Gå til innhold

Stuepike

Bygdeguten

Anbefalte innlegg

Er det noen som har klart/prøvd å kjøpe sex av stuepiker på hotell i Norge? 

Er på Hotell nå å den ene stuepiken (Thai) stirret rimelig intenst på meg når jeg gikk inn på rommet, møtte blikket og smilte men så deretter at hu ikke var alene så da ble det for risky å hinte mer følte jeg.

Hadde jo vært å oppfylle en slags «fantasi» å få det til 🤩

• Like 1
Lenke til kommentar

Jeg har kun vært borti dette i Thailand. Hvor dette er mer vanlig. Med tanke på alle kameraer rundt forbi er dette trolig ikke veldig vanlig i Norge. 
Kan jo treffe deg off duty!

• Like 3
Lenke til kommentar
8 timer siden, AlexanderLarsen skrev:

Jeg har kun vært borti dette i Thailand. Hvor dette er mer vanlig. Med tanke på alle kameraer rundt forbi er dette trolig ikke veldig vanlig i Norge. 
Kan jo treffe deg off duty!

Tar de ekstrainntekt på den måten? Tar de spruten rett i dåsa også, da, enkelte av disse stuepikene... ? De har jo gjerne bad og bidet tilgjengelig rett der, på hotellrommet de skal vaske......

• Like 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, Satyr skrev:

Tar de ekstrainntekt på den måten? Tar de spruten rett i dåsa også, da, enkelte av disse stuepikene... ? De har jo gjerne bad og bidet tilgjengelig rett der, på hotellrommet de skal vaske......

Passe vanlig der gitt at det ikke er en high en hotell kjede. Da får du det som du vil inkludert vaginal sprut! 

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 7.7.2025 den 20.05, Satyr skrev:

Dette er absolutt ikke vanlig i Thailand.

Ingen risikerer jobben sin for litt ekstrainntekt. 
Flørting er vanlig, tråkker du som gjest over grensa er du heldig om du bare får stygge blikk resten av oppholdet. 
Tilkaller hun politiet så har de verdens beste grunn til å lette deg for alt du har av cash.

Ellers er det veldig lett å få utløp for slike fantasier i Bangkok/Pattaya, mange steder hvor det selges sex har cosplay som tilleggstjeneste. 😁

• Like 6
  • Thanks 1
Lenke til kommentar