Gå til innhold

Siden Meta har tatt meg ned i igjen.., informerer jeg her.

Tid for Nytelse

Anbefalte innlegg

Ja da, kastet ut for nte gang fra Meta plattformene Instagram og Facebook 🤷‍♀️ 

Sist var vel fordi jeg fortalte om min livestream hvor jeg skal auksjonere bort en kjole som jeg skal onanere i på min Onlyfans side… jeg lenker ikke til annonsen, men å omtale onani er visst verre enn filmene som dukker opp i reelsen hvor damer nesten blir voldtatt 🤷‍♀️

men ja. Saken er den at kjolen jeg hadde på da jeg drev med sterke kjemikalier ble drastisk endret av kjemikaliene, så den er nå som et lite kunstverk, så hvorfor ikke? Folk kjøper jo svette sokker og truser, så hvorfor ikke en kjole jeg har signert? Kanskje gi den til sin fru, og bli kåtere på kvinnemennesket sitt igjen? 
fruen lykkelig uvitende om hvorfor 😅

Den henger nå til tørk, så jeg ikke får mer av disse kjemikaliene på kroppen min enn nødvendig. Rekker den å bli tørr til i kveld, kjører jeg showet alt i kveld, ellers blir det i morgen 😘

jeg finner da frem det jeg har av leketøy og skal prøve å samhandle med publikum og la de få bestemme litt hvordan jeg skal onanere 🔥

att.fBxKzjl0OonsQnLOHYqCp3ZDBJcPrplttaj46N3TAdE.jpeg

att.phSWp-8oIwvuJw-a2LHCwbU3lYFMHRT7i-XGmSwJscA.jpeg

image.jpg

image.jpg

• Like 5
Lenke til kommentar