Gå til innhold

Jente som ønsker å starte et liv som eskorte

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Tukleren skrev:

Jeg var med deg helt til slutten her. Det du får servert på BK er utvannet sirup, maken til nedtur på ekstra.

Men resten er jo interessante tanker, vi betaler faktisk for en tjeneste så at folk har litt forventninger er ikke rart.

Dette er jo den beste og ferskeste brusen! Kjøper meg alltid en god brus fra fountain når jeg går på kino, det er jo et av høydepunktene! Problemet blir når de putter i for mye is, men på BK bestemmer du jo dette selv.

Lenke til kommentar
2 timer siden, Por mi skrev:

Jo jeg har et tips;

Ikke tro du er noe bedre enn alle andre bar fordi du er norsk...

Sier ikke du gjør det, men veldig mange av de få norske der inne tror de er Guds gave til menn... ikke bra...

Nevn 3 stykker og begrunn svaret ditt.

Lenke til kommentar
47 minutter siden, Otono skrev:

Nevn 3 stykker og begrunn svaret ditt.

Det er nokså velkjent at en kan treffe rimelig gale damer om en prøver norske eskorter. No offence intended. Jeg unngår norske eskorter fordi det er veldig mye rart der. Høyere andel enn om en bare tar fly til utlandet og treffer noe annet.

Skal ikke liste opp navn på noen, men kan gi 3 eksempler. Var ei som skulle ha bilde og omtrentlig all personalia før et møte. Tror ikke det var svindel siden hun var kjent for å drive med arbeidet, men nei takk. Gidder ikke takle forsøk på utpressing i ettertid.

Ei annen satt og surret i profilen sin om at menn med små nupper på penis måtte ta kontakt med fastlege før de treffer henne. Skulle tro en eskorte hadde sett nok kukker til å kjenne til naturlige talgkjertler på kukkhodet.

Så har man middelaldrende damer som tar fantasipriser. Hvis folk er villige til å betale det, så for all del, men enkelte av disse annonsene virker like tåpelige som menn med annonser på RE hvor de tror damer tar kontakt med dem OG betaler dem for å få en rimelig ekkel mann med middels utseende til å stappe inn snoppen.

I forumet blir det jevnlig omtalt et par norske gjengangere som virker legitimt mentalt forstyrrede, og en kan innimellom lese om svindelforsøk og merkelig oppførsel.

Det er likevel mange gale utenlandske eskorter som gjør det samme, og mange jeg ikke har turt treffe. Kunne nevnt et bestemt eksempel her, men jeg gjør det ikke ettersom jeg ikke vil starte en flame war på forumet.

Mange norske damer mener de har bedre muligheter enn å tilby sex for å få penger, og når de likevel gjør det så er de bitre på menn som betaler dem. Som om tilbudet for sex mot penger tvinger dem inn i situasjonen. Veldig ofte mener de at tjenestene deres kan være dyre og dårlige nettopp fordi de er norske, og det i seg selv skal være en dyrebar kvalitet.

• Like 2
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
1 time siden, HerrSerr skrev:

Det er nokså velkjent at en kan treffe rimelig gale damer om en prøver norske eskorter. No offence intended. Jeg unngår norske eskorter fordi det er veldig mye rart der. Høyere andel enn om en bare tar fly til utlandet og treffer noe annet.

Skal ikke liste opp navn på noen, men kan gi 3 eksempler. Var ei som skulle ha bilde og omtrentlig all personalia før et møte. Tror ikke det var svindel siden hun var kjent for å drive med arbeidet, men nei takk. Gidder ikke takle forsøk på utpressing i ettertid.

Ei annen satt og surret i profilen sin om at menn med små nupper på penis måtte ta kontakt med fastlege før de treffer henne. Skulle tro en eskorte hadde sett nok kukker til å kjenne til naturlige talgkjertler på kukkhodet.

Så har man middelaldrende damer som tar fantasipriser. Hvis folk er villige til å betale det, så for all del, men enkelte av disse annonsene virker like tåpelige som menn med annonser på RE hvor de tror damer tar kontakt med dem OG betaler dem for å få en rimelig ekkel mann med middels utseende til å stappe inn snoppen.

