LonasGahr6tøre Skrevet i går, 07:23 Share Skrevet i går, 07:23 Du kommer til å vasse i tilbud! 1 2 Siter Lenke til kommentar
Jeff Pezos Skrevet i går, 09:29 Share Skrevet i går, 09:29 2 timer siden, LonasGahr6tøre skrev: Du kommer til å vasse i tilbud! Utvilsomt! Her er det bare å rydde plass i kalenderen. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet i går, 09:41 Share Skrevet i går, 09:41 (endret) Du må gi opp dette med å finne en tannlege altså. Eventuelt lag to kontoer, en hvor du er "normal" og en hvor du vil ha tannlege. Voksne vanlige mennesker har ikke med seg noen til å holde hånden din inne hos tannlegen. Du trenger en realitetsorientering eller så er du et troll, jeg vet ikke helt. Men du gir oss i hvert fall en god latter. Hvis du kan gå tilbake til dette med en HJ på Burger King så er jo det i hvert fall gjennomførbart, det er bare en tog tur til Oslo unna for deg. Endret i går, 09:51 av Tukleren 2 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet i går, 10:42 Share Skrevet i går, 10:42 Og alle råd du har fått går ut på at du må ta kontakt, ikke vente på å bli kontaktet. Du hørte etter og la til profilbilde (riktignok ikke så lurt å poste det her akkurat), kanskje du får napp etterhvert hvis du oppsøker jentene? Og @Tukleren er inne på noe fornuftig, realitetsorientering er viktig. Lykke til @TomX 😁 2 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet i går, 11:45 Forfatter Share Skrevet i går, 11:45 2 timer siden, Tukleren skrev: Du må gi opp dette med å finne en tannlege altså. Eventuelt lag to kontoer, en hvor du er "normal" og en hvor du vil ha tannlege. Voksne vanlige mennesker har ikke med seg noen til å holde hånden din inne hos tannlegen. Du trenger en realitetsorientering eller så er du et troll, jeg vet ikke helt. Men du gir oss i hvert fall en god latter. Hvis du kan gå tilbake til dette med en HJ på Burger King så er jo det i hvert fall gjennomførbart, det er bare en tog tur til Oslo unna for deg. Har gitt opp BK ultraprosserert mat gjorte meg syk 1 1 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet i går, 11:46 Forfatter Share Skrevet i går, 11:46 2 timer siden, Tukleren skrev: Du må gi opp dette med å finne en tannlege altså. Eventuelt lag to kontoer, en hvor du er "normal" og en hvor du vil ha tannlege. Voksne vanlige mennesker har ikke med seg noen til å holde hånden din inne hos tannlegen. Du trenger en realitetsorientering eller så er du et troll, jeg vet ikke helt. Men du gir oss i hvert fall en god latter. Hvis du kan gå tilbake til dette med en HJ på Burger King så er jo det i hvert fall gjennomførbart, det er bare en tog tur til Oslo unna for deg. Er lost i bygda ser du og drar aldri alene på noe 1 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet i går, 12:04 Share Skrevet i går, 12:04 11 minutter siden, TomX skrev: Har gitt opp BK ultraprosserert mat gjorte meg syk Du skal da ikke spise der heller, du skal jo bare inn på toalettet! 11 minutter siden, TomX skrev: Er lost i bygda ser du og drar aldri alene på noe Dette ordner vi. - 500kr med Vy buss fra Gol til Oslo S (250kr hvis du er på NAV). - 35 kr for kaffe eller milkshake på BK så du får koden til toalettet. - 500kr for en gatehore som kan gi deg HJ/BJ på BK. Husk at du fikk skattefri lønn/NAV nå i sommer, du har 1000kr ekstra å bruke. Finn en fredag eller lørdag som passer, skal vise deg rundt i Oslo jeg. (Er hjemme i Bergen nå, skal til Oslo neste uke). 3 3 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet i går, 13:13 Forfatter Share Skrevet i går, 13:13 1 time siden, Tukleren skrev: Du skal da ikke spise der heller, du skal jo bare inn på toalettet! Dette ordner vi. - 500kr med Vy buss fra Gol til Oslo S (250kr hvis du er på NAV). - 35 kr for kaffe eller milkshake på BK så du får koden til toalettet. - 500kr for en gatehore som kan gi deg HJ/BJ på BK. Husk at du fikk skattefri lønn/NAV nå i sommer, du har 1000kr ekstra å bruke. Finn en fredag eller lørdag som passer, skal vise deg rundt i Oslo jeg. (Er hjemme i Bergen nå, skal til Oslo neste uke). Trenger mer 🕙 tid og tror ikke tiden er inne for meg enda fåe håpe det dukker opp naturlig 1 Siter Lenke til kommentar
AlexanderLarsen Skrevet i går, 15:02 Share Skrevet i går, 15:02 Dette er konge Tom! Mye å hente og du kommer til å få noen fine opplevelser! Prøv Lyst også. Greit med en avbrekk fra resirkulerte eskorter! 1 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet i går, 15:24 Share Skrevet i går, 15:24 2 timer siden, TomX skrev: Trenger mer 🕙 tid og tror ikke tiden er inne for meg enda fåe håpe det dukker opp naturlig Må jo ikke være neste uke da, men en gang i juli/august klarer du. Ta bussen til Oslo å bare gå rundt en lørdag å se på jentene i bybildet. Noen horer får du kanskje øye på også. 3 min å gå fra Oslo S til Karl Johan. Du vil ikke få en vanlig kjæreste engang hvis du bare sitter inne i Gol. Skal du få til disse fantasiene dine så må du gjøre en innsats selv, ta sjansen på noe... 3 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 23 timer siden Share Skrevet 23 timer siden (endret) 7 timer siden, Tukleren skrev: Du må gi opp dette med å finne en tannlege altså. Eventuelt lag to kontoer, en hvor du er "normal" og en hvor du vil ha tannlege. Voksne vanlige mennesker har ikke med seg noen til å holde hånden din inne hos tannlegen. Du trenger en realitetsorientering eller så er du et troll, jeg vet ikke helt. Det er hevet over enhver tvil at TomX troller med oss. Derfor jeg har blokkert han for lenge siden. Håper ingen siterer han, så jeg slipper å lese det han skriver Endret 23 timer siden av Langbein 1 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet 23 timer siden Share Skrevet 23 timer siden Men du må være enig i at av trollene så er denne litt morsom og mest uskyldig Selv om det er frustrerende noen ganger. 😂 1 2 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 22 timer siden Share Skrevet 22 timer siden (endret) 36 minutter siden, Chen skrev: Men du må være enig i at av trollene så er denne litt morsom og mest uskyldig Selv om det er frustrerende noen ganger. 😂 Joda, er ikke uenig med deg I det. Det er bare det at etter hvert blir man ganske lei av å høre om den tannlegedama som han drømmer om å ha sex med i tannlegestolen. 😀 Endret 22 timer siden av Langbein 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet 22 timer siden Share Skrevet 22 timer siden 46 minutter siden, Langbein skrev: Det er hevet over enhver tvil at TomX troller med oss. Derfor jeg har blokkert han for lenge siden. Håper ingen siterer han, så jeg slipper å lese det han skriver Det er nok reellt ser du 1 1 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet 22 timer siden Share Skrevet 22 timer siden (endret) 8 minutter siden, jegern skrev: Det er nok reellt ser du Hvis det er reellt så må han komme til Oslo i juli. Hvis ikke han tar sjansen så må han slutte å poste her, da bør han bytte til https://incels.is Endret 22 timer siden av Tukleren 1 1 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 22 timer siden Share Skrevet 22 timer siden Akkurat nå, Tukleren skrev: Hvis det er reellt så må han komme til Oslo i juli. Hva skjer i Oslo i juli? 1 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet 22 timer siden Share Skrevet 22 timer siden (endret) 47 minutter siden, Langbein skrev: Hva skjer i Oslo i juli? Da skal han ta bussen til Oslo så skal jeg hjelpe han å finne Burger King. Endret 21 timer siden av Tukleren 1 1 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet 22 timer siden Share Skrevet 22 timer siden @TomX Du burde ta imot den utstrakte hånden fra @Tukleren. Legg en god og detaljert plan som Tukleren skisserer. Kom deg til Oslo først i løpet av Juli, dette er et must. Ellers vil vi ikke greie å hjelpe deg. Så legger du flere planer i flere faser, hvor de blir mer og mer avanserte etterhvert som du klarer dem. Til slutt har du trekant på BK HC toalettet med to villige rødhårete damer 😀👍 Det er målet, og det kan ta 6 måneder eller ett år. Men vi synes det er moro å hjelpe deg, hvis du vil bli hjulpet da. 3 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet 20 timer siden Share Skrevet 20 timer siden 1 time siden, jegern skrev: Til slutt har du trekant på BK HC toalettet med to villige rødhårete damer Dette kunne jeg også tenke meg. Hvem er det jeg skal spørre om hjelp? 