Gå til innhold

Ferieminner fra Gol

Idioten

Hva er det beste med Gol?  

17 stemmer

1. 1. Hva er det beste med Gol?

• Tannlegestolene
      1
    • Kaffeautomaten på Shell
      1
    • Handicap-toalettet på Burger King
      1
    • Eskorte-utvalget
      2
    • TomX
      4
    • Naturen?
      2
    • Ingenting, hater stedet
      6
    • Annet, vennligst spesifisér i tråden
      0

Anbefalte innlegg

Jeg svingte innom verdens navle (according to @TomX), Gol, i forbindelse med kjøring til og fra ferie i sommer. Rakk innom både Burger King hvor jeg inspiserte handicap-toalettet (rengjøringen stod til stryk) og fikk fyllt opp kaffekoppen på Shell. Høydaren for meg må sies å være kaffeautomaten. Hvilke minner har du å dele fra Gol? Har noen noensinne lykkes i å lokke en eskorte til Gol? Vil TomX noensinne få oppleve fantasiene sine? Hvem vet? Inte jag. Ønsker alle en riktig god og solfyllt sommer!

Shell.png.0646bf36467a6491c0d96d1b82edece6.png   BurgerKing.png.003295cdd18730857b1555ce266fd475.png

HC.png.a7c43a2f97efb4daadd3e01c3fc0e494.png   Dass.png.87eaa0bb15c591a593bb93903676eb35.png

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 12
39 minutter siden, nelson2 skrev:

får håpe ikke @Idioten sitt sommerminne i fremtiden blir besøket på Gol og handicap-toalettet der.

Ingen fare! Glemte å nevne at jeg hadde faktisk med meg en eskorte i bilen på Gol. Derfra har jeg mange gode sommerminner. -Og det er ikke fra handicap-toalettet på Burger King på Gol. Hun ventet i bilen mens jeg gikk på bildesafari :-)

• Like 4
  • Thanks 1
  • Haha 1
22 timer siden, Idioten skrev:

Jeg svingte innom verdens navle (according to @TomX), Gol, i forbindelse med kjøring til og fra ferie i sommer. Rakk innom både Burger King hvor jeg inspiserte handicap-toalettet (rengjøringen stod til stryk) og fikk fyllt opp kaffekoppen på Shell. Høydaren for meg må sies å være kaffeautomaten. Hvilke minner har du å dele fra Gol? Har noen noensinne lykkes i å lokke en eskorte til Gol? Vil TomX noensinne få oppleve fantasiene sine? Hvem vet? Inte jag. Ønsker alle en riktig god og solfyllt sommer!

Shell.png.0646bf36467a6491c0d96d1b82edece6.png   BurgerKing.png.003295cdd18730857b1555ce266fd475.png

HC.png.a7c43a2f97efb4daadd3e01c3fc0e494.png   Dass.png.87eaa0bb15c591a593bb93903676eb35.png

Husk at Tannlegestolene finnes på Gol tannklinikk og opus dental 

• Thanks 1
2 timer siden, TomX skrev:

Husk at Tannlegestolene finnes på Gol tannklinikk og opus dental

Er det en utfordring? Litt mer vrient å snike seg inn til tannlegestolene på Gol tannklinikk enn HC-toalettet på Burger King, men sikkert gjennomførbart... Er det noen her som skal forbi Gol i nærmeste fremtid som tar på seg oppdraget? Bonuspoeng hvis du får med deg en eskorte opp i stolen :-D

• Like 3
  • Haha 2
  • 1 month later...
På 17.7.2025 den 8.27, Idioten skrev:

Jeg tror jeg kommer på besøk i September.

På 17.7.2025 den 11.00, Idioten skrev:

Ingen fare! Glemte å nevne at jeg hadde faktisk med meg en eskorte i bilen på Gol. Derfra har jeg mange gode sommerminner. -Og det er ikke fra handicap-toalettet på Burger King på Gol. Hun ventet i bilen mens jeg gikk på bildesafari :-)

Du kunne jo eks hjelpet meg med og få en eskorte til Gol siden du hadde med deg en 

22 timer siden, Langbein skrev:

Bevis det! :D

Han dro helt til Gol, hadde med seg en eskorte, stoppet ved BK, gikk inn, gikk i HC toalettet. Alt dette gjorde han vel vitende om at @TomX var kanskje bare 15 min unna, likevel ringte ikke @Idioten til Tom for å låne ut tjenestene til eskorten. 

Jeg tror @Idioten har bevist at han ikke fortjener brukernavnet 😁

• Haha 3
På 17.7.2025 den 10.13, Tukleren skrev:

Terribly sorry darling, I just have to stop here to take some photos for my internet friends.

Det morsomme er at det er mer eller mindre ordrett det jeg sa minus "for my internet friends". Hun spurte aldri hva bildene var for.

På 26.8.2025 den 13.50, TomX skrev:

Du kunne jo eks hjelpet meg med og få en eskorte til Gol siden du hadde med deg en 

Du er ikke reint lite kravstor. Eskorten min deler jeg ikke, frivillig, med deg eller noen andre. Utover det gjør du lurt i å ta til deg hva Chen skrev:

På 26.8.2025 den 17.20, Chen skrev:

@TomX, du kan få råd og anbefalinger her på forumet, og kanskje til og med en liten heiagjeng. Men vi vil ikke bli din hallik

Lykke til, Tom!

• Like 3
  • 1 month later...

Jeg tok et pitstop på Gol på vei fra A til B her om dagen. Shellstasjonen har blitt til Sten/Stein siden sist:

StenStein.png.655f770eb1e2b8f2f2dafdd3161c2d13.png

...men kaffemaskinen er den samme gamle. Gutten bak kassa så måpende og betraktende på meg som om jeg var en slags kjendis på bygda. Visste han at jeg har for vane å dra med meg eskorter på bilturer til Gol? Eller var det bare solbrillene, brunfargen og mitt sjarmerende smil som fikk meg til å fremstå som et unikum i bygda? Undra litt på veien derfra om det kunne vært Tom som hadde fått seg jobb der. Burger King orka jeg ikke ta noe gjensyn med. Doene hos Sten/Stein er betraktelig bedre renholdt.

Har prøvd å vri hue mitt til å komme opp med en plausibel forklaring på hvorfor jeg skal spandere en tannlegetime på Gol (!) for en eskorte. Å få med meg en i bilen dit tror jeg ikke er umulig. Har gjort det før 😛 Om jeg noensinne får nyss i ei med vondt i tenna skal jeg sporenstreks invitere hu med på kjøretur. "Jeg vet om en tannlege som har halv pris denne uka. Vi skal ikke bare stoppe der på vei fra A til B og få fiksa den vonde tanna di? Btw kle deg gjerne litt slutty på turen." Yay or nay?

• Haha 8