Gå til innhold

Mest verdi av Sugardating / Eskorter / Privat...?

karsten

Bruk av Sugardating / Eskorter / private damer  

35 stemmer

1. 1. Jeg bruker mest...

• Sugardating
      9
    • Eskorter
      23
    • Private damer (ikke betalbare 😆)
      3
  2. 2. Mest verdi for pengene får jeg av...

• Sugardating
      11
    • Eskorter
      17
    • Private damer (ikke betalbare 😆)
      7

Anbefalte innlegg

Karer,

Det er vel ingen hemmelighet (ihvertfall her på siden) at vi er en gjeng som av forskjellige årsaker velger eskorter eller sugarbabes. Nå er jeg her mest opptatt av om hva som gjøres mest og hva vi tenker gir mest verdi for pengene 😊

K

Endret av karsten
  • Like 4
Lenke til kommentar
  • karsten changed the title to Mest verdi av Sugardating / Eskorter / Privat...?

Det er forståelig at ingen synes ikke-betalbare damer gir best verdi for pengene, selv om det ligger i ordet at de er gratis. Det er jo all den jobben som følger med «gratis»damer som gjør at det slettes ikke er gratis i form av innsats og tid.

• Like 6
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
16 timer siden, jegern skrev:

Det er forståelig at ingen synes ikke-betalbare damer gir best verdi for pengene, selv om det ligger i ordet at de er gratis. Det er jo all den jobben som følger med «gratis»damer som gjør at det slettes ikke er gratis i form av innsats og tid.

Du har så rett, @jegern. Det er langt fra gratis å finne seg en "privat dame". Det er mange av de (alle?) som jeg ville satt tenna i som er dyre i drift og krever det ene og det andre. Føler jeg er litt forbi det der altså.

PRIVATE DAMER

Fordeler...

• Sex uten gummi (priceless)
  • Sosialt utenfor sengen (setter det på fordeler, men ikke sikker....)
  • Kos og nærvær (?)

Ulemper....

• Tvilsomt om hun er med på annet enn kjedelig husmorsex med lyset av...
  • Mener noe om hva du har på deg, hva du sier i sosiale sammenhenger etc
  • Ryggen til (nei, ikke som innbydelse til å bli tatt bakfra)

ESKORTER

Fordeler...

• Betaler kun for tilmålt tid og tjenester - inkl anal og owo+++ (om det er i dealen)
  • Ingen krav i ettertid
  • Hun stiller (som regel) opp når vi har avtalen
  • Ingen krav om gaver, eller oppmerksomhet
  • Ingen sutring eller ønsker i etterkant

Ulemper....

• Du kan være uheldig med sykdommer ved owo, selv om risikoen er forholdsvis liten.
  • Sannsynligvis ingen mulighet for uten gummi

SUGARBABES

Når det handler om sugarbabes er jeg mer usikker. Men, jeg har vært innom tjenestemodellen, så litt mener jeg ..

Fordeler...

• (Som regel) Kan du få tjenestene uten å bruke gummi (nytelse..)
  • Vet ikke / tror ikke at hun egentlig er en hore

Ulemper...

• Mye krav om ytelser før og etter treffet(?)
  • Tvil om tjenestene - Vil hun suge? Tar hun en runde i toer'n?
  • Stiller hun opp?
  • Mye sutring om gaver etc
  • Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Private damer har helt klart de beste fordelene, men det er absolutt ikke gratis. Koster som regel blod, svette og tårer, i tillegg til penger 🤪

Dette med Sugarbabes har jeg ikke klart å skjønne. Virker som dette markedet er til for å skape en illusjon om at det ikke kjøpes sex? Det lille jeg har fått med meg på SD/SB trådene er at det er dyrt og ustabilt. 

• Like 4
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Chen skrev:

SD/SB trådene er at det er dyrt og ustabilt.

Ikke min greie heller. Men har inntrykk av at mange halvproffe som hadde annonser rundt omkring på nettet logget seg på SD når sexkjøploven kom.

Da forsvant mange annonsesider her i kjølvannet av forbudet. 

Synes det er befriende å dra på seg buksa etter et møte og ikke ha noe mere mas eller forpliktelser.

• Like 5
Lenke til kommentar

Enig med dere @Chen og @nelson2. Men, jeg har truffet 3 sugarbabes. Det starter veldig greit med å treffes hjemme hos meg for et glass vin og kanskje litt snacks. Etter prat så blir det sex. Alle 3 har stilt opp på sex uten gummi med en gang. Enkelt og digg. Litt risky, jeg ser den - men alle har vært langt over snittet fine i ansikt og kropp så det har bare vært å kjøre på. En annen ting er at de har blitt veldig våte - ingen glidemiddel nødvendig. Det er også en deilig ting.

Problemet er at etterhvert så øker kravene både med hensyn til treff, frekvens etc. Bortsett fra 1 så har ikke sexen utvidet seg: Den har vært ganske plain hele tiden og etterhvert blitt "ekteskapskjedelig".

Har kuttet ut alle 3 nå, og konsentrer meg om RE og forenkling av livet mitt med fokus på sex og nytelse..

• Like 6
Lenke til kommentar
5 minutter siden, karsten skrev:

Enig med dere @Chen og @nelson2. Men, jeg har truffet 3 sugarbabes. Det starter veldig greit med å treffes hjemme hos meg for et glass vin og kanskje litt snacks. Etter prat så blir det sex. Alle 3 har stilt opp på sex uten gummi med en gang. Enkelt og digg. Litt risky, jeg ser den - men alle har vært langt over snittet fine i ansikt og kropp så det har bare vært å kjøre på. En annen ting er at de har blitt veldig våte - ingen glidemiddel nødvendig. Det er også en deilig ting.

Problemet er at etterhvert så øker kravene både med hensyn til treff, frekvens etc. Bortsett fra 1 så har ikke sexen utvidet seg: Den har vært ganske plain hele tiden og etterhvert blitt "ekteskapskjedelig".

Har kuttet ut alle 3 nå, og konsentrer meg om RE og forenkling av livet mitt med fokus på sex og nytelse..

Hvor mye kostet dette @karsten?

• Like 3
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

2 - 3 pr gang. Pluss en flaske vin og litt snacks. Men da ble det en "helaften". Altså fra 2 timer til hel kveld og av og til overnatting. Tror jeg bare var fryktelig sjarmerende - ellers så hadde det blitt dyrere 😆😆

Ellers så var det mine 23 tommer.. 🐼

Endret av karsten
  • Like 1
  • Haha 5
Lenke til kommentar

23 tommer (ca 58 cm) er nok til å sende damene på legevakta. 23 cm hadde fått dem til å gå rart dagen etter 🤣

Men 2-3k pr gang er ikke så gærnt, langt i fra de prisene som jeg leser på SD trådene 👌

• Like 1
  • Haha 5
Lenke til kommentar
10 minutter siden, Chen skrev:

23 tommer (ca 58 cm) er nok til å sende damene på legevakta. 23 cm hadde fått dem til å gå rart dagen etter 🤣

Men 2-3k pr gang er ikke så gærnt, langt i fra de prisene som jeg leser på SD trådene 👌

Hehe. Tenker at Arne H. I PB ikke er 23" heller 😆😆

Enig med deg -- Det jeg ser på SD nå er helt annerledes. Men du må finne de som ikke tror de skal leve fett på litt knullings på fritida.

• Like 2
Lenke til kommentar
2 minutter siden, karsten skrev:

Men du må finne de som ikke tror de skal leve fett på litt knullings på fritida.

Altfor mye arbeid...🤪

• Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, karsten skrev:

Jeg greide det på 3 av 3 forsøk...

Men du har sjarm og lang verktøy, jeg er bare lat 😝

• Haha 6
Lenke til kommentar