I forumet blir det jevnlig omtalt et par norske gjengangere som virker legitimt mentalt forstyrrede, og en kan innimellom lese om svindelforsøk og merkelig oppførsel.

Det er likevel mange gale utenlandske eskorter som gjør det samme, og mange jeg ikke har turt treffe. Kunne nevnt et bestemt eksempel her, men jeg gjør det ikke ettersom jeg ikke vil starte en flame war på forumet.

Mange norske damer mener de har bedre muligheter enn å tilby sex for å få penger, og når de likevel gjør det så er de bitre på menn som betaler dem. Som om tilbudet for sex mot penger tvinger dem inn i situasjonen. Veldig ofte mener de at tjenestene deres kan være dyre og dårlige nettopp fordi de er norske, og det i seg selv skal være en dyrebar kvalitet.

Åja sånn ja misforstod deg

Ja , de siste er de jævligste. Hater oss menn , som de selger musa si til 

Norske er stort sett utelukkende altfor overpriset i mine øyne

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg ludder er et verre «stempel» enn hore 😏 Da et ludder knuller alt og alle uten å sitte igjen med annet enn enn erfaring og walk of shame 😉

Horen får hvertfall betalt for jobben 😅

Eskorten er hakket bedre, for hun får godt betalt for «jobben» i tillegg til at det er mer trygt enn å harve over en hore fra gata/ baren. 
Selv om alt omhandler sex syns jeg det er en vesentlig forskjell.

Mange tenker at vi knuller ekle menn, og noen gjør nok det 😏 Men som kjent er jeg veldig kritisk på hvem jeg møter og avviser omtrent 80 % av de som kontakter meg. Mange vil si jeg går glipp av mye på den måten, både store penger og opplevelser, men det får så være 🤷‍♀️

For meg er dette en hobby, og hobbyen skal være lystbetont. I det det føles som en jobb, slutter jeg. Så nei. Jeg møter kun de jeg ønsker og føler meg trygg på. Jeg har intet ønske om å få juling opptil flere ganger i uken som de som møter «alle» bare for å tjene det mangedoble av det jeg gjør.

Jeg begrunner ikke hvorfor de blir avvist, kaller det bare en magefølelse hvis de spør. Noe det også er. Ungfoler (15-22 år) som ønsker en milf opplevelse, derimot begrunner jeg hvorfor, for det er ganske enkelt fordi jeg ikke tenner på gutter 🤷‍♀️ finnes ikke et pedo bein i meg, og føler jeg ikke kåtskap så blir det ikke sex.

Joda, «rovdyrene» vil alltid prøve seg. Jeg anbefaler å sjekke telefonnummeret på listen vi har på nympho der vi advarer mot ulike dårlige erfaringer. Men for å komme dit vi er nå, må de nødvendigvis prøve og feile som vi har gjort.

• Like 7
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
18 minutter siden, Tid for Nytelse skrev:

Eskorten er hakket bedre

Hva er egentlig forskjellen i Norge? En eskorte ser jeg for meg er noen du tar med ut på middag eller en event først. Da snakker vi avtaler på 4 timer+ og jeg vil anta gjennomsnittet egentlig ligger et sted mellom 30 og 60 minutter. Men de færreste henter noen rett fra gata. Altså, 99% av oss er horer og horebukker.

• Like 1
Lenke til kommentar

Forskjellen trenger ikke å være stor, for mange av eskortene kjører samlebånd og tar seg ikke bryet å dusje mellom engang. 
De har ofte lavere priser, har også ofte en pimp bak seg på godt og vondt. Mange liker den typen treff, jeg for én liker ikke det.

Majoriteten av kundene mine går for (75%) 90 min treff hvor vi prater en del både før og etter. Da er jeg også raus med tiden (15-20 min give or take) Resten fordeles mellom (20%) middagsdater (4t) og kortere (15%) 30-45 min treff. 
Middagsdaten er jeg enda rausere med tiden. Går det en time over tiden krever jeg ikke ekstra betalt for det. Under én time er jeg striks,naturlig nok, maks 5 min slingringsmonn.

De jeg møter er ikke ekle menn, men menn som tar godt vare på seg selv. Stiller rene og pene, og har stort sett ingen problem å sjekke opp damer på byen. Men de gidder ikke det styret for å ende opp med drama hvis kvinnen de elsker oppdager det, eller også bare for å ende opp med å «knulle et lik» hvis dere skjønner hva jeg mener.

• Like 11
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 18.7.2025 den 12.24, Rampen skrev:

Husk at ingen normal mann vil kunne respektere eller ønske et seriøst forhold med en hore

Kall meg gjerne unormal, men i min verden det er lite eller ingenting som kommer i nærheten av å gå til sengs med en (tidligere) profesjonell gledespike hver eneste kveld. Tviler sterkt på at din utkårede med mindre enn 10 tidligere sexpartnere vet en brøkdel om hvordan man tilfredstiller en mann sammenlignet med min. Du vet ikke hva du går glipp av ;-)

Har ingen gode råd, men ønsker deg lykke til @HHans1. Sett grenser du er komfortabel med og ta vare på deg selv.

• Like 3
  • Thanks 5
Lenke til kommentar
23 timer siden, Tid for Nytelse skrev:

Personlig syns jeg ludder er et verre «stempel» enn hore 😏 Da et ludder knuller alt og alle uten å sitte igjen med annet enn enn erfaring og walk of shame 😉

Eskorten er hakket bedre, for hun får godt betalt for «jobben» i tillegg til at det er mer trygt enn å harve over en hore fra gata/ baren. 
Selv om alt omhandler sex syns jeg det er en vesentlig forskjell.

Mange tenker at vi knuller ekle menn, og noen gjør nok det 😏 Men som kjent er jeg veldig kritisk på hvem jeg møter og avviser omtrent 80 % av de som kontakter meg. Mange vil si jeg går glipp av mye på den måten, både store penger og opplevelser, men det får så være 🤷‍♀️

For meg er dette en hobby, og hobbyen skal være lystbetont. I det det føles som en jobb, slutter jeg. Så nei. Jeg møter kun de jeg ønsker og føler meg trygg på. Jeg har intet ønske om å få juling opptil flere ganger i uken som de som møter «alle» bare for å tjene det mangedoble av det jeg gjør.

Jeg begrunner ikke hvorfor de blir avvist, kaller det bare en magefølelse hvis de spør. Noe det også er. Ungfoler (15-22 år) som ønsker en milf opplevelse, derimot begrunner jeg hvorfor, for det er ganske enkelt fordi jeg ikke tenner på gutter 🤷‍♀️ finnes ikke et pedo bein i meg, og føler jeg ikke kåtskap så blir det ikke sex.

Joda, «rovdyrene» vil alltid prøve seg. Jeg anbefaler å sjekke telefonnummeret på listen vi har på nympho der vi advarer mot ulike dårlige erfaringer. Men for å komme dit vi er nå, må de nødvendigvis prøve og feile som vi har gjort.

Hva mener du med å få juling flere ganger i uka for å tjene det mangedoble?

Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
På 17.7.2025 den 21.46, Tid for Nytelse skrev:

Hei 😉

Det kan forsåvidt bli et luksuriøst liv, men er du ikke forsiktig, kan mye gå galt.

jeg er ikke enig at du ikke bør gå ut med at du er ny.

i det annonsen din blir godkjent, vil det hagle inn med forespørsler og du har ikke sjans til å gå gjennom alle forespørslene.. eller, joda, men det vil ta ukesvis!

da min første annonse gikk gjennom var det hundrevis som hadde tatt kontakt på 12t.. etter noen få dager var det over 1000 som hadde tatt kontakt..

Lei en Airbnb siden du ikke har et eget sted. Betal for minst 1 uke annonsering, ikke de 4-5 dagene du skal være der borte. Det fordi da har du tid til å sile ut hvem du tør å møte.

men ja, et eget, ikke sporbart nummer, med egne kontaktmuligheter er et must. Ellers kan de finne ut hvem du er og hvor du bor på et blunk.

lukseriøst ja, men ensomt. Du vil merke at de få du velger å fortelle dette til av dine «nærmeste venner, før eller siden vender ryggen til deg. Og det blir vanskelig å snakke med familie, venner og bekjente fordi du har en veldig stor hemmelighet som tar mye mer tid enn du tror. Hvertfall hvis du skal være trygg.

