Gå til innhold

Jiaqi_mimi

Langbein

Anbefalte innlegg

Er nok samme jenta, typisk de annonsene der, to per jente. Men prisen har økt med 500 siden jeg så en slik annonse sist 😮

• Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

De fleste kjører vanlig pris men de er lenger sør. Vet ikke om du kan forhandle deg ned til vanlig pris. I hvertfall ikke på tlf.

• Like 1
Lenke til kommentar
10 timer siden, jegern skrev:

Er nok samme jenta, typisk de annonsene der, to per jente. Men prisen har økt med 500 siden jeg så en slik annonse sist 😮

Ja, jeg mistenker også sterkt at det er samme dama. I den ene annonsen viser hun ansiktet. I den andre annonsen har hun sladdet ansiktet.

2500 pr time er blitt standardpris i Nordens Paris. Svært sjelden at man ser damer som tar 2000 for 1 time lenger.

Endret av Langbein
  • Like 3
Lenke til kommentar
3 timer siden, Tukleren skrev:

De fleste kjører vanlig pris men de er lenger sør. Vet ikke om du kan forhandle deg ned til vanlig pris. I hvertfall ikke på tlf.

Hva er "vanlig" pris?

I Tromsø er 2500 for en time blitt standardprisen. Før var det 2000, nå 2500.

Endret av Langbein
  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Tukleren skrev:

Vanlig pris er vel fortsatt 1.5 for 30 og 2 for 60 i store deler av landet.

Hvis man velger å betale 2500,- så setter den prisen seg, ser at her nede, sør/vest har de fleste satt prisen tilbake til 2000.

• Like 4
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
1 time siden, geirbe skrev:

Hvis man velger å betale 2500,- så setter den prisen seg, ser at her nede, sør/vest har de fleste satt prisen tilbake til 2000.

Men folk betaler 800 for massasje +2000 for full pakke. Da sier det seg selv att de stadig flytter pris opp. 

• Like 4
Lenke til kommentar
22 minutter siden, letende skrev:

Men folk betaler 800 for massasje

Lokalt er det de som forlanger 1000 for oljemassasjen, HJ har gått opp fra 500 til 700 og 1000, er de som forlanger 2000 bare for b2b også, men så kan man finne noen billigere innimellom også. Oljemassasje med fullpakke hos thaier er overpriset her.

• Like 3
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Det er kjipt med thai er at det kan være vanskelig å unngå massasje prisen. Å betale masse for hj eller b2b er ikke noe jeg gidder. Hele thai opplegget er tragisk for oss kunder. Betal heller 1500 for en vanlig eskorte, mye bedre valuta for pengene.

• Like 4
Lenke til kommentar
2 timer siden, letende skrev:

Men folk betaler 800 for massasje +2000 for full pakke. Da sier det seg selv att de stadig flytter pris opp. 

Det sier seg selv fordi noen er villige til å betale, med andre ord la vær å betale det de forlanger.

• Like 1
Lenke til kommentar
59 minutter siden, Tukleren skrev:

Det er kjipt med thai er at det kan være vanskelig å unngå massasje prisen. Å betale masse for hj eller b2b er ikke noe jeg gidder. Hele thai opplegget er tragisk for oss kunder. Betal heller 1500 for en vanlig eskorte, mye bedre valuta for pengene.

Helt enig!

Men thaimarkedet lever i beste velgående, så det har sine fordeler som folk er villig til å betale for.

• Like 3
Lenke til kommentar
33 minutter siden, Chen skrev:

så det har sine fordeler som folk er villig til å betale for

Det er sikkert flere grunner

• Noen vil prøve det fjerne østen (ja takk)
  • Noen liker spenningen i å ikke vite hva de får (nei takk) Hvorfor gå hjem skuffet og/eller blakk?
  • Noen vil kun ha massasje og kanskje en hj (hvorfor?) Lyve litt til seg selv og andre at man ikke bruker eskorter.

(Unnskyld at vi tar over tråden din Langbein, treffer du faktisk damen med rapport så skal vi stoppe)

Endret av Tukleren
  • Like 3
Lenke til kommentar
1 time siden, Tukleren skrev:

Noen liker spenningen i å ikke vite hva de får (nei takk) Hvorfor gå hjem skuffet og/eller blakk?

Jeg liker spenning, men å kaste bort tiden med å snu i døra KAN være verre. Må ha noen fine i nærheten som backup, og i Oslo så er det alltid noen jeg kan ordne en kjapp avtale med. Sånn sett så fungerer Lillestrøm og Sandvika for overraskelsen hvis den nye avtalen er en halvtime unna, selv om bomturen er enda kjipere.

• Like 1
Lenke til kommentar