Gå til innhold

Ny gjeng med «fast food»-priser i Oslo

Satyr

Anbefalte innlegg

Våre express lover-venninner har hatt en del adresser i Oslo gjennom årene, noen av disse adressene eller korte gatene i mange år. 

I år har de skiftet hurtig. Nå er det en delegasjon litt øst for Baglerbyen i gatenavn som har noe med stort industriutstyr, og en annen gjeng er rett ved Ullevål Sykehus. 

Har noen erfaringer med et eller begge av disse to, nye tilholdsstedene.. ?

• Like 3
1 time siden, karsten skrev:

Jeg foretrekker jo maraton over sprint

Jeg har gått den andre veien, har langt færre 1-timers møter nå, går mest i 30-min. Kunne godt tenkt å prøve 15 men da blir det kattevask med våtservietter før/etter 🙂 @Satyr Er det rumenere/moldovere og har du en link til en av dem?

• Like 4
På 29.6.2025 den 9.58, jegern skrev:

Jeg har gått den andre veien, har langt færre 1-timers møter nå, går mest i 30-min. Kunne godt tenkt å prøve 15 men da blir det kattevask med våtservietter før/etter 🙂 @Satyr Er det rumenere/moldovere og har du en link til en av dem?

Ja er nok mest det. Står vel Moldova i de aller fleste slike annonser, unntatt det ene laget, som kaller seg italienske mye av tiden. (Disse er gjerne rumenere - språkene ligner en del.)

Skal prøve å få lagt til noen annonselenker senere.

• Like 2