😝 3 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet 20 timer siden Forfatter Share Skrevet 20 timer siden 1 time siden, jegern skrev: @TomX Du burde ta imot den utstrakte hånden fra @Tukleren. Legg en god og detaljert plan som Tukleren skisserer. Kom deg til Oslo først i løpet av Juli, dette er et must. Ellers vil vi ikke greie å hjelpe deg. Så legger du flere planer i flere faser, hvor de blir mer og mer avanserte etterhvert som du klarer dem. Til slutt har du trekant på BK HC toalettet med to villige rødhårete damer 😀👍 Det er målet, og det kan ta 6 måneder eller ett år. Men vi synes det er moro å hjelpe deg, hvis du vil bli hjulpet da. Oslo blir vanskelig for er ikke reiseglad så har begynt og skjønne at sexuel begjær kan bli sykt og fantasier tar overhånd. Og det kan jo bli 👮🏻♂️ 📨 og vil ikke plages med 👮🏻♂️ så tror jeg må finne andre hobbyer. Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet 20 timer siden Share Skrevet 20 timer siden (endret) 15 minutter siden, TomX skrev: sexuel begjær kan bli sykt Det er sant. Det er kjipt å være incel. Finn deg en hobby hvor det ikke er mange jenter. 3d printing? Gaming? Radiostyrt fly? Biler? A.I.? (Men hold deg borte fra Zezee). Men når du ikke en gang kan kjøre buss i tre timer for å få noe du egentlig vil ha av en dame, da har du ingenting på forumet her å gjøre. Det er bare dumt og selvskading å fantasere om ting du ikke tør prøve på engang. Endret 20 timer siden av Tukleren 2 1 Siter Lenke til kommentar
AlexanderLarsen Skrevet 19 timer siden Share Skrevet 19 timer siden 24 minutter siden, Tukleren skrev: Det er sant. Det er kjipt å være incel. Finn deg en hobby hvor det ikke er mange jenter. 3d printing? Gaming? Radiostyrt fly? Biler? A.I.? (Men hold deg borte fra Zezee). Men når du ikke en gang kan kjøre buss i tre timer for å få noe du egentlig vil ha av en dame, da har du ingenting på forumet her å gjøre. Det er bare dumt og selvskading å fantasere om ting du ikke tør prøve på engang. Bra post! Dessverre er det slik her på forumet at det er utrolig mange raringer og menn som er stående amatører med kvinner! Selv med føringer for gratis fitte så orker majoriteten ikke å gjøre fotarbeidet! Hvem er disse mennene? Hvorfor har de så liten drive ? De er aktive på fitte forum men ønsker ikke fitte ? Spess 🤷♂️ I dag jobbet jeg hardt, men kom ikke i mål fordi jeg ikke var rik og kjekk nok! Part of the game. On to the next… 1 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet 10 timer siden Forfatter Share Skrevet 10 timer siden 9 timer siden, Tukleren skrev: Det er sant. Det er kjipt å være incel. Finn deg en hobby hvor det ikke er mange jenter. 3d printing? Gaming? Radiostyrt fly? Biler? A.I.? (Men hold deg borte fra Zezee). Men når du ikke en gang kan kjøre buss i tre timer for å få noe du egentlig vil ha av en dame, da har du ingenting på forumet her å gjøre. Det er bare dumt og selvskading å fantasere om ting du ikke tør prøve på engang. Men jeg hater at alt må være by 🏙️ relatert og skulle ønske det var mer i bygder også Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet 8 timer siden Share Skrevet 8 timer siden 1 time siden, TomX skrev: Men jeg hater at alt må være by 🏙️ relatert Ingen av mine forslag er by relatert! Radiostyrt fly må man faktisk ut av byen for å gjøre. Du trenger jo ikke bruke min liste heller, jeg vet jo ikke hvilken hobby som passer deg. Du må kanskje prøve forskjellige ting før du finner noe du liker. Poenget er at dette kan vi ikke hjelpe deg med, du må finne ut dette selv. Kanskje det ikke er fysiske ting, kanskje du kan hjelpe til frivillig hos dyrebeskyttelsen eller på et gamlehjem... Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg