ZezeeRealBack Skrevet 18 timer siden Share Skrevet 18 timer siden 4 timer siden, Otono skrev: 1 1 2 Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet 6 timer siden Share Skrevet 6 timer siden Jeg ville ikke måtte komme til dette Jeg vet ikke og hadde ingen peilig hvem @Otono var,jeg trodde det bare var nok en av de utallige Tototre-kopiene. Jeg bryr meg ikke om ertingen om RevisørJeg har blitt beskyldt for mye verre ting. Jeg lot det være.Det virker kanskje ikke sånn, men det er et år siden jeg jobbet som eskorte lenger. Jeg kom tilbake i mai, jeg opprettet til og med en profil på RE, men jeg klarte ikke å forene det med min nåværende aktivitet.jeg har annonsere i RE for 7 år,kommer ut pra prostituajon uskadd,med masse gode mine.Jeg har alltid vært veldig streng når det gjelder bruk av narkotika, jeg diskriminerer ikke de som bruker det, men jeg har alltid vært imot å jobbe under påvirkning. Jeg hater lukten av marihuana, faktisk alle sigaretter.En linje eller to av kola for å følge en klient i en overnatt er min grense.Jeg er snart 50 år.Vis det er ingen kaffe eller redbull jeg sove 😂I am too old for this shit. Når noen du ikke engang kjenner prøver å bringe deg tilbake til et miljø du ikke engang hører hjemme i lenger, og anklager deg for ting som folk som har kjent deg i evigheter vet at du ikke gjør og ikke er, må jeg ta noen rettslige skritt.Denne uheldige kommentaren vil ikke påvirke karrieren min som eskorte, som ikke lenger eksistere,men det kan påvirke meg i den nye jobben min. Kommentaren din er, i tillegg til å være en løgn, plagsom, diskriminerende og fremmedfiendtlig,bareærekrenkelse, trakassering og krenkelse av mitt privatliv etter straffeloven §§ 247, 266 og 267.Det er grøv Offentlig uttalte påstander om psykisk lidelse, rusmisbruk og eskorte Du skal ta ansvar for hva du sier,som voksen.Og bære konsekvensene. Nå politi må kommer her og undersøk brukernavnet og innleggene dine,og sette andre medlemmer i fare. Er du fornøyd? Det er deg som hadde noen drømefeber jeg eller andre eskorte er din konkuransen i bransje.Jeg har allerede forlatt markedet. Og dette er ikke et forum for å annonsere tjenestene dine eller gjøre markedsundersøkelser. Det er for at kundene skal evaluere tjenestene våre.Av og til vi diskutere bransje,men det er ikke plass for skape kunde.. Ekstremt profesjonelt av deg, som skaper problemer for kundene 1 2 Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet 2 timer siden Share Skrevet 2 timer siden 1 time siden, Kneipp skrev: Fra min del,jeg kommer tilbake med saken nr og bekreftelse. Dama har flere tlf nummer,men politiet kan finne hvem nr er registrert.. Når jeg har lyst på popkorn 😍 1 Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet 46 minutter siden Share Skrevet 46 minutter siden @ZezeeRealBack tok de faktisk imot din ‘anmeldelse’ hos politiet? Sikker på at de ikke arkiverte den med en gang i søppelkassen? Alle her på forumet vet jo at du vært aktiv som prostituert i år, ref anmeldelser etc. Hvorfor lyve om dette? Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg