Tid for Nytelse Skrevet Juli 4 Share Skrevet Juli 4 Admin har ikke vært her siden jeg ba om fjerning av min konto, så da deler jeg dette rådet til spirende eskorter. At dette er en lukrativ bransje økonomisk rår det liten tvil om. Faktisk må du lete lenge og ha en solid dose både teft og flaks for å finne tilsvarende lønninger. De fleste kundene er fantastiske. De alle mulige, flere av kollegaene i mange selskap har nok dyppet mer enn stortåa i dammen, broren til flere, onkler, fedre. Politiet, politikere, musikere, leger, psykologer og psykiatere, kiropraktorer, piloter, MC-miljøet og selvfølgelig drugdealers og kriminelle. Du vet egentlig aldri hvem du møter, men mitt råd her, still spørsmål. Bruk den (uendelige tiden) på å skrive litt frem og tilbake, og lær deg å stole på magefølelsen. Du må ikke møte hver eneste som tar kontakt med deg. Du bestemmer dette selv. På denne måten har jeg silt, sikkert mange bra å, men og trivdes godt i denne hobbyen. Men, det har også de mørke sidene. Dette blir trolig den største hemmeligheten du noensinne har hatt. Og konsekvensen ved å åpne seg for folk, kan være fatal.. Det blir også deres største hemmelighet. (Vel og merke om du ikke tilhører det fåtall som vil stå frem for alt og alle hva du driver med da, men faren er jo da at onkel politi vil spane utenfor hos deg, noe som ikke er særlig heldig. Selv har jeg åpnet meg for noen få, og alle har tatt det fint. Blitt fascinerte. Fikk til og med en «livvakt» som kommer på kort varsel hvis noe skulle skje. Per nå har jeg heldigvis ikke trengt hjelp. I går.., fikk jeg melding fra en av mine nærmeste venninne som har visst lenge.. hvor jeg med vesentlig flere ord stod med valget, slutte som eskorte, ellers kan vi ikke være venninner mer. Det var fryktelig vondt… Hun var redd for om folk fant ut om min deilige hobby ville folk mistenke at hun gjorde det samme, noe hun ikke gjør.. Jeg vet at dette var et vanskelig valg for henne, så jeg gjorde det ikke vanskeligere for henne ved å argumentere.. så jeg sa jeg syns det var leit. (Litt flere ord, men ja) Joda, jeg vil overleve på basis inntekten min å.., men jeg vil ikke bare overleve.., jeg vil leve å.. Også når jeg blir gammel. Jeg har en framtid jeg ønsker å se fram i mot, ikke grue meg til. Jeg fortjener bedre enn det, så nei.. Jeg slutter ikke før jeg ser jeg har mulighet å lene meg tilbake og høste av mine frukter og bare nyte. Den beste utsikten har ofte de kraftigste stup. Det å miste en så god venninne var et kraftig stup for meg. Da dette var første gangen det skjedde med meg, tenkte jeg at denne erfaringen bør deles nettopp her, under råd til nye eskorter.. 10 2 Siter Lenke til kommentar
John Galt Skrevet Juli 4 Share Skrevet Juli 4 Kan du ikke dele noen spennende historier med oss da? Siter Lenke til kommentar
Tid for Nytelse Skrevet Juli 4 Forfatter Share Skrevet Juli 4 😉 a lady never kiss and tell 😘 men ting kan jo anonymiseres 🫦 jeg tenker faktisk å lage en bok når/ hvis jeg blir for gammel til dette 😉 (jeg skriver hvis, for nr 1) en vet jo aldri hvor lenge en lever, 2) har sett eskorter i 80 åra som fremdeles gjør gode penger på bestemors opplevelsen 😂😂 spesiell sjanger du vil ha? 4 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg