Gå til innhold

Nytt jungelordtak 🫦

Tid for Nytelse

Anbefalte innlegg

IMG_2569.thumb.jpeg.9bc86d76b4b2babfda055e76ab106bdd.jpeg

Hvordan jeg kom på det?
Jo, jeg har fått kommentaren på at jeg er trang, og har utviklet teorien om at den er det pga at hoftebena og lignende  har trekt seg innover etter at livmoren ble fjernet kombinert med at jeg bruker den mer enn damene de har hatt før. 🤷‍♀️

Da mannen hadde vært i stumpen et kvarter og lirte fra seg at han elsket fitta mi, måtte jeg le og informere han 😅

merkelig at folk tenker at det fler vi knuller, dess mer slafsete blir vi nedentil. Er jo logisk at en aktiv mus er strammere en ei inaktiv ei 😏

• Like 9
Lenke til kommentar
4 timer siden, Tid for Nytelse skrev:

IMG_2569.thumb.jpeg.9bc86d76b4b2babfda055e76ab106bdd.jpeg

Hvordan jeg kom på det?
Jo, jeg har fått kommentaren på at jeg er trang, og har utviklet teorien om at den er det pga at hoftebena og lignende  har trekt seg innover etter at livmoren ble fjernet kombinert med at jeg bruker den mer enn damene de har hatt før. 🤷‍♀️

Da mannen hadde vært i stumpen et kvarter og lirte fra seg at han elsket fitta mi, måtte jeg le og informere han 😅

merkelig at folk tenker at det fler vi knuller, dess mer slafsete blir vi nedentil. Er jo logisk at en aktiv mus er strammere en ei inaktiv ei 😏

Helt enig her👍 Vi menn får jo ikke mindre og tynnere pikk fordi vi knuller mye heller, så hvorfor skulle en mus bli utvidet jo mer den ble knullet?😅

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Vagina er en muskel. 
Den kan trenes. Så du kan bli så trang du bare ønsker. 
En sexarbeider jeg pulte i Moldova hadde så god kontroll på dette at jeg sleit med å få pikken ut av henne når hun klemte til. 
Hun var i 40-årene og hadde holdt siden hun var 16. 

• Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Jeg hadde gleden av å møte en japansk massør i Nederland for mange år siden. Hun tok massasje delen skikkelig seriøs og det var noen av det det beste av massasjen jeg noen gang har hatt. Men det mest minnerike var at hun hadde trent muskelen i vagina slik at hun hadde full kontroll. Da hun red meg, og merket at jeg var i ferd med å komme, så knep hun igjen muskelen, det føltes som hun brukte tommel og pekefiner for å knipe rundt penis. Det gjorde at jeg roet ned opphisselsen, og vi kunne fortsette å knulle. 

Hun kunne slik, @Idaws beskriver, holde igjen penis i vagina som om hun brukte hånda. 

• Like 7
Lenke til kommentar