Gå til innhold

Kontakt med prostituerte

Mannemannen

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har hatt en del kontakt med en jente etter hun reiste hjem fra Norge, dette etter vi utvekslet en del mens hun var her (dette er ikke et mønster for meg) og nå når hun er hjemme, så har det utviklet seg til å bli en transaksjonell relasjon med mye innslag av hot/cold taktikker og lovebombing/withdrawal. Jeg er ikke interessert i dette, da jeg lett kan skaffe meg nærhet og intimitet med jenter på vanlig vis her hjemme. Det jeg er interessert i er å ha noen gode treff med henne når hun skal tilbake, hvilket hun skal. Er det noen her som har erfaring med en sånn type utveksling og dynamikk, og hvordan evt navigere i dette? Jeg har vært tydelig på at jeg ikke er interessert i en sånn type relasjon, og venter fortsatt på å se hvordan hun forholder seg til dette  

• Like 3
Lenke til kommentar

Ta det rolig 👍

Har du vært tydelig og hun har oppfattet/ forstått hvad du sier så vet hun..ikke sant ? 

Min erfaring er at om det er mye overtenking og analyser kring en kvinne uansett jobben hennes så er det ikke noe godt i en slik relasjon.

Se tiden an og ha gøy selv. 
Ordne ei ny dame og knull denne når hun kommer tilbake.

• Like 5
Lenke til kommentar

Jeg har masse erfaring fra dette og jeg ser taktikken går igjen hos alle eksorter / Thai jeg har vært innom.

I utgangspunktet så player hun deg, selv om hun liker deg. Det er i deres natur. Det er under cold/withdrawal du er testet. Det er der du som mann gir mest av deg selv.

Drop dette da du har ingenting å hente her! Videre har hun 3-4 menn som holder på med på samme måte. Du er bare en av mange. Når hun texter deg har hun sed fra andre i magen.

• Like 1
Lenke til kommentar

Hun er ikke i rotasjon for øyeblikket. Men hun kan for all del ha sed i magen for det 😅

Jeg ble bare bevisst at mønsteret virket så rart, veldig av og på og følger ikke opp de enkleste forespørsler. En rask analyse i chat gpt viser at dette er veldig vanlig som du sier ja. 

Hva er erfaringen din? Egenopplevd?

Lenke til kommentar
18 timer siden, Mannemannen skrev:

Hun er ikke i rotasjon for øyeblikket. Men hun kan for all del ha sed i magen for det 😅

Jeg ble bare bevisst at mønsteret virket så rart, veldig av og på og følger ikke opp de enkleste forespørsler. En rask analyse i chat gpt viser at dette er veldig vanlig som du sier ja. 

Hva er erfaringen din? Egenopplevd?

Jeg har datet en Thai, Polsk og Brasilianer som alle var i bransjen. 3 kontinenter samme approach med varm/kald kjærlighetsbombing/stillhet. Alle med fucked up døgnrytme og våken netter. Jeg ser tiltrekningen og spenningen, men det koster for mye å ha disse damene i livet mitt. Det gjør noe med disse damene å ha den jobben de har. Det er ikke bærekraftig.

• Like 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, LonasGahr6tøre skrev:

Jeg har datet en Thai, Polsk og Brasilianer som alle var i bransjen. 3 kontinenter samme approach med varm/kald kjærlighetsbombing/stillhet. Alle med fucked up døgnrytme og våken netter. Jeg ser tiltrekningen og spenningen, men det koster for mye å ha disse damene i livet mitt. Det gjør noe med disse damene å ha den jobben de har. Det er ikke bærekraftig.

Nei det er ikke akkurat sånn at jeg ser for meg en fremtid her. Som du sier, det er noe pirrende og spennende rundt det, spesielt siden det har vært noen ganske eksplosive møter som vi skal gjenoppta når hun er tilbake. men dette er på ingen måte bærekraftig utover det. 

• Like 2
Lenke til kommentar