Tommeliten Skrevet Juni 23 Share Skrevet Juni 23 Noen som har kontaktet henne. Plutselig var hennes profil på SD Fjernet. Har kommunisert mye med henne og det skinner vel i gjennom at hun er en av mange unge med flere forskjellige profiler, Skriver mye om at hun tar den i stompen, sener bilder i hit og pine , Hun er tror jeg ikke helt god. Jeg la opp til å få et møte med henne, men da det ærmegt seg forsvant hun . Akkurat samme fremgangsmåte som hun hår brukt på flere profiler. Skriver for dette for å høre om det fer noen som har greid å få treff med disse luremusene. Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Juni 23 Share Skrevet Juni 23 8 minutter siden, Tommeliten skrev: høre om det fer noen som har greid å få treff med disse luremusene. Jeg bruker ikke SD, du må gjerne bruke tid på å prøve lykken, men ikke betal forskudd og ta forholdsregler om du skulle komme til et konkret møte. Siter Lenke til kommentar
Tommeliten Skrevet Juli 5 Forfatter Share Skrevet Juli 5 Etter lang fartstid i denne hobbyen er dette noe jeg vet fra mange år tilbake. Takk for at du tenkte Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg