Gå til innhold

Til dere som er gift !

AlexanderLarsen

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Blyanten skrev:

Jeg har aldri kjøpt sex, fordi det er så enkelt å få. 

Har du aldri kjøpt sex?? Er det mulig?? Og likevel er du medlem her på forumet,  hvor nesten alle kjøper sex? Interessant!

• Like 1
  • Thanks 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
På 9.7.2025 den 17.44, Einarelg skrev:

Tar damene med på hytta istedenfor 

Det gjorde jeg sist høst, men hun klarte å glemme igjen jakken sin på hytta samt noe bomull hun fjernet sminke med!! Det var en close call…!  

Screenshot 2025-07-08 115624.jpeg

• Like 1
Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg tok dette opp var de hårreisende hotell prisene i Oslo om dagen!! Jeg valgte å stå over. For mange naboer på terrassene sine i helgen. Ble litt Thai istedenfor. 

Lenke til kommentar
3 minutter siden, AlexanderLarsen skrev:

Grunnen til at jeg tok dette opp var de hårreisende hotell prisene

Temaet er aktuelt utenfor hovedstaden også. I Tromsø kan hotellprisene være 3-doblet på vinteren også, et rom på Airbnb har hotellpris.

• Like 3
Lenke til kommentar
21 minutter siden, AlexanderLarsen skrev:

Det gjorde jeg sist høst, men hun klarte å glemme igjen jakken sin på hytta samt noe bomull hun fjernet sminke med!! Det var en close call…!  

Screenshot 2025-07-08 115624.jpeg

Ja det er viktig med nøye opprydding etterpå 😉

• Haha 1
Lenke til kommentar
15 minutter siden, Einarelg skrev:

Ja det er viktig med nøye opprydding etterpå 😉

Jeg vet, men tenkte ikke å sjekke søppel boksen på det ene badet 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
29 minutter siden, nelson2 skrev:

Temaet er aktuelt utenfor hovedstaden også. I Tromsø kan hotellprisene være 3-doblet på vinteren også, et rom på Airbnb har hotellpris.

Galskap!!

• Thanks 1
Lenke til kommentar
18 timer siden, AlexanderLarsen skrev:

Jeg vet, men tenkte ikke å sjekke søppel boksen på det ene badet 🤷‍♂️

Hvordan ble etterspillet? Fant kona det i søpla?

Lenke til kommentar
4 timer siden, spunkhunk skrev:

Neida, dette er bare enda en fantasihistorie fra den gamle forumbrukeren «AkselHennie» som var her inne. Tar bilder fra Instagram og fetlife og lager grandiose fantasihistorer rundt det. Spesiell hobby! 

• Like 3
  • Confused 1
Lenke til kommentar
På 12.7.2025 den 21.50, Blyanten skrev:

Da jeg drev med nettsjekking på Cupido så jeg kun etter gifte kvinner. Avtalte at ingen id skulle gis. Helt anonymt. Begge hadde like mye å tape. Når premissene var klare var alt fint. 10+ treff med ulike kvinner, noen flere ganger. En møtte opp med ferdigsmurt glid i anus for å få analknull. Jeg har aldri kjøpt sex, fordi det er så enkelt å få. 

Så du mener thaimassasje med B&B og  HJ ikke er å kjøpe sex?

• Like 1
Lenke til kommentar
På 15.7.2025 den 4.57, spunkhunk skrev:

Jeg fikk beskjed tidligere at hun hadde glemt jakken så når jeg ankom hytta neste gang fikk jeg kona til å sette på billaderen mens jeg måtte veldig tisse! Jeg fikk da pakket bort en stor grønn boble jakke. 
Bomullen så jeg når jeg kastet en tom toalett rull! Fikk flushet det også. Ingen etterspill.  

• Like 5
Lenke til kommentar
12 timer siden, AlexanderLarsen skrev:

Jeg fikk beskjed tidligere at hun hadde glemt jakken så når jeg ankom hytta neste gang fikk jeg kona til å sette på billaderen mens jeg måtte veldig tisse! Jeg fikk da pakket bort en stor grønn boble jakke. 
Bomullen så jeg når jeg kastet en tom toalett rull! Fikk flushet det også. Ingen etterspill.  

Ha ha. Gullflaks. Godt det ordna seg.

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Ville aldri tatt med til hjemmet. Finner hun et langt blondt hårstrå under vasken av soverommet er det vanskelig å bortforklare.

• Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar