Okay Skrevet Juni 29 Share Skrevet Juni 29 Jeg har generelt få treff i løpet av året, så når jeg først treffer noen så går jeg for de pene og relativt unge som angivelig gir bra kvalitet i følge dette forumet. Men merker at det kan være vanskelig å få svar ved spørsmål om avtale. Pleier å skrive kort alder og spørsmål om de har mulighet til å møtes bruker alltid WhatsApp. Gjør jeg noe feil eller er det bare sånn det er med de mest populære. F.eks. Alaria som jeg har forsøkt å få kontakt med et par ganger. 3 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Juni 29 Share Skrevet Juni 29 Kontakter du dem når de annonserer, eller utennom? 2 Siter Lenke til kommentar
Okay Skrevet Juni 29 Forfatter Share Skrevet Juni 29 Kun de som har aktiv annonse. 3 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Juni 29 Share Skrevet Juni 29 Noen tips: - Prøv med et annet nummer. - Føy til "etnisk norsk" (hvis det stemmer). - Foreslå et tidspunkt, bør være i dag eller til nød i morgen. Jeg pleier å begynne med avtale først, og deretter gå nærmere inn på tjenester, varighet osv. 5 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Juni 29 Share Skrevet Juni 29 Opplever du ofte dette? Kanskje nummeret ditt er svartelistet av en eller annen grunn? 3 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Juni 29 Share Skrevet Juni 29 2 timer siden, Okay skrev: Gjør jeg noe feil eller er det bare sånn det er med de mest populære. Husk de populære får 5+ meldinger av nye folk hver time døgnet rundt. Svarer de ikke prøver du en annen eller venter en dag. 3 Siter Lenke til kommentar
Okay Skrevet Juni 29 Forfatter Share Skrevet Juni 29 13 minutter siden, Chen skrev: Opplever du ofte dette? Kanskje nummeret ditt er svartelistet av en eller annen grunn? Nei Hadde veldig lyst på Alaria og forsøkte å kontakte henne tidligere en gang uten hell og igjen i dag. Sendte melding til Rosie også uten svar i dag. Men fikk ordna avtale med Rux da, så gleder meg til det. 5 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Juni 29 Share Skrevet Juni 29 Så bra, husk rapport i etterpå 4 Siter Lenke til kommentar
Okay Skrevet Juni 29 Forfatter Share Skrevet Juni 29 13 minutter siden, Chen skrev: Så bra, husk rapport i etterpå Yes! Blir ikke før i morgen. Tøft å holde henda unna junior frem til da for å være sikker på at x2 går fint. 2 2 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Juni 29 Share Skrevet Juni 29 Tips til hvordan skrive en melding til eskorte. "Hey, Frank Løke Here, 55 years old, from Norway. Do you have time to see me today at 19:00?" Vanskeligere er det ikke. 6 1 Siter Lenke til kommentar
karsten Skrevet Juni 30 Share Skrevet Juni 30 På 29.6.2025 den 18.27, Okay skrev: Yes! Blir ikke før i morgen. Tøft å holde henda unna junior frem til da for å være sikker på at x2 går fint. Gratulerer med Rux. Jeg ser deg i døra... 😆 2 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Juni 30 Share Skrevet Juni 30 Kan begge avtale om å gå med blå caps, slik at dere gjenkjenner hverandre? 7 Siter Lenke til kommentar
karsten Skrevet Juli 1 Share Skrevet Juli 1 15 timer siden, Chen skrev: Kan begge avtale om å gå med blå caps, slik at dere gjenkjenner hverandre? Kan vi godt. En gang møtte jeg en "kollega" på badet så det går fint 1😆 6 Siter Lenke til kommentar
AlexanderLarsen Skrevet Juli 2 Share Skrevet Juli 2 Mitt inntrykk er at disse har ett høyt trykk av kunder og selekterer ut hvem de ønsker å snakke med! Noen av gutta har type 15 sms før de bestemmer seg! Jeg hilser ..så navn og alder samt byen jeg bor i! Så hvor mye jeg vil betale for hvor lenge og med ønskede tjenester! Da er det ofte ja eller nei! Om ja så er jeg inn døra 60 min senere. Er de sene med å svare blir de pult når jeg kontakter dem. Bruker kun sms! 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg