Gå til innhold

Ferieminner fra Gol

Idioten

Hva er det beste med Gol?  

15 stemmer

1. 1. Hva er det beste med Gol?

• Tannlegestolene
      1
    • Kaffeautomaten på Shell
      1
    • Handicap-toalettet på Burger King
      0
    • Eskorte-utvalget
      2
    • TomX
      4
    • Naturen?
      2
    • Ingenting, hater stedet
      5
    • Annet, vennligst spesifisér i tråden
      0

Anbefalte innlegg

Jeg svingte innom verdens navle (according to @TomX), Gol, i forbindelse med kjøring til og fra ferie i sommer. Rakk innom både Burger King hvor jeg inspiserte handicap-toalettet (rengjøringen stod til stryk) og fikk fyllt opp kaffekoppen på Shell. Høydaren for meg må sies å være kaffeautomaten. Hvilke minner har du å dele fra Gol? Har noen noensinne lykkes i å lokke en eskorte til Gol? Vil TomX noensinne få oppleve fantasiene sine? Hvem vet? Inte jag. Ønsker alle en riktig god og solfyllt sommer!

Shell.png.0646bf36467a6491c0d96d1b82edece6.png   BurgerKing.png.003295cdd18730857b1555ce266fd475.png

HC.png.a7c43a2f97efb4daadd3e01c3fc0e494.png   Dass.png.87eaa0bb15c591a593bb93903676eb35.png

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 12
Lenke til kommentar

Folk har mange slags sommerminner, noen nevner fersk makrell og rabarbrasuppe, får håpe ikke @Idioten sitt sommerminne i fremtiden blir besøket på Gol og handicap-toalettet der.

• Haha 4
Lenke til kommentar
39 minutter siden, nelson2 skrev:

får håpe ikke @Idioten sitt sommerminne i fremtiden blir besøket på Gol og handicap-toalettet der.

Ingen fare! Glemte å nevne at jeg hadde faktisk med meg en eskorte i bilen på Gol. Derfra har jeg mange gode sommerminner. -Og det er ikke fra handicap-toalettet på Burger King på Gol. Hun ventet i bilen mens jeg gikk på bildesafari :-)

• Like 4
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
11 minutter siden, Idioten skrev:

Hun ventet i bilen

Terribly sorry darling, I just have to stop here to take some photos for my internet friends.

• Thanks 1
  • Haha 5
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tukleren skrev:

Terribly sorry darling, I just have to stop here to take some photos for my internet friends.

Jeg hadde 100% gjort det for dere også 😀

• Like 6
Lenke til kommentar
22 timer siden, Idioten skrev:

Jeg svingte innom verdens navle (according to @TomX), Gol, i forbindelse med kjøring til og fra ferie i sommer. Rakk innom både Burger King hvor jeg inspiserte handicap-toalettet (rengjøringen stod til stryk) og fikk fyllt opp kaffekoppen på Shell. Høydaren for meg må sies å være kaffeautomaten. Hvilke minner har du å dele fra Gol? Har noen noensinne lykkes i å lokke en eskorte til Gol? Vil TomX noensinne få oppleve fantasiene sine? Hvem vet? Inte jag. Ønsker alle en riktig god og solfyllt sommer!

Shell.png.0646bf36467a6491c0d96d1b82edece6.png   BurgerKing.png.003295cdd18730857b1555ce266fd475.png

HC.png.a7c43a2f97efb4daadd3e01c3fc0e494.png   Dass.png.87eaa0bb15c591a593bb93903676eb35.png

Husk at Tannlegestolene finnes på Gol tannklinikk og opus dental 

• Thanks 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, TomX skrev:

Husk at Tannlegestolene finnes på Gol tannklinikk og opus dental

Er det en utfordring? Litt mer vrient å snike seg inn til tannlegestolene på Gol tannklinikk enn HC-toalettet på Burger King, men sikkert gjennomførbart... Er det noen her som skal forbi Gol i nærmeste fremtid som tar på seg oppdraget? Bonuspoeng hvis du får med deg en eskorte opp i stolen :-D

• Like 3
  • Haha 2
Lenke til kommentar
29 minutter siden, Idioten skrev:

Er det en utfordring?

Tenk å holde en eskorte i hånden når tannlegen vurderer "rotfylling" på henne😄

• Haha 4
Lenke til kommentar

Seriøst, hvis noen andre får til å få en eskorte med til Gol, og klare å snike til seg adgang til tannlegekontoret før Tom, så tror jammen meg han kommer til å dø av misunnelse! 😜

• Haha 4
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
På 17.7.2025 den 8.27, Idioten skrev:

Jeg tror jeg kommer på besøk i September.

Lenke til kommentar
På 17.7.2025 den 11.00, Idioten skrev:

Ingen fare! Glemte å nevne at jeg hadde faktisk med meg en eskorte i bilen på Gol. Derfra har jeg mange gode sommerminner. -Og det er ikke fra handicap-toalettet på Burger King på Gol. Hun ventet i bilen mens jeg gikk på bildesafari :-)

Du kunne jo eks hjelpet meg med og få en eskorte til Gol siden du hadde med deg en 

Lenke til kommentar
3 timer siden, TomX skrev:

Du kunne jo eks hjelpet meg med og få en eskorte til Gol siden du hadde med deg en 

Selv om navnet skulle tilsi det, men @Idioten er ikke en idiot. :-D 

@TomX, du kan få råd og anbefalinger her på forumet, og kanskje til og med en liten heiagjeng. Men vi vil ikke bli din hallik. 

Lenke til kommentar
13 timer siden, Chen skrev:

Selv om navnet skulle tilsi det, men @Idioten er ikke en idiot. :-D 

@TomX, du kan få råd og anbefalinger her på forumet, og kanskje til og med en liten heiagjeng. Men vi vil ikke bli din hallik. 

Jeg vil definitivt besøke stedet i september. ser gøy ut :)

Lenke til kommentar
22 timer siden, Langbein skrev:

Bevis det! :D

Han dro helt til Gol, hadde med seg en eskorte, stoppet ved BK, gikk inn, gikk i HC toalettet. Alt dette gjorde han vel vitende om at @TomX var kanskje bare 15 min unna, likevel ringte ikke @Idioten til Tom for å låne ut tjenestene til eskorten. 

Jeg tror @Idioten har bevist at han ikke fortjener brukernavnet 😁

• Haha 1
Lenke til kommentar