldri kommer til å gjennomføre noe sexkjøp og dine sexfantasier forblir i fantasien. På tide at du finner deg et engelsktalende forum for å diskutere kinks/fetish/fantasier og får utløp der. Dette er ikke stedet for det. (Og jeg har ikke noe forslag til hvor det måtte være, det må du finne ut av selv)

På bakgrunn av dette, synes jeg det hadde vært fint om du sluttet å spamme forumet. 

Men jeg tror faktisk det er liten sjans for at du er  bare et troll, og da synes jeg også at du skal slutte å spamme forumet. 

Takk for meg, @TomX, dette er andre gangen jeg gir deg opp. 

• Thanks 1
Lenke til kommentar
26 minutter siden, Chen skrev:

@TomX, du er på helt feil forum. 

Dette er et forum for å diskutere sexkjøp, Legg merke til ordet kjøp, selvfølgelig koster det penger. 

Du:

• har ingen erfaring å dele
  • null vilje eller evne til å høre på råd
  • du har ikke penger til å kjøpe sex
  • du kan ikke reise 
  • deltar ikke i noen andre diskusjoner

Det er bare å innse at du aldri kommer til å gjennomføre noe sexkjøp og dine sexfantasier forblir i fantasien. På tide at du finner deg et engelsktalende forum for å diskutere kinks/fetish/fantasier og får utløp der. Dette er ikke stedet for det. (Og jeg har ikke noe forslag til hvor det måtte være, det må du finne ut av selv)

På bakgrunn av dette, synes jeg det hadde vært fint om du sluttet å spamme forumet. 

Men jeg tror faktisk det er liten sjans for at du er  bare et troll, og da synes jeg også at du skal slutte å spamme forumet. 

Takk for meg, @TomX, dette er andre gangen jeg gir deg opp. 

Greit det alle gir opp funksjonshemmede uansett 

Lenke til kommentar
Akkurat nå, TomX skrev:

Nei, vi (jeg) gir opp en, og det er deg. Vi har forsøkt, gud som vi har forsøkt. 

• Like 2
Lenke til kommentar
23 minutter siden, TomX skrev:

Vi kan ikke gjøre så mye via forumet når du ikke kan texte eller ringe noen, ikke møte i Oslo og gå på byen sammen med en annen forumdeltaker.  Da er siste utvei at du må ha en støttekontakt hjemme i kommunen din som du kan være fortrolig med, og som evt. kan hjelpe deg med kontaktformidling.

Endret av nelson2
  • Like 4
Lenke til kommentar