MonikaBerg Skrevet Lørdag klokken 19:23 Share Skrevet Lørdag klokken 19:23 Hallo folkens, Jeg er alltid klar for hookup. Outcalls Bilsamtale Hotell Motell er alle tjenester som tilbys, jeg er villig til å kjøre opptil 145 km til Outcall-steder 👉 Ingen spill, ingen drama. Hvis dere vil at jeg skal knulle meg, er det helt gratis! Folkens, jeg vil bare ha en partner. 👉 Folkens, klikk på denne lenken og søk etter brukernavnet mitt:>> melissa24 og send meg en melding eller ring meg>>> https://linkolla.com/MonikaBerg30 Jeg bryr meg ikke om alder, så ikke ring meg hvis dere ikke er klare for sex, for jeg er her for å være seriøs. Alder: 30+ Kjønn: Kvinne Brunt hår Høyde: 170 cm Siter Lenke til kommentar
AlexanderLarsen Skrevet Lørdag klokken 20:58 Share Skrevet Lørdag klokken 20:58 Hei Monika Er det mulig å forhånds betale for ett 24 timers besøk ? Betaling med crypto, revolt eller at jeg sender deg cash ? 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Søndag klokken 17:44 Share Skrevet Søndag klokken 17:44 20 timer siden, AlexanderLarsen skrev: Hei Monika Er det mulig å forhånds betale for ett 24 timers besøk ? Du tuller nå? 1 1 2 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Mandag klokken 11:23 Share Skrevet Mandag klokken 11:23 På 5.7.2025 den 22.58, AlexanderLarsen skrev: Hei Monika Er det mulig å forhånds betale for ett 24 timers besøk ? Betaling med crypto, revolt eller at jeg sender deg cash ? Hun sa det var gratis vel ? Siter Lenke til kommentar
LonasGahr6tøre Skrevet Tirsdag klokken 06:39 Share Skrevet Tirsdag klokken 06:39 19 timer siden, TomX skrev: Hun sa det var gratis vel ? "Nothing is free in this world" Siter Lenke til kommentar
alex Skrevet Tirsdag klokken 18:28 Share Skrevet Tirsdag klokken 18:28 På 6.7.2025 den 19.44, jegern skrev: Du tuller nå? Hola Jegern😛 hope u have a nice summer vaca. 💋 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Tirsdag klokken 18:40 Share Skrevet Tirsdag klokken 18:40 1 minutt siden, alex skrev: Hola Jegern😛 hope u have a nice summer vaca. 💋 Hi alex, yes and same to you! Recharging my batteries (and more) to get ready for the rest of the year 🙂 Siter Lenke til kommentar
alex Skrevet Tirsdag klokken 18:53 Share Skrevet Tirsdag klokken 18:53 6 minutter siden, jegern skrev: Hi alex, yes and same to you! Recharging my batteries (and more) to get ready for the rest of the year 🙂 Nice 😃 enjoying the summer in Spain. Long time didnt logg inn and i can see same discussions her😅 Im darker than the cofee😆 next weeck again to worck. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg