Gå til innhold

Norske Dina.

Pipelort

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Mikhen skrev:

Er du sikker på at du leste riktig hva han mente?

Det han egentlig mente er at... (dette skjedde en hel dag og hun fikk besøk av ham... egentlig en hel dag er det vanligvis mellom (10:00 og 08:00) eller (12:00 og 10:00) slik at både klienten og eskorten i dette tilfellet kan overnatte sammen. Jeg har hatt 2 slike møter den siste måneden og de er de to beste alternativene som vanligvis avtales mellom de to partene.

Så jeg tviler sterkt på at det egentlig bare var 40 000, selv om incall alltid vil være billigere enn outcall.

Pipelort skriver "Tilbragte et døgn sammen med henne."

Et døgn er vel 24 timer.

• Like 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, brucew skrev:

Pipelort skriver "Tilbragte et døgn sammen med henne."

Et døgn er vel 24 timer.

Jeg gir alltid eskorten 2 timer slik at hun også kan ha fritiden når avtalen er en hel dag.

Lenke til kommentar

jeg ser hun har oppdatert prisene sine til 9 000 for første time og +3000 pr ekstra time. Videre koster natten over nå 50 000. Anbefaler at de som vurderer dette bør gå for timespris. f. eks fra kl 14. 11 timer er 39000 så er det 11000 igjen før det blir 50 000, sleng på en tusing til da og det blir 4 timer til, altså 15 timer totalt. Fra kl 14 kan hun da dra hjem kl 05:00. Da er vel festen uansett slutt. Tror det må være en bedre deal enn kun natten over da. Anbefaler at dina setter prisen til 20 000 for første time og 5000 pr time etter det. Og at man sier 24 timer er 99 000. Tenker det er bedre deal en de oppdaterte prisene, da hun uansett får business på disse nivåene. Hun ønsker vel ikke å pule flest mulig? Ikke helt bonnie blair vel (ligner litt) :)

Lenke til kommentar
24 minutter siden, Harry Hole skrev:

Anbefaler at dina setter prisen til 20 000 for første time

Det anbefaler jeg også. Hvis man skal gå for rekord, gjør det skikkelig!

• Haha 1
Lenke til kommentar

Anbefaler også at @kirstibergstø instruer @jonasstøre at det blir påbudt å ta 20 000 for en time. Da løser alt seg for de som ønsker at folk skal ha det kjipt.

• Haha 2
Lenke til kommentar

Til slutt lurer jeg litt på hvem som er verdt 9000 for en time eller 50 000 for en natt? Har en fantasi for victoria june og chloe lamour. For disse bærtene er vel ikke en time aktuelt. Så er det også sånn at disse heller ikke er verdt mer enn 25 laken for 12 timer. Tror egentlig ingen er verdt over 15k for 12 timer. Kun spesielle ønsker som fortjener det. 

Endret av Harry Hole
  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Harry Hole skrev:

Til slutt lurer jeg litt på hvem som er verdt 9000 for en time eller 50 000 for en natt? Har en fantasi for victoria june og chloe lamour. For disse bærene er vel ikke en time aktuelt. Så er det også sånn at disse heller ikke er verdt mer enn 25 laken for 12 timer. Tror egentlig ingen er verdt over 15k for 12 timer

Igjen - markedet bestemmer pris/verdi. Din mening er totalt irrelevant. Om jeg senker prisene får jeg faste kunder som må vente i mange uker og nye kunder som venter måneder på å få en avtale.

Kan man ta 9000, er man verdt 9000. Kan man ta 2000, er man verdt 2000. Det bør være enkelt å forstå.

• Like 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Otono skrev:

Igjen - markedet bestemmer pris/verdi. Din mening er totalt irrelevant. Om jeg senker prisene får jeg faste kunder som må vente i mange uker og nye kunder som venter måneder på å få en avtale.

Kan man ta 9000, er man verdt 9000. Kan man ta 2000, er man verdt 2000. Det bør være enkelt å forstå.

Jeg støtter det. Når du kan ta det du tar, da kan du ta 20k for en time også. Kanskje er du litt teit når du ikke gjør det? Hvorfor er 9k riktig? 

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Harry Hole skrev:

Jeg støtter det. Når du kan ta det du tar, da kan du ta 20k for en time også. Kanskje er du litt teit når du ikke gjør det? Hvorfor er 9k riktig? 

Jeg øker litt og litt hver gang jeg opplever for høy etterspørsel - ganske enkel kundeanalyse. Om jeg i fremtiden opplever for lav etterspørsel, senker jeg prisene. Dette er grunnleggende markedsføring og ikke noe personlig.

• Like 1
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Otono skrev:

Jeg øker litt og litt hver gang jeg opplever for høy etterspørsel - ganske enkel kundeanalyse. Om jeg i fremtiden opplever for lav etterspørsel, senker jeg prisene. Dette er grunnleggende markedsføring og ikke noe personlig.

Alle skjønner det. Er du villig til å betale 8 så betaler du med glede 9. Økningen er for liten hvis du har for mange kunder. Ingenting personlig mot deg, hvis man kan selge en brukt sigarett til 5 eller 5000 velger nok de fleste det siste. Du bør øke til minst 12 for første time og minst 4000 pr time deretter. Du kan takke meg senere. Kjøp en lottokupomg til 50 kroner så er vi skuls

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Harry Hole skrev:

Alle skjønner det. Er du villig til å betale 8 så betaler du med glede 9. Økningen er for liten hvis du har for mange kunder. Ingenting personlig mot deg, hvis man kan selge en brukt sigarett til 5 eller 5000 velger nok de fleste det siste. Du bør øke til minst 12 for første time og minst 4000 pr time deretter. Du kan takke meg senere. Kjøp en lottokupomg til 50 kroner så er vi skuls

Jeg vet godt hva jeg driver med. Svært godt...

• Like 2
Lenke til kommentar