Mikhen Skrevet Juni 24 Share Skrevet Juni 24 Nå har vi den beste eskorten i Oslo Jeg anbefaler henne https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/studinenvnulb-32300.html 1 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Juni 24 Share Skrevet Juni 24 Kan du skrive litt mer om henne? Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Juni 24 Share Skrevet Juni 24 (endret) 40 minutter siden, Chen skrev: Kan du skrive litt mer om henne? Mener det har vært linket til henne (annonsen) i en annen tråd også, men fant ikke det nu. Ja, var visst @Xxxnorway i denne tråden Endret Juni 24 av nelson2 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Juni 24 Share Skrevet Juni 24 Ja, men ingen i den tråden har møtt henne. @Mikhen mener at hun er den beste i Oslo for øyeblikket, så jeg ønsker å høre mer fra han. 5 Siter Lenke til kommentar
Mikhen Skrevet Lørdag klokken 17:30 Forfatter Share Skrevet Lørdag klokken 17:30 På 24.6.2025 den 18.38, Chen skrev: Ja, men ingen i den tråden har møtt henne. @Mikhen mener at hun er den beste i Oslo for øyeblikket, så jeg ønsker å høre mer fra han. Ta kontakt med henne så ser du at jeg har rett. Jeg ønsker ikke å gå inn på detaljer (*^^*) 1 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Lørdag klokken 19:56 Share Skrevet Lørdag klokken 19:56 2 timer siden, Mikhen skrev: Ta kontakt med henne så ser du at jeg har rett. Jeg ønsker ikke å gå inn på detaljer (*^^*) Merkelig kryptisk @Mikhen. Forumet er jo for at vi deler info og erfaringer med hverandre. Hvordan kan jeg vite om hun ser ut som bildene, eller om hun leverer tjenestene på en tilfredsstillende måte ved å spørre henne!? 🤪 1 4 1 Siter Lenke til kommentar
Idioten Skrevet Søndag klokken 22:00 Share Skrevet Søndag klokken 22:00 På 28.6.2025 den 18.30, Mikhen skrev: Ta kontakt med henne så ser du at jeg har rett. Jeg ønsker ikke å gå inn på detaljer (*^^*) Du fremstår ikke troverdig. Godt mulig at det du sier er tilfelle, men koster det deg virkelig så mye å si noen ord om opplevelsen? I smell bullsh*t. 4 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet 20 timer siden Share Skrevet 20 timer siden Er bare outcall. Gjør hun uten kondom, og tar hun vaginal injisering av sperm? (Jeg spør på vegne av @AlexanderLarsen) 4 Siter Lenke til kommentar
Mikhen Skrevet 13 timer siden Forfatter Share Skrevet 13 timer siden På 28.6.2025 den 21.56, Chen skrev: Merkelig kryptisk @Mikhen. Forumet er jo for at vi deler info og erfaringer med hverandre. Hvordan kan jeg vite om hun ser ut som bildene, eller om hun leverer tjenestene på en tilfredsstillende måte ved å spørre henne!? 🤪 Hei @Chen og @Idioten Bildene hennes er verifisert av eskortejenter.net og er virkelig korrekte. Hun tilbyr en god GFE med kyss, owo,cim. Hun tilbyr ikke analsex og heller ikke (sex uten kondom) ser ut til å være det eneste alle mennene her er interessert i. En profesjonell eskorte vil aldri tilby denne tjenesten. Hun er en åpen jente og lett å ha en god samtale med men du må forstå at jeg ikke vil fortelle hva som skjedde mellom oss. Hun gjør bare outcall. Har dette hjulpet dere nå? 😅 2 1 Siter Lenke til kommentar
Mikhen Skrevet 13 timer siden Forfatter Share Skrevet 13 timer siden 7 timer siden, JoeRoganJosh skrev: Er bare outcall. Gjør hun uten kondom, og tar hun vaginal injisering av sperm? (Jeg spør på vegne av @AlexanderLarsen) Nei, ingen av de to tingene du nevner. Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet 12 timer siden Share Skrevet 12 timer siden 43 minutter siden, Mikhen skrev: En profesjonell eskorte vil aldri tilby denne tjenesten. Hva er en profesjonell eskorte? Alle som tar betalt er pro. altså ikke amatører. Det er jo også noen eskorter som knuller uten, enten åpenlyst på RE eller i hemmelighet. 2 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet 12 timer siden Share Skrevet 12 timer siden Føler at noen eskorter ser ned på andre eskorter som tilbyr sex uten kondom. Han tenker nok på at high end eskorter tilbyr ikke uten? 1 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 12 timer siden Share Skrevet 12 timer siden 1 time siden, Mikhen skrev: Hun tilbyr ikke analsex og heller ikke (sex uten kondom) ser ut til å være det eneste alle mennene her er interessert i. Ikke alle. 3 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 12 timer siden Share Skrevet 12 timer siden 1 time siden, Mikhen skrev: En profesjonell eskorte vil aldri tilby denne tjenesten. Å joda. 3 1 Siter Lenke til kommentar
AlexanderLarsen Skrevet 10 timer siden Share Skrevet 10 timer siden 10 timer siden, JoeRoganJosh skrev: Er bare outcall. Gjør hun uten kondom, og tar hun vaginal injisering av sperm? (Jeg spør på vegne av @AlexanderLarsen) Jeg hadde en 21K opplevelse for noe dager siden! Har ikke råd til en ny runde så jeg trenger ikke spørre en gang 🤷♂️ 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg