Gå til innhold

Skal savner dere..men det er farcel.

ZezeeRealBack

Anbefalte innlegg

Bare en kjapp hilsen og nå dett for real.Har be adm til bli slett..

Takk for alle moro,diskursjon og godt sex..skal savne den “underground verden,men det er tid til kommer ut og bli  en kjedelig a4 dame.

Jeg  vil fortsette å støtte sexarbeiderne og klientene,bare vil ikke bli lenger rund.

Ønsker alt godt til alle ❤️

• Like 8
Lenke til kommentar
1 time siden, ZezeeRealBack skrev:

Bare en kjapp hilsen og nå dett for real.Har be adm til bli slett..

Takk for alle moro,diskursjon og godt sex..skal savne den “underground verden,men det er tid til kommer ut og bli  en kjedelig a4 dame.

Jeg  vil fortsette å støtte sexarbeiderne og klientene,bare vil ikke bli lenger rund.

Ønsker alt godt til alle ❤️

Beklager @ZezeeRealBack men din forespørsel er avslått.
Vi i forumet ser fortsatt en verdi av å ha deg her, og vil jobbe med å gi deg mer muligheter.
Er du interessert i å bli ny administrator for denne siden?

• Haha 3
  • Confused 1
Lenke til kommentar
37 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

"Farcel" på Italiensk betyr "Du kan klare det".
Vi tror du kan klare det!
All lykke til med A.I jobbene dine @ZezeeRealBack.

Farcel til alle hore kunder.

Farvel!😊I😂

Jeg sliten med tid og mye ansvar,og mindre penger.Men men muligheter til å bringe positivitet til samfunnet.Min tid som eskorte var midlertidig og jeg nøt det veldig godt. Jeg angrer ikke. Jeg har bare ikke tankesettet, energien og tålmodigheten.

Det er en rask penger som er ikke verd a skape lenger.Men var en godt tid og jeg har bare god mine..

• Like 2
Lenke til kommentar
52 minutter siden, Tukleren skrev:

Sa ikke du at sex med "vanlige" menn var grusomt kjedelig og du bare liker sex med kunder?

Stemme det.Men nå jeg må fokusere i andre ting . fortsatt sånn. Men dessverre kommer sex akkurat nå til å bli en luksus. Jeg har ikke lenger fritid til å gjøre det som eskorte.

• Like 2
Lenke til kommentar
23 timer siden, Admin skrev:

Beklager @ZezeeRealBack men din forespørsel er avslått.
Vi i forumet ser fortsatt en verdi av å ha deg her, og vil jobbe med å gi deg mer muligheter.
Er du interessert i å bli ny administrator for denne siden?

Jeg skulle egentlig si nei ... men denne siden trenger en skikkelig rengjøring. Jeg er på ferie sa jeg har fritid .Jeg aksepterer, så lenge en permanent bruker velges ved avstemning. Jeg kan virkelig ikke bli lenge. Men frem til august kan jeg ...

Lenke til kommentar

Hehe ZeeZee for ‘admin’😊😅

Var det ikke «farcel» og hadet fra deg for én dag siden? Virker som du er mer avhengig enn meg til og med, av dette forumet😉 

Lenke til kommentar