MonikaBerg Skrevet Juli 5 Share Skrevet Juli 5 Hallo folkens, Jeg er alltid klar for hookup. Outcalls Bilsamtale Hotell Motell er alle tjenester som tilbys, jeg er villig til å kjøre opptil 145 km til Outcall-steder 👉 Ingen spill, ingen drama. Hvis dere vil at jeg skal knulle meg, er det helt gratis! Folkens, jeg vil bare ha en partner. 👉 Folkens, klikk på denne lenken og søk etter brukernavnet mitt:>> Monika30 og send meg en melding eller ring meg>>> https://linkolla.com/MonikaBerg30 Jeg bryr meg ikke om alder, så ikke ring meg hvis dere ikke er klare for sex, for jeg er her for å være seriøs. Alder: 30+ Kjønn: Kvinne Brunt hår Høyde: 170 cm Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Juli 6 Share Skrevet Juli 6 2 timer siden, Bbcapr skrev: Linken funker ikke Vær heller glad dor det, annonsen er en slags spam, du treffer ikke Monika Berg der. Bare forbigå det i stillhet, hadde det vært en aktiv Admin her, så hadde profilen vært borte. 3 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Søndag klokken 09:03 Share Skrevet Søndag klokken 09:03 Nesten sånn at de som går på disse også skulle vært fjernet fra forumet, litt for lite sirkulasjon i topplokket. 1 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Søndag klokken 09:47 Share Skrevet Søndag klokken 09:47 42 minutter siden, Tukleren skrev: Nesten sånn at de som går på disse også skulle vært fjernet fra forumet, litt for lite sirkulasjon i topplokket. Så Så, vi har alle vært nybegynner på internett, og tenker ofte med feil hode 😅 1 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Søndag klokken 10:16 Share Skrevet Søndag klokken 10:16 (endret) Det handler ikke engang om internett, kun vanlig sunn fornuft. Er du ny et sted bør du kanskje bruke et par minutter på å orientere deg, ikke bare hoppe på det første du ser. Synd linken ikke virket, den beste måten å lære på er å gjøre tabber, gjerne tabber som koster. Endret Søndag klokken 10:16 av Tukleren 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg