Gå til innhold

Fikk ikke innpass

TomX

Anbefalte innlegg

2 timer siden, TomX skrev:

På incels måtte jeg forklare situasjonen min og den var ikke god nok 

Hva er incels?

Lenke til kommentar
18 minutter siden, TomX skrev:

Tenk og bli massert av en sånn jente det hadde vært digg

Nå må du slutte. Det er mange massasje salonger mellom Gol og Oslo og enda flere i Oslo. Enten så manner du deg opp, setter deg på toget å prøver en eller så holder du kjeft.

• Like 2
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tukleren skrev:

Nå må du slutte. Det er mange massasje salonger mellom Gol og Oslo og enda flere i Oslo. Enten så manner du deg opp, setter deg på toget å prøver en eller så holder du kjeft.

Så hjelp meg og få noen til Gol da det finnes en salong på Gol men ingen happy ending og hun som driver salongen er 30+ minst jeg trenger noen unge liksom 

Lenke til kommentar
Akkurat nå, TomX skrev:

Så hjelp meg og få noen til Gol da

Nei, det kommer ingen til Gol, da må du betale flere tusen for outcall.

Sett deg på toget til Oslo eller hold kjeft om dine drømmer.

• Thanks 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Tukleren skrev:

Nei, det kommer ingen til Gol, da må du betale flere tusen for outcall.

Sett deg på toget til Oslo eller hold kjeft om dine drømmer.

Greit det er ikke bare for meg og komme ut hit og hit gjør ingen ting alene. Men greit kommer aldri tilbake hit mer så farvel da 

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Jeg bor ikke for meg selv og bor hjemme med min mor da veit du. Men er ute med miljøarbeider i blandt 

• Like 1
Lenke til kommentar
21 minutter siden, TomX skrev:

Så hjelp meg og få noen til Gol da det finnes en salong på Gol men ingen happy ending og hun som driver salongen er 30+ minst jeg trenger noen unge liksom 

Det har vært vanlige eskorter innom Gol, ber man om det får man massasje hos dem også.

Men det er alt for mange skjær i sjøen for @TomX når han ikke engang får til å kontakte dem på tlf eller sms, da er det håpløst.

• Like 2
Lenke til kommentar
Akkurat nå, nelson2 skrev:

Det har vært vanlige eskorter innom Gol, ber man om det får man massasje hos dem også.

Men det er alt for mange skjær i sjøen for @TomX når han ikke engang får til å kontakte dem på tlf eller sms, da er det håpløst.

Liker og dm pm dem veit du 

Lenke til kommentar
40 minutter siden, TomX skrev:

bor hjemme med min mor da veit du

Men du er jo myndig. Prøv en utfordring.

Ta toget til Oslo. Gå fra stasjonen, ned Karl Johan og ut til Aker brygge mens du ser på jentene/damene i sommerkjole. Kjøp deg en is (Mövenpick). Gå tilbake og ta toget hjem.

Ikke post mer på forumet her før du har gjort dette!

Endret av Tukleren
  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, jegern skrev:

🤣🤣

Faktisk ikke veldig mye dyrere enn den vanlige isen de selger der. Må være sjokolade is da. Kjeks eller beger, hip som happ.

Endret av Tukleren
Lenke til kommentar
1 minutt siden, jegern skrev:

sansen for sandwich is jeg da? Og hvem liker snickers is?

Ja de er gode de men de får du jo i hvilken som helst matbutikk. Finnes ikke Mövenpick i matbutikken lengre, kun Royal (veldig god den og). Men er man på Aker brygge er det kun Mövenpick sjokolade som gjelder.

• Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, TomX skrev:

30+ er myyyyye bedre enn ingenting, book en time umiddelbart

• Like 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tukleren skrev:

Men er man på Aker brygge er det kun Mövenpick sjokolade som gjelder

Godt poeng, visste ikke den forsvant fra butikken 🙂

Lenke til kommentar
39 minutter siden, Tukleren skrev:

Men du er jo myndig. Prøv en utfordring.

Ta toget til Oslo. Gå fra stasjonen, ned Karl Johan og ut til Aker brygge mens du ser på jentene/damene i sommerkjole. Kjøp deg en is (Mövenpick). Gå tilbake og ta toget hjem.

Ikke post mer på forumet her før du har gjort dette!

Det er greit og være optimist men utfordringen blir for vanskelig 

Lenke til kommentar
Akkurat nå, TomX skrev:

utfordringen blir for vanskelig

Javel, vennligst slutt å kaste bort tiden vår ved å poste her på forumet da.

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, TomX skrev:

Det er greit og være optimist men utfordringen blir for vanskelig 

Hva med denne idéen. Du har noen som kan hjelpe deg med reisen, ikke sant? Fortell dem at de kan følge deg til Aker brygge og at de kan droppe deg utenfor der et par timer. 
Så er det bare å se på skjørt og drømme deg bort.

Alle har krav på ferie en gang iblant, uansett hvor vanskelig ting måtte være? Og book den massasjedama på Gol for all del, nærmere moro kommer du ikke!

• Like 1
Lenke til kommentar