HHans1 Skrevet Juli 18 Forfatter Share Skrevet Juli 18 @Tid for Nytelse @Otono @Sara Victoria Takk for tips og råd💌 2 Siter Lenke til kommentar
Rampen Skrevet Juli 18 Share Skrevet Juli 18 Husk at ingen normal mann vil kunne respektere eller ønske et seriøst forhold med en hore, eller andre damer som har blitt fylt opp av hundrevis av tapere. Normale damer har under 10 sexpartnere gjennom et helt liv. Horer kan vel ha det antallet i løpet av en dag. Og da gjerne patetiske søplemenn, gamle gubber og andre frastøtende typer. Er man ung og ønsker å etablere seg med familie senere i livet er det viktig å holde beina samlet og være kresen med de ytterst få mennene man lar slippe til. Slik forblir man eksklusiv og verdifull som kvinne. 1 2 1 1 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Juli 18 Share Skrevet Juli 18 7 minutter siden, Rampen skrev: Husk at ingen normal mann vil kunne respektere eller ønske et seriøst forhold med en hore, eller andre damer som har blitt fylt opp av hundrevis av tapere. Normale damer har under 10 sexpartnere gjennom et helt liv. Horer kan vel ha det antallet i løpet av en dag. Og da gjerne patetiske søplemenn, gamle gubber og andre frastøtende typer. Er man ung og ønsker å etablere seg med familie senere i livet er det viktig å holde beina samlet og være kresen med de ytterst få mennene man lar slippe til. Slik forblir man eksklusiv og verdifull som kvinne. Han her representerer ikke meg, og jeg vil tro ikke så mange andre her på forumet heller. 4 Siter Lenke til kommentar
Rampen Skrevet Juli 18 Share Skrevet Juli 18 2 timer siden, Chen skrev: Han her representerer ikke meg, og jeg vil tro ikke så mange andre her på forumet heller. Nei, horekundene ser absolutt ingen problemer med at jenter selger kroppene sine. De oppfordrer så mange som mulig til å gjøre det. 😂 Men hvis denne jenta en gang i fremtiden skal ha en normal mann, så er det greit å ha i bakhodet at det kan bli vanskelig. Det er en grunn til at ordet "hore" er der verste man kan kalle en kvinne. 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Juli 18 Share Skrevet Juli 18 15 minutter siden, Rampen skrev: Nei, horekundene ser absolutt ingen problemer med at jenter selger kroppene sine. De oppfordrer så mange som mulig til å gjøre det. 😂 Så hva gjør du på et forum for horekunder? 1 Siter Lenke til kommentar
Påsan Skrevet Juli 18 Share Skrevet Juli 18 3 timer siden, Rampen skrev: Husk at ingen normal mann vil kunne respektere eller ønske et seriøst forhold med en hore, eller andre damer som har blitt fylt opp av hundrevis av tapere. Normale damer har under 10 sexpartnere gjennom et helt liv. Horer kan vel ha det antallet i løpet av en dag. Og da gjerne patetiske søplemenn, gamle gubber og andre frastøtende typer. Er man ung og ønsker å etablere seg med familie senere i livet er det viktig å holde beina samlet og være kresen med de ytterst få mennene man lar slippe til. Slik forblir man eksklusiv og verdifull som kvinne. Hva var årstallet nå igjen? Var det 2025 eller 1825? 6 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Juli 18 Share Skrevet Juli 18 1 time siden, Rampen skrev: Nei, horekundene ser absolutt ingen problemer med at jenter selger kroppene sine. De oppfordrer så mange som mulig til å gjøre det. 😂 Men hvis denne jenta en gang i fremtiden skal ha en normal mann, så er det greit å ha i bakhodet at det kan bli vanskelig. Det er en grunn til at ordet "hore" er der verste man kan kalle en kvinne. Ah, du den nye brukeren til Oslogutten. Han som var for god til å kjøpe sex, var her på forumet for å sjekke om jentene han dater selger. 😂 Gotcha, heretter skal jeg lese høyt dine poster med stemmen til en trassig 3 åring 😂 1 2 5 Siter Lenke til kommentar
Rampen Skrevet Juli 18 Share Skrevet Juli 18 2 timer siden, Chen skrev: Ah, du den nye brukeren til Oslogutten. Han som var for god til å kjøpe sex, var her på forumet for å sjekke om jentene han dater selger. 😂 Gotcha, heretter skal jeg lese høyt dine poster med stemmen til en trassig 3 åring 😂 Jeg tenker det er greit at jentene vet hvilke konsekvenser valgene deres får. Jeg vil også tro at det er fornuftig å sjekke både RE, dette forumet og andre sider dersom man mistenker at damer man møter ikke er som de utgir seg for. Det er tydeligvis mange flere horer der ute enn man skulle tro! Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Juli 18 Share Skrevet Juli 18 9 minutter siden, Rampen skrev: Det er tydeligvis mange flere horer der ute enn man skulle tro Det er ikke veldig mange norske på RE. Ville vært mer bekymret for SD/SB. Og jeg tror tiden da normale damer hadde mindre enn 10 partnere er langt forbi, takk til Tinder og feminismen. Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Juli 18 Share Skrevet Juli 18 3 timer siden, Rampen skrev: Men hvis denne jenta en gang i fremtiden skal ha en normal mann, Jeg tror du ville blitt overrasket over hvor NORMALE de aller, aller fleste av oss inne her er. Jeg tror kanskje DU er mer utenfor norm enn de aller fleste av oss. Og da ikke i en positiv forstand. Men du er fascinerende å følge, det er du. 2 5 Siter Lenke til kommentar
Rampen Skrevet Juli 18 Share Skrevet Juli 18 16 minutter siden, SolanGundersen skrev: Jeg tror du ville blitt overrasket over hvor NORMALE de aller, aller fleste av oss inne her er. Jeg tror kanskje DU er mer utenfor norm enn de aller fleste av oss. Og da ikke i en positiv forstand. Men du er fascinerende å følge, det er du. Fullt mulig. Normale - dvs middelmådige - menn sliter en del. Sikkert mange som er gift med damer som har est ut og ser ut som om de skal konkurrere i sumobryting også. Ikke rart de søker etter noe under 100kg å knulle på. 1 Siter Lenke til kommentar
Rampen Skrevet Juli 18 Share Skrevet Juli 18 46 minutter siden, Tukleren skrev: Det er ikke veldig mange norske på RE. Ville vært mer bekymret for SD/SB. Og jeg tror tiden da normale damer hadde mindre enn 10 partnere er langt forbi, takk til Tinder og feminismen. Ja, RE synes å ha ganske få. Har inntrykk av at mange sugar babies har vett nok til å være diskret også. Bruker vel mye datingapper og slikt? Generelt er det grunn til å være skeptisk til jenter med perfekt hår, sminke m.m. som åpenbart har brukt hundre tusen eller mer på kosmetisk kirurgi og det dobbelte på vesker. Spesielt hvis de har en deltidsstilling som negldesigner og oppgir "influenser" som inntektskilde, til tross for at de ikke har influert en eneste person! 😂 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Juli 18 Share Skrevet Juli 18 2 timer siden, Rampen skrev: Fullt mulig. Normale - dvs middelmådige - menn sliter en del. Sikkert mange som er gift med damer som har est ut og ser ut som om de skal konkurrere i sumobryting også. Ikke rart de søker etter noe under 100kg å knulle på. Jesp… Hakk i plata her nå. Vær litt mer kreativ når du skriver da. Da blir det mer interessant å lese. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Juli 18 Share Skrevet Juli 18 På 16.7.2025 den 14.43, Otono skrev: Mitt beste råd: Aldri fortell kunder at du er ny! Hvorfor ikke? Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Juli 18 Share Skrevet Juli 18 37 minutter siden, Langbein skrev: Hvorfor ikke? Var ikke dette besvart allerede? Kunder kan utnytte uerfarne jenter. Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Juli 18 Share Skrevet Juli 18 (endret) 1 minutt siden, Tukleren skrev: Var ikke dette besvart allerede? Kunder kan utnytte uerfarne jenter. Hvor er dette besvart? Endret Juli 18 av Langbein Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Juli 18 Share Skrevet Juli 18 5 minutter siden, Langbein skrev: Hvor er dette besvart? 1 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Juli 19 Share Skrevet Juli 19 2 timer siden, Tukleren skrev: Dette besvarer ærlig talt ingenting. Det ville sikkert hjulpet mer om vedkommende kom med noen praktiske eksempler. Vi kan kanskje formulere det til et bedre råd: Sett klare grenser og vær klar til å overholde dem. 1 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Juli 19 Share Skrevet Juli 19 Det jeg trekker fra tråden er at Tid for nytelse har ganske god innsikt og er villig til å dele av personlige erfaringer. Mens Rampen viser hvorfor en ikke ønsker at det profesjonelle skal blandes med personlig liv. Slike idioter vil det dessverre være mange av ute i verden. 3 Siter Lenke til kommentar
Otono Skrevet Juli 19 Share Skrevet Juli 19 8 timer siden, HerrSerr skrev: Dette besvarer ærlig talt ingenting. Det ville sikkert hjulpet mer om vedkommende kom med noen praktiske eksempler. Vi kan kanskje formulere det til et bedre råd: Sett klare grenser og vær klar til å overholde dem. Verbal grensesetting er bare en del av det, rovdyrene har svært mange skjulte triks og måter å manipulere eskorter på. Ikke bare må man ha mot til å si nei - man må konstant være på vakt både fysisk, mentalt og emosjonelt. Jeg har ikke tenkt til å dele eksempler offentlig da dette lett kan brukes som tips for de med onde hensikter. 1 2 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Juli 19 Share Skrevet Juli 19 1 time siden, Otono skrev: Verbal grensesetting er bare en del av det, rovdyrene har svært mange skjulte triks og måter å manipulere eskorter på. Ikke bare må man ha mot til å si nei - man må konstant være på vakt både fysisk, mentalt og emosjonelt. Jeg har ikke tenkt til å dele eksempler offentlig da dette lett kan brukes som tips for de med onde hensikter. Tenker du på menn som ikke vil betale for seg? eller menn som prøver å manipulere damen til å ikke bruke kondom? Spør bare fordi jeg syntes det høres merkelig ut. Jeg er fullt klar over at det er idioter der ute med onde hensikter. Jeg har alltid sett på sex kjøp som en transaksjon av glede. Med mindre forventinger til egen innsats, og høyere forventing til partnerens innsats (siden hun får betalt) Jeg spør ikke om extra, men venter til jeg blir spurt. Det er litt som på Burger King der dem spør om du vil ha en brus til maten. 3 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Juli 19 Share Skrevet Juli 19 24 minutter siden, JoeRoganJosh skrev: Det er litt som på Burger King der dem spør om du vil ha en brus til maten. Jeg var med deg helt til slutten her. Det du får servert på BK er utvannet sirup, maken til nedtur på ekstra. Men resten er jo interessante tanker, vi betaler faktisk for en tjeneste så at folk har litt forventninger er ikke rart. 2 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Juli 19 Share Skrevet Juli 19 Jo jeg har et tips; Ikke tro du er noe bedre enn alle andre bar fordi du er norsk... Sier ikke du gjør det, men veldig mange av de få norske der inne tror de er Guds gave til menn... ikke bra... 2 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Juli 19 Share Skrevet Juli 19 4 timer siden, Otono skrev: Verbal grensesetting er bare en del av det, rovdyrene har svært mange skjulte triks og måter å manipulere eskorter på. Ikke bare må man ha mot til å si nei - man må konstant være på vakt både fysisk, mentalt og emosjonelt. Jeg har ikke tenkt til å dele eksempler offentlig da dette lett kan brukes som tips for de med onde hensikter. Du bestemmer selvsagt selv om du vil omtale dette eller ikke, men grunnen til at det er "skjulte triks" er fordi noen kanskje ikke kjenner til dem? Tviler på at det er en god strategi å bare unnlate å si en er ny for å unngå akkurat dette. De fleste kåtingene som tråler annonser vet hvem de har sett og truffet før. Det beste er sikkert å kjenne til triksene i forkant, eller i alle fall mønsteret på dem. 1 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Juli 19 Share Skrevet Juli 19 3 timer siden, JoeRoganJosh skrev: Tenker du på menn som ikke vil betale for seg? eller menn som prøver å manipulere damen til å ikke bruke kondom? Spør bare fordi jeg syntes det høres merkelig ut. Jeg er fullt klar over at det er idioter der ute med onde hensikter. Jeg har alltid sett på sex kjøp som en transaksjon av glede. Med mindre forventinger til egen innsats, og høyere forventing til partnerens innsats (siden hun får betalt) Jeg spør ikke om extra, men venter til jeg blir spurt. Det er litt som på Burger King der dem spør om du vil ha en brus til maten. Jeg ber om en meny, vanligvis, så de gir meg brus og pommes uten å spørre. Så spør de meg om jeg vil ha bacon på burgeren, uten å fortelle at de kommer til å kreve ekstra penger for dette. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg