Gå til innhold

KyKy - er hun ekte?

PetterH

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Otono skrev:

Jo, og det er ganske lett.

Nei,det er ikke.Ikke snakke om noen du har ingen kunskap om.Jeg har forlatt eskorte bransje til jobber med KI.Jeg vet en tig og to om det

Endret av ZezeeRealBack
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, ZezeeRealBack skrev:

Nei,det er ikke.Ikke snakke om noen du har ingen kunskap om.Jeg har forlatt eskorte bransje til jobber med KI.Jeg vet en tig og to om det

Både KyKy og Yoko har KI-genererte bilder, og annonsene er skrevet av samme person. Du jobber ikke innen KI, og du har heller ikke forlatt eskortebransjen. Den forlot deg. Tøft marked!

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Otono skrev:

Både KyKy og Yoko har KI-genererte bilder, og annonsene er skrevet av samme person. Du jobber ikke innen KI, og du har heller ikke forlatt eskortebransjen. Den forlot deg. Tøft marked!

Er du sikker jeg jobber ikke med KI?

Hvordan du kan bekreft det?

Jeg har ingen problemer med eskorte bransje,og elsker det.Fikk en nydelig besøk i går uten ha annonsen.😊
Men tro hva du vil,hva du synes påvirke ikke om meg,jeg bare korrigere noen teknisk du har sagt feil

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar