Administrator Skrevet November 9, 2016 Share Skrevet November 9, 2016 Hvordan vil det gå? Jeg tenker: Så lenge det er liv er det håp. Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet November 9, 2016 Share Skrevet November 9, 2016 Jeg vil tro det har liten effekt på sexmarkedet i Norge. 1 Siter Lenke til kommentar
Per Pikkvik Skrevet November 9, 2016 Share Skrevet November 9, 2016 Jeg vil tro det har liten effekt på sexmarkedet i Norge. Det tror jeg vi trygt kan konkludere med, ja ... Men "grab'em by the pussy", som Donald pleier å si ... Siter Lenke til kommentar
Gjest kanon Skrevet November 11, 2016 Share Skrevet November 11, 2016 Jeg regnet med at det ble Trompen som stakk av med seieren. Når velgerne til "skurken" satt hjemme så måtte det bli slik og det skjønte ikke meningsmålerne at de ville gjøre. Hun er en skurk, det har jeg faktisk i fra en dattera til ei som Bill vokste opp sammen med. Da tenker jeg det blir ander "boller" der borte med Mister Ta Tak I Fitte til å styre. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg