Gå til innhold

Til dere som er gift !

AlexanderLarsen

Anbefalte innlegg

På 12.7.2025 den 21.50, Blyanten skrev:

Da jeg drev med nettsjekking på Cupido så jeg kun etter gifte kvinner. Avtalte at ingen id skulle gis. Helt anonymt. Begge hadde like mye å tape. Når premissene var klare var alt fint. 10+ treff med ulike kvinner, noen flere ganger. En møtte opp med ferdigsmurt glid i anus for å få analknull. Jeg har aldri kjøpt sex, fordi det er så enkelt å få. 

Så du mener thaimassasje med B&B og  HJ ikke er å kjøpe sex?

• Like 1
På 15.7.2025 den 4.57, spunkhunk skrev:

Hvordan ble etterspillet? Fant kona det i søpla?

Jeg fikk beskjed tidligere at hun hadde glemt jakken så når jeg ankom hytta neste gang fikk jeg kona til å sette på billaderen mens jeg måtte veldig tisse! Jeg fikk da pakket bort en stor grønn boble jakke. 
Bomullen så jeg når jeg kastet en tom toalett rull! Fikk flushet det også. Ingen etterspill.  

• Like 5
12 timer siden, AlexanderLarsen skrev:

Jeg fikk beskjed tidligere at hun hadde glemt jakken så når jeg ankom hytta neste gang fikk jeg kona til å sette på billaderen mens jeg måtte veldig tisse! Jeg fikk da pakket bort en stor grønn boble jakke. 
Bomullen så jeg når jeg kastet en tom toalett rull! Fikk flushet det også. Ingen etterspill.  

Ha ha. Gullflaks. Godt det ordna seg.

• Like 1
  • Thanks 1
  • 1 month later...
På 12.7.2025 den 21.50, Blyanten skrev:

Da jeg drev med nettsjekking på Cupido så jeg kun etter gifte kvinner. Avtalte at ingen id skulle gis. Helt anonymt. Begge hadde like mye å tape. Når premissene var klare var alt fint. 10+ treff med ulike kvinner, noen flere ganger. En møtte opp med ferdigsmurt glid i anus for å få analknull. Jeg har aldri kjøpt sex, fordi det er så enkelt å få. 

Som resirkulert ungkar var tilbudet utømmelig, men mange av damene var tørste så gratis ble det ikke. I slutten av et sexløst ekteskap ble dette løst med kontante penger, på den tiden helt lovlig å kjøpe. Vanskeligheten var å finne ei i nærområdet og ha tid til å besøke henne. Så møtte nykona en helse vegg. Alderen krever sitt også av oss menn så å starte med blanke ark kommer ikke på tale når det finnes kvinner som tar i mot deg for kontante penger. Jeg vil tro at hun skjønner at jeg handler litt for hun er ikke dum, men skjønner et den dagen hun står på gata så gjør hun det og hun har 0 å selge. 

• Thanks 1

Jeg hadde besøk i august og da med overnatting! Hun kom med egen bil og en bag. En fredag til lørdag opplevelse. Det er en «mind fuck» å gjøre dette hjemme. 
Lørdag morgen var det hade kosing i gangen og ikke på utsiden. Gikk greit. 

Opprydding er viktig. Vaske vinglass med leppestift, støvsuging av begge etasjene.
Jeg ble litt overrasket hvor mye lyse hår hun hadde lagt igjen i senga. 

Hun har da dette på meg kan kan per definisjon skape mye bråk. Dette blir ikke en vane å ta med kvinner hjem, men lenge siden jeg har hatt sex i ektesengen! 

• Like 2
  • Haha 1
På 14.7.2025 den 9.56, AlexanderLarsen skrev:

Grunnen til at jeg tok dette opp var de hårreisende hotell prisene i Oslo om dagen!! Jeg valgte å stå over. For mange naboer på terrassene sine i helgen. Ble litt Thai istedenfor. 

"Litt Thai" er jo et understatement - Så små som de som regel er... Kuken dunker jo i puppene når du puler de....

• Like 1
På 9.7.2025 den 12.21, AlexanderLarsen skrev:

Hadde du hatt balls til å ta med en eskorte, SD, Fet, Lyst dame hjem i ekte sengen på «outcall»

Kone og barn er på ferie og jeg har huset for meg selv. Har en avtale, men hotell er sykt dyrt i Oslo nå i sommer. Vi kan ikke reise til henne har jeg fått beskjed om. 

-dilemma-

Jeg puler andre damer i ektesengen hele tiden. Mens dama er på jobb. 
En gang ble eskorten forsinket. Så jeg avlyste. 
30 minutter senere sto dama i gangen! Lite å gjøre på jobb. Så hun gikk hjem! 
Så nå ringer jeg alltid dama på jobb 10 minutter før eskorten kommer å spør hvordan det er på jobben. 
Det gøyeste er at hun køddet litt med det når hun kom hjem. At jeg skulle hatt andre damer på besøk. 

• Haha 4
4 timer siden, Idaws skrev:

Så nå ringer jeg alltid dama på jobb 10 minutter før eskorten kommer å spør hvordan det er på jobben. 
Det gøyeste er at hun køddet litt med det når hun kom hjem. At jeg skulle hatt andre damer på besøk. 

Fy faen! Råtass. Du er jo nesten Henrik i Exit - men han ville jo bli oppdaget 👍😁

• Like 1
  • Haha 1
6 timer siden, Idaws skrev:

Det blir litt for close call for meg! 

• Like 1

Jeg har pult noen sugarbabes hjemme. Syntes det er kjempegøy, til og med brukt noen av konas sexleker på dem 🥰

Alltid uten kondom, i mange stillinger og i mange rom. Men helt ærlig så er det for mye jobb med å rydde, spesielt om sugarbaben har en annen hårfarge enn kona. Jeg har en som har rødt hår, de er ganske lett å se. Fått vaske det bort men nå tar jeg bare mot besøk hjemme om kona er borte i mange dager i strekk.