Jeg har tilgode å møte familie og venner, men nå skriver jeg en god del med de jeg velger å møte, så jeg håper å kjenne igjen måten de skriver på. Nummeret, eller beskrivelsen.

møter knapt 20% av de som skriver til meg. Mister sikkert mange gode kunder, men er det et eller annet som gjør meg usikker, lar jeg være..

Ha et mål, og hold deg til det. Mitt mål er hårreisende 😅 Det startet med å kvitte meg med gjeld, til å spare opp til alderdommen 😉 og visst fanken funker det! 
men ja, det er ensomt å sitte alene i denne hobbyen, og trolig brenner du mange fremtidige kjærlighets forhold, for du kan rett og slett ikke hemmeligholde at du har gjort dette. Plutselig en dag er det en i din kommende utvalgtes krets som kjenner deg igjen og sladrer.., så det er bedre å være åpen om dette hvis du først treffer «den rette». Men oddsen for at den rette vil godta det, og bygge et «evig liv» med deg, uten at du får «hore» slengt etter deg ved enhver fremtidig krangel er minimal 🤷‍♀️

aksjer og fond er ganske fin måte å skape en formue på 😉

Jeg står overfor en utfordring med å finne en leilighet, spesielt pga depositumet. Airbnb er en god løsning🫶. Jeg bor sammen med to venninner for øyeblikket, og det føles vanskelig å ta steget ut og begynne på denne nye livsfasen."

Endret av HHans1
  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Idioten skrev:

Kall meg gjerne unormal, men i min verden det er lite eller ingenting som kommer i nærheten av å gå til sengs med en (tidligere) profesjonell gledespike hver eneste kveld

Enig med deg, hadde ikke hatt noen kvaler. Det er @Rampen som er unormal (også kalt oslogutt).

Altså, han begynner med «Husk at»… og så kommer det bare vrøvl? Det er en jobb som alt annet. Skal man starte et nytt liv med en tidl eskorte så må man selvsagt være enig om at den jobben kan hun ikke fortsette med.

For min del? Jeg ville gladelig delt min kone 🙂 Det gjør kanskje meg spesiell på det, jeg er overhode ikke sjalu. Selv om jeg har vært tidligere gift i 20 år og hun aldri var utro. Men jeg må ha en headsup, det ville jeg satt pris på. Og et bilde av jævelen 🤣

• Like 2
  • Haha 3
Lenke til kommentar
34 minutter siden, jegern skrev:

Altså, han begynner med «Husk at»… og så kommer det bare vrøvl? Det er en jobb som alt annet. Skal man starte et nytt liv med en tidl eskorte så må man selvsagt være enig om at den jobben kan hun ikke fortsette med.

Nei, jeg skrev "husk at...." og så kommer det en rekke opplysninger som 99% av befolkningen deler. Horene som er her inne må huske at de aller fleste mennene her er desperate menn som ingen kvinner vil ha, og meningene deres er ikke representative for normale menn. At horekunder synes at horer er topp, sier ikke så mye. 

Ikke glem at selv horekundene ønsker å gjøre dette i skjul. Ikke bare fordi det er forbudt, men fordi de skammer seg. Når selv de skammer seg, så kan du jo tenke deg hvor mye skam du som kvinne påfører deg selv ved å ligge med fem+ slike menn daglig.

• Thanks 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
På 17.7.2025 den 22.11, Tukleren skrev:

Eh, der passer vel ordtaket "it takes money to make money". Har du ikke masse penger investert så du bygger skjermingsfradrag over tid så kommer Støre og tar 38% av pengene dine.

image.jpeg.05e907cc028d2c041b5ff7a0c93e4501.jpeg

Han har ferie !

• Confused 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, Rampen skrev:

Nei, jeg skrev "husk at...." og så kommer det en rekke opplysninger som 99% av befolkningen deler. Horene som er her inne må huske at de aller fleste mennene her er desperate menn som ingen kvinner vil ha, og meningene deres er ikke representative for normale menn. At horekunder synes at horer er topp, sier ikke så mye. 

Ikke glem at selv horekundene ønsker å gjøre dette i skjul. Ikke bare fordi det er forbudt, men fordi de skammer seg. Når selv de skammer seg, så kan du jo tenke deg hvor mye skam du som kvinne påfører deg selv ved å ligge med fem+ slike menn daglig.

Hmmmm faktagrunnlaget her Rampen. Gi oss noen hint om hvilke undersøkelser du referer til. Sier verken at jeg er enig eller uenig, men litt fakta i diskusjonene er greit. Har hørt at, har lest at, jeg tror at er ikke gode nok kilder. 

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tid for Nytelse skrev:

De som tjener det mangedoble risikerer faktisk juling, for de treffer alle som tar kontakt ukritisk.  
De blir tvunget til å bli med på alt og noen blir også ranet.

Ja det er helt jævlig faktisk. Har snakket med noen som har opplevd alle de tingene du beskriver der. Ikke bare det, men operatørene finner på alle mulige grunner for å ikke betale de pengene de skal ha. 

• Sad 6
Lenke til kommentar

Ja.., en skyggeside en ikke tenker over. 
Jeg føler med de som er tvunget å jobbe under slike forhold.. De er jo gjerne grunnen for den lite nyanserte loven i Norge.

Men det er damer som er selvstendige som vel vitende tar den risikoen uansett. Det er en del av livet sier de, og er godt fornøyd selv om de får juling på ukentlig basis, for pengene er så viktig for de..

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
51 minutter siden, Tid for Nytelse skrev:

Ja.., en skyggeside en ikke tenker over. 
Jeg føler med de som er tvunget å jobbe under slike forhold.. De er jo gjerne grunnen for den lite nyanserte loven i Norge.

Enig. Det verste med lovverket for denne gruppen jenter er at de som har størst mulighet til å se forholdene og oppdage at ting ikke er i orden (kundene) vil unngå å gi bekymringsmeldinger til politiet.

Lenke til kommentar
20 timer siden, Rampen skrev:

så kan du jo tenke deg hvor mye skam du som kvinne påfører deg

Slike som deg prøver å påføre disse kvinnene "skam". Du burde skamme deg ;-)

Mange av eskortene der ute er fabelaktig fine damer som de aller fleste menn gjerne vil ha (minst) en runde i høyet med. Incels og folk med en seksualmoral fra mørketida slik som deg må lide av alvorlige mindreverdighetskomplekser når de gidder å rakke ned på andre mennesker på denne meningsløse og menneskefientlige måten.

Problemene i denne bransjen er det Tid for Nytelse skisserer. Ikke at voksne mennesker av egen fri vilje velger å ha sex mot et vederlag (slik som stort sett overalt ellers i samfunnet...)

• Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Mange av eskortene der ute er fabelaktig fine damer som de aller fleste menn gjerne vil ha (minst) en runde i høyet med. Incels og folk med en seksualmoral fra mørketida slik som deg må lide av alvorlige mindreverdighetskomplekser når de gidder å rakke ned på andre mennesker på denne meningsløse og menneskefientlige måten.

Problemene i denne bransjen er det Tid for Nytelse skisserer. Ikke at voksne mennesker av egen fri vilje velger å ha sex mot et vederlag (slik som stort sett overalt ellers i samfunnet...)

At mange vil "ha en runde i høyet" med dem, som du skriver, betyr ikke at de vil bli sett offentlig med dem. Langt mindre ha et forhold med dem som varer lenger enn maks to timer. 

Det er en grunn til at ordet "hore" er der verste skjellsordet man kan gi en kvinne. 

• Like 1
Lenke til kommentar

Det er skamfullt og være eskorte. Det er skamfullt og kjøpe sex. Nå må dere gi dere. 
Dere som sier noe annet er på bunnen av stigen. Dere har nok ikke dame eller tenker dere selv noengang er i stand til få ha dame.

Folk kjøper sex og selger sex av forskjellige grunner. 

Noen er gifte og søker spenning. Noen har ikke tid pga jobb og livet. Og andre bare har det som en hobby. Men om noen prøver og si at det er noe slags prestisje og kjøpe sex eller og ha dame som har vært eskorte så er jeg ganske sikker på at eneste sosiale livet du har er her på noresk. 

Det er lettere og bli tatt for utroskap med ei vanlig dame enn ei eskorte.

Nå tror jeg en stor del av noresk gutta faller for den meldingen og føler presset når hora sender melding med «hey baby im back in town if you want to se me»

Simping aint easy

• Like 2
Lenke til kommentar