Gå til innhold

KyKy - er hun ekte?

PetterH

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AlexanderLarsen skrev:

Zeze er en bra dame! 

Jeg bruker ø hvordan jeg vil.Tastatur er min og jeg kan bruke ø øøø..løyal,revisør,høre,ørgasm,ørdbok,ørm..er bare en bokstav ø som er feil, jeg myrdet ikke det  norske språk..

😂😂😂😂

• Thanks 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, ZezeeRealBack skrev:

Jeg bruker ø hvordan jeg vil.Tastatur er min og jeg kan bruke ø øøø..løyal,revisør,høre,ørgasm,ørdbok,ørm..er bare en bokstav ø som er feil, jeg myrdet ikke det  norske språk..

😂😂😂😂

Spiller ingen rolle for meg baby ♥️jeg digger deg uansett!

• Like 1
Lenke til kommentar
13 minutter siden, Chen skrev:

Synes ikke dere at mobbingen av Zeze sine skrivefeil har gått litt for langt? 

Nei,det er nye fetish 😂😂😂

Ø ism..

IMG_1689.jpeg

• Haha 1
Lenke til kommentar
35 minutter siden, LonasGahr6tøre skrev:

Veldig viktig med løyale eskorter! De er til å stole på 💘

Ikke prøve du..jeg vet du ønsker en grunn til å vinne én gratis blowjob ... men du må fortjene det ... du må mobbe meg på riktig måte.❤️

(Nordmenn burde lære seg litt humor, dere lever på randen av et mentalt sammenbrudd for dumme ting og anklager andre for å være mentalt ustabile.

For at jeg skal måtte rapportere en kommentar, må den gå over grensen. Men ert meg fordi en Ø ikke plager meg.

• Haha 1
Lenke til kommentar

Siste:Det jeg må absolutt gjør for jeg log av:

Jeg skulle absolutt ikke ha kalt @Otonoen “norsk hore.” Selv om jeg ble provosert og reagerte i affekt, ønsker jeg nå å gi henne en offentlig unnskyldning for dette.

Utrykk ble brukt som en dårlig valgt forsvarsreaksjon i møte med gjentatte anklager og krenkelser rettet mot meg – både fra henne og fra kontoene @Politimesternog @Oslo_bukken

Samtidig vil jeg understreke at dette ikke gir henne retten til å spre usannheter eller insinuasjoner om min arbeidssituasjon, økonomi eller psykiske helse. Jeg har også bakgrunn som sexarbeider, og har aldri ønsket å stigmatisere noen i samme posisjon.

Bortsett fra bruk av et uheldig begrep, har jeg ikke begått noen straffbare handlinger mot henne. Jeg har aktivt forsøkt å unngå konfrontasjon og har aldri delt privat informasjon om henne.Det jeg derimot har opplevd, er offentlig ærekrenkelse og mistillit til min kompetanse og profesjonelle virksomhet – på en måte som kan skade mitt rykte, føre til økonomisk tap, og svekke tilliten til meg som fagperson og gründer.

Annonseinnholdet jeg refererte til var allerede offentlig, og ble kun delt med politiet som bevis etter deres forespørsel. Det ble ikke brukt for å skade, henge ut eller eksponere noen offentlig – kun for å dokumentere relevante forhold i en sak der jeg selv er fornærmet part.

Dette er min offentlige unnskyldning for bruken av ordet hore. Det er ulovlig å kalle en sexarbeider det. Og jeg ber vennligst om ikke å nevne meg her. Dette skal løses juridisk. Ingen her vil bli nevnt, ikke fra min side.
Og selv om jeg var narkoman eller schizofren, har ikke hun eller ingen andre rett til å påpeke det offentlig som en fornærmelse.

Ta være på dere,og Godt sØmmer!

😎

• Like 1
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
16 minutter siden, nelson2 skrev:

Men Kyky-tråden til @PetterH klarte dere å spolere helt.

Men annonsen hennes er borte og var neppe ekte vare.

Min annonsen var bort lenger siden,og jeg har fjerne for alt det skjer.Jeg er enda på SD,men skal fjerne det også.

Kan ikke leve i den eskorte bobbler for alltid.😊

• Like 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, ZezeeRealBack skrev:

Jeg skulle absolutt ikke ha kalt @Otonoen “norsk hore.” Selv om jeg ble provosert og reagerte i affekt, ønsker jeg nå å gi henne en offentlig unnskyldning for dette

Dette er min offentlige unnskyldning for bruken av ordet hore. Det er ulovlig å kalle en sexarbeider det. 

@ZezeeRealBack, svært respektfullt av deg å si unnskyld til @Otono for å ha brukt ordet "hore" om henne. Selv bruker jeg aldri det ordet om noen sexarbeidere, siden det er et skittent skjellsord som vi alle bør holde oss for gode til å bruke.

Selv liker jeg å omtale dem som gledespiker, siden de bringer glede og kåthet til den ellers så ganske kjedelige hverdagen min.

Endret av Langbein
  • Like 3
Lenke til kommentar