Yummyy Skrevet Juni 25 Share Skrevet Juni 25 Mitt navn er Yummy... Jeg er uavhengig og 100 % autentisk. Jeg er alltid glad og smilende. Jeg er en veldig frekk britisk kvinne i sengen og absolutt sensuell, kultivert, åpen, grasiøs og veldig utadvendt. Jeg er den ideelle diskrete følgesvennen for den mektige mannen som leter etter en ekstraordinær euforisk opplevelse. Jeg setter pris på vakkert undertøy og hæler, og jeg elsker å bruke sexy antrekk. Bare fortell meg på forhånd hva du liker. Hvordan ellers skulle jeg beskrive meg selv? Jeg er den ideelle kvinnen for optimal avslapning. Jeg er også veldig elegant, veldig ren og engelsktalende! Jeg er her for å forstå og tilfredsstille dine behov! Telegram : isa_bellesv WhatsApp : +420 730 262 473 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Juni 25 Share Skrevet Juni 25 Du ser jammen deilig ut. Jeg vil at du skal kontakte meg for å avtale treff. Og for å bevise at du er ekte, så vil jeg at du Vippser kr 1000 til meg først. Hører fra deg 😍 2 Siter Lenke til kommentar
Yummyy Skrevet Juni 25 Forfatter Share Skrevet Juni 25 What city are you in? Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Juni 25 Share Skrevet Juni 25 30 minutter siden, Yummyy skrev: What city are you in? He he, you caught me off guard here. I really didnt expect anyone to reply to me. 🤪 I must admit I think you are a scammer, and I have no intention on meeting you or buying any services from you. 😊 Til dere andre på forumet; takk for meg 😂🤣😅 1 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Juni 25 Share Skrevet Juni 25 12 minutter siden, Chen skrev: . 🤪 Til dere andre på forumet; takk for meg 😂🤣😅 Hva skjer @Chen?? Forlater du oss?? Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Juni 25 Share Skrevet Juni 25 9 minutter siden, Langbein skrev: Hva skjer @Chen?? Forlater du oss?? Jeg er altfor flau 😁 2 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Juni 25 Share Skrevet Juni 25 7 minutter siden, Chen skrev: Jeg er altfor flau 😁 Det kler deg ikke, horebukk du liksom. 4 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Juni 25 Share Skrevet Juni 25 4 minutter siden, nelson2 skrev: Det kler deg ikke, horebukk du liksom. En stund siden jeg har gjort meg fortjent til den tittelen gitt. Men Adria kommer snart tilbake til Oslo, da har jeg sjans til gjøre noe med det. Men helt ærlig, jeg skvatt litt da jeg fikk svar på denne tråden. 🤣 4 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Juni 25 Share Skrevet Juni 25 1 time siden, Yummyy skrev: What city are you in? Hello Yummyy! I am in Kirkenes, are you also here? Thanks! 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Juni 26 Share Skrevet Juni 26 13 timer siden, jegern skrev: Hello Yummyy! I am in Kirkenes, are you also here? Thanks! Kjedelig, hadde ønsket å få et ja tilbake, hehe. Det er sånn de scammer, første spørsmål er hvor du bor, og uansett hvilken by jeg svarer så svarer de at de er der også. 1 1 Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet Juni 28 Share Skrevet Juni 28 https://linkdoer.com/youngsluts Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg