Satyr Skrevet Juni 28 Share Skrevet Juni 28 Våre express lover-venninner har hatt en del adresser i Oslo gjennom årene, noen av disse adressene eller korte gatene i mange år. I år har de skiftet hurtig. Nå er det en delegasjon litt øst for Baglerbyen i gatenavn som har noe med stort industriutstyr, og en annen gjeng er rett ved Ullevål Sykehus. Har noen erfaringer med et eller begge av disse to, nye tilholdsstedene.. ? 3 Siter Lenke til kommentar
karsten Skrevet Juni 29 Share Skrevet Juni 29 Jeg er ihvertfall særdeles skeptisk mht grupper, eller lave priser... Men er det gjort på 15 kan det jo hende at det er verdt det.. Jeg foretrekker jo maraton over sprint 😆 4 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Juni 29 Share Skrevet Juni 29 1 time siden, karsten skrev: Jeg foretrekker jo maraton over sprint Jeg har gått den andre veien, har langt færre 1-timers møter nå, går mest i 30-min. Kunne godt tenkt å prøve 15 men da blir det kattevask med våtservietter før/etter 🙂 @Satyr Er det rumenere/moldovere og har du en link til en av dem? 4 Siter Lenke til kommentar
Satyr Skrevet Juli 1 Forfatter Share Skrevet Juli 1 På 29.6.2025 den 9.58, jegern skrev: Jeg har gått den andre veien, har langt færre 1-timers møter nå, går mest i 30-min. Kunne godt tenkt å prøve 15 men da blir det kattevask med våtservietter før/etter 🙂 @Satyr Er det rumenere/moldovere og har du en link til en av dem? Ja er nok mest det. Står vel Moldova i de aller fleste slike annonser, unntatt det ene laget, som kaller seg italienske mye av tiden. (Disse er gjerne rumenere - språkene ligner en del.) Skal prøve å få lagt til noen annonselenker senere. 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg