Gå til innhold

Å prise seg ut eller hva synes dere?

Anbefalte innlegg

De dukket opp ei dame på siden for Telemark. Da hun forlanger kondom så er hun ikke aktuell for meg. Så lurte jeg på om hun kunne suge uten og 69 og det var ja. 2500 skulle hun har for 30 minutter og da ble det nei takk. For 2000 kan du gå til Kina jenter og fylle de full. For 1000 pluss massasje penger så krabber massasje damen i fra Thailand naken på deg og tømmer deg, men også suger. Så skal dette greiene her ha 1000 kroner ekstra. 1500 for å knulle henne med gummi og 1000 for uten er for så vidt greit selv om en får dele hele for 2000 uten gummi med creampie hos andre. Så det ble nei i fra meg til 2500, sug tom spytt ut og gå i fra henne. Lisa kaler hun seg. Søk henne opp 48645134. Det kan bli for dyrt også, og hun her ble for dyr.  Eller er det andre som betaler 2500 for å bli sugd. Jeg spurte siste kina jente for hun tok en kunde som gikk inn i min tid. - Fort gjort textet hun. Jeg skal bare suge han. Hvor mye koster det lurte jeg på. 1000 kroner og da uten gummi så det skulle gå fort også. Han glist i fra øre til øre da han forlot Kinadamen. 

Endret av Jan Moen
  • Like 3
Lenke til kommentar

Antall kroner er statisk, men pris er relativt. 😊

Jeg betaler gladelig kr 2500 for massasje og HJ hvis det er riktig dame med riktig attributter og kjemi. For noen er det helt tullete dyrt, og det skjønner jeg. For jeg ville ikke brukt kr 100 en gang på gamle thaidamer, eller latiner med dårlig hygiene. :-D

Men jeg synes ikke hun priser seg helt ut, kanskje for deg som har andre alternativer. Men hun satser kanskje på at tilbudet ikke er så stort der og noen er nødt til å betale dyrt. 

Endret av Chen
  • Like 2
Lenke til kommentar
På 1.7.2025 den 19.10, Chen skrev:

Antall kroner er statisk, men pris er relativt. 😊

Jeg betaler gladelig kr 2500 for massasje og HJ hvis det er riktig dame med riktig attributter og kjemi. For noen er det helt tullete dyrt, og det skjønner jeg. For jeg ville ikke brukt kr 100 en gang på gamle thaidamer, eller latiner med dårlig hygiene. :-D

Men jeg synes ikke hun priser seg helt ut, kanskje for deg som har andre alternativer. Men hun satser kanskje på at tilbudet ikke er så stort der og noen er nødt til å betale dyrt. 

Det er henne men jeg vil ikke være den som presser opp prisnivået. Greier hun å selge seg til den pris så følger andre etter. Når tilbudet lå under et lavmål i Grenland så presses prisen opp og det benytter de seg av. Både utleier av lokale og jenta som står for jobben. 

• Like 4
Lenke til kommentar
2 timer siden, Jan Moen skrev:

Det er henne men jeg vil ikke være den som presser opp prisnivået. Greier hun å selge seg til den pris så følger andre etter. Når tilbudet lå under et lavmål i Grenland så presses prisen opp og det benytter de seg av. Både utleier av lokale og jenta som står for jobben. 

Får satse på at hun ikke klarer å presse opp prisen! :-) 

• Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, jegern skrev:

kroppen frister ikke veldig

I mine øyne har hun en helt nydelig og perfekt kropp! Den dama kunne jeg svært gjerne tenkt meg å fått kose lenge med!

Godt vi har forskjellig smak på damer @jegern, så blir det noe på oss alle 😀 

Endret av Langbein
  • Thanks 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
17 timer siden, Langbein skrev:

Godt vi har forskjellig smak på damer @jegern, så blir det noe på oss alle 😀 

Det er sant! Ja altså jeg synes ikke hun har for store former heller, jeg ser mye på kroppsfasong og former på bryst, rumpe og hofter. Og ansikt, ansiktsuttrykk og øyner. Basert på bildene så er jeg ikke umiddelbart tiltrukket av det jeg ser.

Det man ikke får sett på bildene er hvordan hun beveger seg, snakker og oppfører seg. Hvordan sexen er. Så derfor må noen avlegge rapport! 🙂

• Like 4
Lenke til kommentar
18 minutter siden, jegern skrev:

Så derfor må noen avlegge rapport! 🙂

Absolutt! Men før noen kan avlegge rapport, så må noen få besøkt henne 😀 Blir dessverre ikke meg akkurat nå da jeg for tiden er på ferie og ikke er tilbake før i august. Dersom hun ikke har reist når jeg kommer hjem, vurderer jeg sterkt å besøke henne. Og hvis det blir et treff, kommer det selvsagt også en rapport herfra 😀

• Like 3
Lenke til kommentar