Gå til innhold

Til dere som er gift !

AlexanderLarsen

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Tukleren skrev:

Er ikke det litt over grensen? Låner du bort tannbørsten hennes også?

ikke gjort det enda, men kanskje prøve det en gang. Utroskap tenner meg skikkelig, vasker alltid sexlekene med alkoholrense etter. pleier å gå unne en del flasker champagne når jeg har sugarbabes på besøk, da skjer det mye rart og vi blir ofte begge mer perverse. 

Jeg lever ikke i et parforhold, men er litt forundret over at ikke deres bedre halvdeler følger mere med på husholdningsbudsjettene enn at man kan kjøpe gledespiker og boblevann så snart huset er tomt.

Ikke for det, Erna merket ikke at Sindre tilførte millioner INN i budsjettet.  Sløve damer er det visst mange steder 🙂

• Like 2
  • Haha 2

Jeg tror det er lurt å "runde av" litt når man leser enkelte beretninger på dette forumet. En flittig bidragsyter for noen måneder overdrev mye. Det ville vært umulig å få til alt han liksom hadde gjort, og hvis noen hadde prøvd å plassere alt inn i en tidslinje ville det blitt overtydelig. Og - sorry - jeg sliter med å tro at man kan ha mange jenter på besøk i heimen når man lever i et parforhold, også at det går med "endel flasker champagne" hver gang. Den samme skepsisen er lur å ha med seg når enkelte reviews leses, og man lærer seg hva som kommer fra troverdige kilder.

• Like 3
  • Thanks 1

Utroskap er grensen min. Den krysser jeg aldri.

Sexkjøpsloven er i mine øyne en lov jeg rett og slett er uenig i. Jeg har aldri signert under på den eller i det hele tatt hatt hatt noe sjanse som individ for å ta stilling til den. Det samme gjelder lovene for rusmidler, da jeg gjerne tar en Mary Jane i ny og ne fremfor alkohol. Dette er regler jeg ikke har problem med å bryte og mener at forbud i utgangspunktet er bygget på et kunnskapsløst grunnlag, ideologi og utdaterte meninger. 

Ekteskap - eller for den saks skyld et kjæresteforhold jeg frivillig står i og har respekt for partneren min, er et arrangement jeg selv har gått inn i og vært en del av å utforme vårt forholds lover og regler. Jeg forventer at min partner er ærlig med meg, og da gir jeg det samme i retur.

Hva andre gjør i sine forhold bryr jeg meg ikke om. Jeg dømmer ikke andre som ikke lever som meg. Faktisk, utro ektemenn gir en fast og solid strøm av single milf'er på Tinder og i Oslo's mange barer. Nyskilt (eller separert) er alltid gøy. Eksen er verdens største drittsekk, og her kommer John Galt på sin hvite hest for å redde natten.

• Like 1
31 minutter siden, Blyanten skrev:

Jeg tror det er lurt å "runde av" litt når man leser enkelte beretninger på dette forumet. En flittig bidragsyter for noen måneder overdrev mye. Det ville vært umulig å få til alt han liksom hadde gjort, og hvis noen hadde prøvd å plassere alt inn i en tidslinje ville det blitt overtydelig. Og - sorry - jeg sliter med å tro at man kan ha mange jenter på besøk i heimen når man lever i et parforhold, også at det går med "endel flasker champagne" hver gang. Den samme skepsisen er lur å ha med seg når enkelte reviews leses, og man lærer seg hva som kommer fra troverdige kilder.

Vil du se bilder? Og video? Samme soverom hver gang. 
Jeg jobber online. Dama jobber ute. Jeg er hjemme alene hele dagen. 
Alkohol drikker jeg ikke. Så jeg slipper å styre med champagne. 
Og nei, jeg bor ikke i Norge. Men jeg har norsk inntekt. Og damene her nede koster 3-400kr. Så å møte flere i måneden er null problem når utgiftene på leiligheten er på 500kr per måned. Inkludert gass, internett, strøm og gangvask. 
Matbudsjettet er på ca 3000 per måned. For to. Og da lever vi mye bedre enn de fleste her nede.
Og mine opplevelser er ikke basert på de siste to ukene. Jeg har holdt på med dette i mer enn 5 år her nede. Og sexarbeidere har jeg møtt siden jeg var 20 da jeg hadde min første opplevelse med ei 18 år gammel lubben latino-stripper i USA der jeg bodde i flere år. 

Jeg har flere faste jeg møter. Og ei av dem liker å dra med seg venninner fra tid til annen. En gang dukket hun opp med to venninner! 
Jada, det høres utrolig ut. Men når jeg store deler av året bor et sted der snittlønnen er 2500 kr per måned, så sier det seg selv at alt blir billig. 
For en tid tilbake la jeg ut en annonse på den lokale "Finn". Og søkte etter par eller damer som bare ville møtes. Jeg hintet også om at økonimisk kompensajon var mulig. 
Jeg endte opp med å møte ett par og 3 damer. Ingen av dem ville ha penger. 2 av dem var også i fohold. 
Er du litt frempå så lar det meste seg løse. 
Ei av damene jeg møter fast tok også med seg moren sin engang! Spesiell opplevelse. Men ganske gøy. Og hun presset selvfølgelig opp prisen. Mener å huske at jeg måtte ut med 800kr til hver av dem. 

1 time siden, Gravidelsker skrev:

Jeg har pult noen sugarbabes hjemme. Syntes det er kjempegøy, til og med brukt noen av konas sexleker på dem 🥰

Alltid uten kondom, i mange stillinger og i mange rom. Men helt ærlig så er det for mye jobb med å rydde, spesielt om sugarbaben har en annen hårfarge enn kona. Jeg har en som har rødt hår, de er ganske lett å se. Fått vaske det bort men nå tar jeg bare mot besøk hjemme om kona er borte i mange dager i strekk. 

Det med rydding er det mest slitsomme med dette opplegget. 
Blir litt paranoid og sjekker alle rom minst 12 ganger! 
Sengen støvsuger jeg. 

5 timer siden, Tukleren skrev:

Så det er ikke problematisk om din bedre halvdel finner ut at du betaler for en HJ i ny og ne?

Faren er minimal. Frekvensen er så lav nå at risikoen blir tilsvarende. Jeg unngår penetrasjon av hensyn til smittefare, av prinsipp og av samvittighet. Jeg vil også kunne si ærlig at jeg har aldri ligget med en prostituert. Og jeg unngår de yngste, og alt som lukter av tdafficking. Men smitterisiko er så mangt. Derfor er dette forumet nyttig. De massasjetilbyderne som selger BB og OWO styrer jeg unna. Det er kjekt å oppdage hvem de er. De tsjekkiske stedene har vært greie sånn, men et par favoritter har blitt uaktuelle på den måten - dessverre.

• Like 2
13 timer siden, nelson2 skrev:

Erna merket ikke at Sindre tilførte millioner INN i budsjettet

Ja han tjente noen millioner på aksjer men han er også en tulling

Sitat

Skattemeldingene viser at Finnes i 2020 hadde en gevinst på 640.000 kroner på aksjer, men samtidig hadde tatt et tap på 470.000 kroner på «andre finansielle produkter».

https://web.archive.org/web/1999/https://e24.no/boers-og-finans/i/jljqG9/sindre-finnes-aksjehandel-dette-er-informasjonen-erna-solberg-hevder-hun-oversaa

https://web.archive.org/web/1999/https://e24.no/boers-og-finans/i/xgkLgG/sindre-finnes-har-levert-ny-aksjeliste

Endret av Tukleren