ZezeeRealBack Skrevet i går, 01:59 Share Skrevet i går, 01:59 Bare en kjapp hilsen og nå dett for real.Har be adm til bli slett.. Takk for alle moro,diskursjon og godt sex..skal savne den “underground verden,men det er tid til kommer ut og bli en kjedelig a4 dame. Jeg vil fortsette å støtte sexarbeiderne og klientene,bare vil ikke bli lenger rund. Ønsker alt godt til alle ❤️ 8 Siter Lenke til kommentar
Admin Skrevet i går, 03:15 Share Skrevet i går, 03:15 1 time siden, ZezeeRealBack skrev: Bare en kjapp hilsen og nå dett for real.Har be adm til bli slett.. Takk for alle moro,diskursjon og godt sex..skal savne den “underground verden,men det er tid til kommer ut og bli en kjedelig a4 dame. Jeg vil fortsette å støtte sexarbeiderne og klientene,bare vil ikke bli lenger rund. Ønsker alt godt til alle ❤️ Beklager @ZezeeRealBack men din forespørsel er avslått. Vi i forumet ser fortsatt en verdi av å ha deg her, og vil jobbe med å gi deg mer muligheter. Er du interessert i å bli ny administrator for denne siden? 3 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet i går, 05:46 Share Skrevet i går, 05:46 "Farcel" på Italiensk betyr "Du kan klare det". Vi tror du kan klare det! All lykke til med A.I jobbene dine @ZezeeRealBack. Farcel til alle hore kunder. 2 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet i går, 06:26 Share Skrevet i går, 06:26 4 timer siden, ZezeeRealBack skrev: bli en kjedelig a4 dame. Sa ikke du at sex med "vanlige" menn var grusomt kjedelig og du bare liker sex med kunder? Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet i går, 07:18 Forfatter Share Skrevet i går, 07:18 37 minutter siden, JoeRoganJosh skrev: "Farcel" på Italiensk betyr "Du kan klare det". Vi tror du kan klare det! All lykke til med A.I jobbene dine @ZezeeRealBack. Farcel til alle hore kunder. Farvel!😊I😂 Jeg sliten med tid og mye ansvar,og mindre penger.Men men muligheter til å bringe positivitet til samfunnet.Min tid som eskorte var midlertidig og jeg nøt det veldig godt. Jeg angrer ikke. Jeg har bare ikke tankesettet, energien og tålmodigheten. Det er en rask penger som er ikke verd a skape lenger.Men var en godt tid og jeg har bare god mine.. 2 Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet i går, 07:26 Forfatter Share Skrevet i går, 07:26 52 minutter siden, Tukleren skrev: Sa ikke du at sex med "vanlige" menn var grusomt kjedelig og du bare liker sex med kunder? Stemme det.Men nå jeg må fokusere i andre ting . fortsatt sånn. Men dessverre kommer sex akkurat nå til å bli en luksus. Jeg har ikke lenger fritid til å gjøre det som eskorte. 2 Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet 5 timer siden Forfatter Share Skrevet 5 timer siden 23 timer siden, Admin skrev: Beklager @ZezeeRealBack men din forespørsel er avslått. Vi i forumet ser fortsatt en verdi av å ha deg her, og vil jobbe med å gi deg mer muligheter. Er du interessert i å bli ny administrator for denne siden? Jeg skulle egentlig si nei ... men denne siden trenger en skikkelig rengjøring. Jeg er på ferie sa jeg har fritid .Jeg aksepterer, så lenge en permanent bruker velges ved avstemning. Jeg kan virkelig ikke bli lenge. Men frem til august kan jeg ... Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet 5 timer siden Share Skrevet 5 timer siden 20 minutter siden, ZezeeRealBack skrev: Jeg aksepterer Du snakker med et troll, ikke admin. Uansett, hvem "ansetter" en admin for kun 30 dager? Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet 1 time siden Share Skrevet 1 time siden Hehe ZeeZee for ‘admin’😊😅 Var det ikke «farcel» og hadet fra deg for én dag siden? Virker som du er mer avhengig enn meg til og med, av dette forumet😉 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg