Gå til innhold

Ferieminner fra Gol

Idioten

Hva er det beste med Gol?  

20 stemmer

1. 1. Hva er det beste med Gol?

• Tannlegestolene
      2
    • Kaffeautomaten på Shell
      1
    • Handicap-toalettet på Burger King
      2
    • Eskorte-utvalget
      2
    • TomX
      4
    • Naturen?
      2
    • Ingenting, hater stedet
      6
    • Annet, vennligst spesifisér i tråden
      1

Anbefalte innlegg

Jeg har vært heldig fordi en jente bak disken på Cirkel K gjorde en tannlegeundersøkelse på meg inne på Hc toalettet. Jeg spurte hun om hun kunne sett på en tann og det var vist ok. Og spurte henne om hun kunne skjenne på tanna og hun gjorde det med hansker. Jeg tenker er hun en eskorte i skjult uniform😮 wow da er jeg Close for flere gode opplevelser. Men det var ihvertfall en bedre oppstart enn alt det online søplet som dukker opp på Reddit og rundt om. Real life goal 1.0 online 0 

På 16.1.2026 den 9.56, jegern skrev:

Her er hvordan det ser ut på Gol nå, altså på HC toalettet på Burger King 😀

Må legge til at maten de lager her er skikkelig dårlig, burgeren smaker papp og fries tror jeg de glemte å fritere…

IMG_2137.jpeg

IMG_2136.thumb.jpeg.9b515f534577e178d110b8f3b3c992f4.jpeg

Det er kanskje ikke burger dem selger heller eller fries det er fake shit full av kunstige farger og tilsettinger. Det var derfor jeg kanskje ble dårlig av og spise der 🤮