Gå til innhold

Skal savner dere..men det er farcel.

ZezeeRealBack

Anbefalte innlegg

Bare en kjapp hilsen og nå dett for real.Har be adm til bli slett..

Takk for alle moro,diskursjon og godt sex..skal savne den “underground verden,men det er tid til kommer ut og bli  en kjedelig a4 dame.

Jeg  vil fortsette å støtte sexarbeiderne og klientene,bare vil ikke bli lenger rund.

Ønsker alt godt til alle ❤️

• Like 8
Lenke til kommentar
1 time siden, ZezeeRealBack skrev:

Bare en kjapp hilsen og nå dett for real.Har be adm til bli slett..

Takk for alle moro,diskursjon og godt sex..skal savne den “underground verden,men det er tid til kommer ut og bli  en kjedelig a4 dame.

Jeg  vil fortsette å støtte sexarbeiderne og klientene,bare vil ikke bli lenger rund.

Ønsker alt godt til alle ❤️

Beklager @ZezeeRealBack men din forespørsel er avslått.
Vi i forumet ser fortsatt en verdi av å ha deg her, og vil jobbe med å gi deg mer muligheter.
Er du interessert i å bli ny administrator for denne siden?

• Haha 3
  • Confused 1
Lenke til kommentar
37 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

"Farcel" på Italiensk betyr "Du kan klare det".
Vi tror du kan klare det!
All lykke til med A.I jobbene dine @ZezeeRealBack.

Farcel til alle hore kunder.

Farvel!😊I😂

Jeg sliten med tid og mye ansvar,og mindre penger.Men men muligheter til å bringe positivitet til samfunnet.Min tid som eskorte var midlertidig og jeg nøt det veldig godt. Jeg angrer ikke. Jeg har bare ikke tankesettet, energien og tålmodigheten.

Det er en rask penger som er ikke verd a skape lenger.Men var en godt tid og jeg har bare god mine..

• Like 2
Lenke til kommentar
52 minutter siden, Tukleren skrev:

Sa ikke du at sex med "vanlige" menn var grusomt kjedelig og du bare liker sex med kunder?

Stemme det.Men nå jeg må fokusere i andre ting . fortsatt sånn. Men dessverre kommer sex akkurat nå til å bli en luksus. Jeg har ikke lenger fritid til å gjøre det som eskorte.

• Like 2
Lenke til kommentar
23 timer siden, Admin skrev:

Beklager @ZezeeRealBack men din forespørsel er avslått.
Vi i forumet ser fortsatt en verdi av å ha deg her, og vil jobbe med å gi deg mer muligheter.
Er du interessert i å bli ny administrator for denne siden?

Jeg skulle egentlig si nei ... men denne siden trenger en skikkelig rengjøring. Jeg er på ferie sa jeg har fritid .Jeg aksepterer, så lenge en permanent bruker velges ved avstemning. Jeg kan virkelig ikke bli lenge. Men frem til august kan jeg ...

Lenke til kommentar

Hehe ZeeZee for ‘admin’😊😅

Var det ikke «farcel» og hadet fra deg for én dag siden? Virker som du er mer avhengig enn meg til og med, av dette forumet😉 

• Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Oslo_bukken skrev:

Hehe ZeeZee for ‘admin’😊😅

Var det ikke «farcel» og hadet fra deg for én dag siden? Virker som du er mer avhengig enn meg til og med, av dette forumet😉 

Ja.Jeg har skrev farvel feil,og hva er problemer med det?

Jeg liker her,det er moro og godt plass for diskursjon,erte hverandre og være sarkastiske, men noen av henne vet ikke hvordan de skal oppføre seg på et internettforum.Jeg liker å komme hit. Du kan sier jeg avhengig av dette forumet, det bryr jeg meg ikke om,fordi det er sant.Jeg ser deg ikke engang som en ekte person bak et tastatur. Jeg føler ikke empati, jeg føler ikke sinne, og kommentarene dine påvirker meg heller ikke. For meg er du bare en dårlig programmert bot som bare gir en kommando og sletter den fra systemet. Du er ingenting, og du skriver bare en haug med ord, du kan ikke engang kalle dette spy at du skriver setninger.

Lenke til kommentar
5 timer siden, Tukleren skrev:

Du snakker med et troll, ikke admin. Uansett, hvem "ansetter" en admin for kun 30 dager?

Ansette?😂😂😂😂Nå du vise du er under 30 år..

Lenke til kommentar
25 minutter siden, ZezeeRealBack skrev:

Ansette?😂😂😂😂Nå du vise du er under 30 år..

Skrev jeg ansette eller "ansette"?

Når du ikke engang skjønner at han ikke er ekte admin så sier det jo seg selv at du ikke er kapabel til å styre et nettforum.

Lenke til kommentar
42 minutter siden, Tukleren skrev:

Skrev jeg ansette eller "ansette"?

Når du ikke engang skjønner at han ikke er ekte admin så sier det jo seg selv at du ikke er kapabel til å styre et nettforum.

😂😂😂

why u so serious?

Du vet ikke vis jeg er en tr00l også..

Snowflake.

Lenke til kommentar

Zeze er avhengi av dette forumet og hun er the next big thing innen for AI. Nå har hun funnet en revisør og har startet AS. Så nå ruller penga inn. Hun har jo verdenskjente folk som skylder hun penger for sitt arbeid med AI. Hun skylder folk Bjs for og motbevise huns AI kunnskap. Er vell like greit og si fracel nå vil jeg tro. 

hadde jeg ikke sett lokation på ip til zeze og joe hadde jeg trodd di var samme person :) 

• Haha 2
Lenke til kommentar
18 minutter siden, Politimestern skrev:

Zeze er avhengi av dette forumet og hun er the next big thing innen for AI. Nå har hun funnet en revisør og har startet AS. Så nå ruller penga inn. Hun har jo verdenskjente folk som skylder hun penger for sitt arbeid med AI. Hun skylder folk Bjs for og motbevise huns AI kunnskap. Er vell like greit og si fracel nå vil jeg tro. 

hadde jeg ikke sett lokation på ip til zeze og joe hadde jeg trodd di var samme person :) 

La oss korrigere det ... Jeg har aldri sagt at jeg er den neste store tingen innen AI. Jeg har bare byttet ut sexarbeid med et annet felt. Jeg er fortsatt på bunnen i bransjen og lærer. Jeg er selvsikker, men jeg vet hvor jeg står, og jeg har fortsatt en lang vei å gå.

Hvis folk er nedverdigende eller synes jeg er arrogant, er det deres problem, ikke noe imot det. Vi har ikke janteloven der jeg kommer fra. I mitt land, hvis du slutter å fullføre studier i videregående, som her, blir du sett ned. Det finnes ikke noe Nav,ingen sosial.Du Må jobbe.Nordmenn kan være veldig berettigede og uutdannet i andre lands kultur.Chatefeber ferie til Gran Canaria eller Kreta teller ikke som referanse.

• Like 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, ZezeeRealBack skrev:

La oss korrigere det ... Jeg har aldri sagt at jeg er den neste store tingen innen AI. Jeg har bare byttet ut sexarbeid med et annet felt. Jeg er fortsatt på bunnen i bransjen og lærer. Jeg er selvsikker, men jeg vet hvor jeg står, og jeg har fortsatt en lang vei å gå.

Hvis folk er nedverdigende eller synes jeg er arrogant, er det deres problem, ikke noe imot det. Vi har ikke janteloven der jeg kommer fra. I mitt land, hvis du slutter å fullføre studier i videregående, som her, blir du sett ned. Det finnes ikke noe Nav,ingen sosial.Du Må jobbe.Nordmenn kan være veldig berettigede og uutdannet i andre lands kultur.Chatefeber ferie til Gran Canaria eller Kreta teller ikke som referanse.

Jo det påsto du tidligere når du ble bevist og ta feil. Når du trengte en revisor.. Du snakker bare svada. I andre land ville ikke folk vist så mye empati og medfølelse for deg. Der ville nok alle stemplet deg gal og som ei hore og kastet deg videre. Referansene du bruker er nok fra nav klienter som lyver til deg under møte om hva og hvem di er. Og nå bruker du hva dem sa som referanser her og ser dum ut. 

Det er tydelig du er gammal. Du henger ikke helt med hvordan AI fungerer eller nettet. 

men vettu hva. Skal være gentleman og la deg leve videre den drømme fantasien din. :) 

Lenke til kommentar