TomX Skrevet Juli 14 Forfatter Share Skrevet Juli 14 2 minutter siden, jegern skrev: Hva med denne idéen. Du har noen som kan hjelpe deg med reisen, ikke sant? Fortell dem at de kan følge deg til Aker brygge og at de kan droppe deg utenfor der et par timer. Så er det bare å se på skjørt og drømme deg bort. Alle har krav på ferie en gang iblant, uansett hvor vanskelig ting måtte være? Og book den massasjedama på Gol for all del, nærmere moro kommer du ikke! Hun tilbyr ikke sånne sex ting da veit du. Men kanskje det er 2025 tiden at sex ting ikke er interesse blandt jenter lengere Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Juli 14 Share Skrevet Juli 14 19 minutter siden, TomX skrev: Hun tilbyr ikke sånne sex ting da veit du Thai salong som ikke tilbyr HJ engang? Det var dårlige greier… men hvordan vet du det hvis du ikke har vært der? Er ikke sikkert de innrømmer sexsalg over telefon 1 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Juli 14 Share Skrevet Juli 14 (endret) 36 minutter siden, Tukleren skrev: Javel, vennligst slutt å kaste bort tiden vår ved å poste her på forumet da. Jeg er utrolig glad for at jeg har blokkert det trollet for ei god stund siden. Dessverre kan jeg ikke unngå å se det som han skriver, så lenge noen siterer hans barnslige innlegg. Han leker med oss og har det sikkert kjempegøy hver gang noen svarer han. Så min bønn er, vær så snill og ikke siter hva trollet skriver, så jeg slipper å måtte se det. Endret Juli 14 av Langbein 3 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Juli 14 Share Skrevet Juli 14 @Tukleren, mitt siste innlegg var ikke rettet til deg men til oss alle. Beklager! Tror at jeg må slutte å sitere 😅 2 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Juli 14 Share Skrevet Juli 14 2 minutter siden, Langbein skrev: mitt siste innlegg var ikke rettet til deg Jeg antok det. Men hvilken is liker du best da Langbein? 3 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Juli 14 Share Skrevet Juli 14 Akkurat nå, Tukleren skrev: Men hvilken is liker du best da Langbein? Softis med stivnet sjokoladeglasur på, uten tvil. 4 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Juli 14 Share Skrevet Juli 14 1 minutt siden, Langbein skrev: Softis Mmm, Softis er topp ja. Men sjokolade strøssel, ikke stivnet 2 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Juli 14 Forfatter Share Skrevet Juli 14 39 minutter siden, jegern skrev: Thai salong som ikke tilbyr HJ engang? Det var dårlige greier… men hvordan vet du det hvis du ikke har vært der? Er ikke sikkert de innrømmer sexsalg over telefon Har spurt på forhånd og hun sier tydelig i fra om at det er 0 happy ending Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Juli 14 Share Skrevet Juli 14 15 minutter siden, Tukleren skrev: Mmm, Softis er topp ja. Men sjokolade strøssel, ikke stivnet Nei nei,ikke strøssel. Liker ikke strøssel. Må være stivnet glasur, helt klart. Altså, den er myk i starten og stivner så ganske kjapt - ja, jeg snakker fortsatt om glasuren 😀 1 3 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Juli 14 Share Skrevet Juli 14 En stor stiv svart en ja… med litt tyggemotstand? Da snakker jeg om pupp! 2 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Juli 14 Share Skrevet Juli 14 4 minutter siden, TomX skrev: Har spurt på forhånd og hun sier tydelig i fra om at det er 0 happy ending Men da har du ikke mange valg igjen Tom. Tog til Oslo eller slutt å plage oss her på forumet med ditt nærvær. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Men_Going_Their_Own_Way https://pegasos-association.com/ 1 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Juli 14 Forfatter Share Skrevet Juli 14 12 minutter siden, Tukleren skrev: Men da har du ikke mange valg igjen Tom. Tog til Oslo eller slutt å plage oss her på forumet med ditt nærvær. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Men_Going_Their_Own_Way https://pegasos-association.com/ Har gitt opp så farvel da ha et godt liv så lenge en orker 1 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Juli 14 Forfatter Share Skrevet Juli 14 (endret) 14 minutter siden, Tukleren skrev: Men da har du ikke mange valg igjen Tom. Tog til Oslo eller slutt å plage oss her på forumet med ditt nærvær. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Men_Going_Their_Own_Way https://pegasos-association.com/ Men når har en autisme blir mye vanskelig men det avhenger mye av hvilken autisme en har Endret Juli 14 av TomX 1 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Juli 14 Share Skrevet Juli 14 4 timer siden, Tukleren skrev: Javel, vennligst slutt å kaste bort tiden vår ved å poste her på forumet da. Du kan vel bare la være å lese da La nå @TomX få holde på. Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Juli 15 Share Skrevet Juli 15 (endret) 6 timer siden, SolanGundersen skrev: La nå @TomX få holde på. Jeg har blokkert Tommeliten for å slippe å se det han skriver. Men så lenge folk driver å siterer han hele tiden, hjelper det ikke å blokkere han. Da er det uunngåelig å ikke se det tøvet han lirer av seg hele tiden. Hakk i plata virker det som. Så for min del må han bare få holde på, bare jeg slipper å se det han skriver.. Endret Juli 15 av Langbein 1 Siter Lenke til kommentar
Mzungu Skrevet Juli 15 Share Skrevet Juli 15 (endret) Hadde du bodd i Danmark kunne du fått hjelp. Denne artikkelen er kanskje ikke helt representativ for din situasjon, men Danmark har kommet veldig langt i forhold til Norge. Endret Juli 15 av Mzungu Rettet link 2 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Juli 15 Share Skrevet Juli 15 Tror du har bommet med linken, @Mzungu. Siter Lenke til kommentar
Mzungu Skrevet Juli 15 Share Skrevet Juli 15 11 minutter siden, nelson2 skrev: Tror du har bommet med linken, @Mzungu. Rettet 1 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Juli 15 Share Skrevet Juli 15 39 minutter siden, Mzungu skrev: Hadde du bodd i Danmark kunne du fått hjelp. Denne artikkelen er kanskje ikke helt representativ for din situasjon, men Danmark har kommet veldig langt i forhold til Norge. Meget interessant lesing. Burde definitivt blitt tatt opp i Norge også, ville ha hjulpet mange, også Tom. Men Norge henger historisk sett langt bak Danmark når det gjelder sex og seksualitet. 2 Siter Lenke til kommentar
Bamsemums Skrevet Juli 22 Share Skrevet Juli 22 Kanskje han bør se filmen Hotell St. Pauli av Wam & Vennerød?: "Morgan, en ensom mann fra Eiker, har bodd hele livet sammen med moren sin på et nedslitt småbruk. Nå er moren død. Da han leser en artikkel i Aktuell Rapport om Københavns red light district, ser han en mulighet til endelig å miste jomfrudommen. Han kjøper seg cowboyutstyr og onanerer seg frem til Kongens by. I Køben lever forfatterspiren Jor sammen med sin yngre kjæreste Gerda, som er prostituert. Jor finansierer forfatterdrømmen og hasjforbruket med Gerdas inntekter. Når Morgan går av danskebåten, møter han Gerda («Er du hore? Jeg vil ligge med ei hore.»), og hun tar ham med seg hjem for å levere varene som han betaler for med arvepengene ..." https://www.cinemateket.no/filmer/hotel-st-pauli 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg