Tid for Nytelse Skrevet Juli 18 Share Skrevet Juli 18 Hvordan jeg kom på det? Jo, jeg har fått kommentaren på at jeg er trang, og har utviklet teorien om at den er det pga at hoftebena og lignende har trekt seg innover etter at livmoren ble fjernet kombinert med at jeg bruker den mer enn damene de har hatt før. 🤷♀️ Da mannen hadde vært i stumpen et kvarter og lirte fra seg at han elsket fitta mi, måtte jeg le og informere han 😅 merkelig at folk tenker at det fler vi knuller, dess mer slafsete blir vi nedentil. Er jo logisk at en aktiv mus er strammere en ei inaktiv ei 😏 9 Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet Juli 19 Share Skrevet Juli 19 4 timer siden, Tid for Nytelse skrev: Hvordan jeg kom på det? Jo, jeg har fått kommentaren på at jeg er trang, og har utviklet teorien om at den er det pga at hoftebena og lignende har trekt seg innover etter at livmoren ble fjernet kombinert med at jeg bruker den mer enn damene de har hatt før. 🤷♀️ Da mannen hadde vært i stumpen et kvarter og lirte fra seg at han elsket fitta mi, måtte jeg le og informere han 😅 merkelig at folk tenker at det fler vi knuller, dess mer slafsete blir vi nedentil. Er jo logisk at en aktiv mus er strammere en ei inaktiv ei 😏 Helt enig her👍 Vi menn får jo ikke mindre og tynnere pikk fordi vi knuller mye heller, så hvorfor skulle en mus bli utvidet jo mer den ble knullet?😅 1 1 Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet Juli 19 Share Skrevet Juli 19 Vagina er en muskel. Den kan trenes. Så du kan bli så trang du bare ønsker. En sexarbeider jeg pulte i Moldova hadde så god kontroll på dette at jeg sleit med å få pikken ut av henne når hun klemte til. Hun var i 40-årene og hadde holdt siden hun var 16. 3 2 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Juli 19 Share Skrevet Juli 19 Jeg hadde gleden av å møte en japansk massør i Nederland for mange år siden. Hun tok massasje delen skikkelig seriøs og det var noen av det det beste av massasjen jeg noen gang har hatt. Men det mest minnerike var at hun hadde trent muskelen i vagina slik at hun hadde full kontroll. Da hun red meg, og merket at jeg var i ferd med å komme, så knep hun igjen muskelen, det føltes som hun brukte tommel og pekefiner for å knipe rundt penis. Det gjorde at jeg roet ned opphisselsen, og vi kunne fortsette å knulle. Hun kunne slik, @Idaws beskriver, holde igjen penis i vagina som om hun brukte hånda. 7 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg