Gå til innhold

Polske Anna søker bilforhandler

nelson2

Anbefalte innlegg

Faktisk ingen dum ide dette her.

I stedet for å smugle en haug med kontanter over grensa og med dårlige vekslingsforhold for norske kroner kan hun flytte formuen hjem på fire egne hjul. Det er nok av bilforhandlere som tilbyr både kjøp og salg av biler kontant. Se bare på reklameskilt utenfor noen av de mer lugubre bilselgerne. 

Deretter selge den og få utbetalt i lokal valutta. Det varierer nok også med hvor langt østover hun tenker å eksportere denne bilen hvor nøye de er med papirarbeidene også:-) 

Endret av SolanGundersen
  • Like 5
Lenke til kommentar
1 minutt siden, SolanGundersen skrev:

Ingen dum ide dette her

I stedet for å smugle en haug med kontanter over grensa og med dårlige vekslingsforhold for norske kroner kan hun flytte formuen hjem på fire egne hjul. Det er nok av bilforhandlere som både tilbyr kjøp og salg av biler kontant. Se bare på reklameskilt utenfor noen av de mer lugubre bilselgerne. 

Deretter selge den og få utbetalt i lokal valutta. Det varierer nok også med hvor langt østover hun tenker å eksportere denne bilen hvor nøye de er med papirarbeidene også:-) 

Genialt! Det tenkte jeg ikke på. Merker at jeg må steppe opp gamet mitt hvis jeg noen gang skal begynne med hvitvasking av penger!

• Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar

Siden anonsen ble borte like etter at jeg opprettet tråden, så legger jeg like godt ut en kopi av teksten her;

Bilforhandlere tar kontakt med meg. Jeg vil kjøpe en bil 🚗

5 dager siden - 19-06-2025 22:32

Bilforhandlere i Oslo-området, vennligst ta kontakt med meg. Jeg ser etter å kjøpe en sekundær bil 🚗 for daglig bruk (reiser til utlandet).

Jeg ser etter en pålitelig bil som tachometeret kan gå helt opp i skalaen.

Jeg er allerede eier av en fancy bil, men ser etter en sekundær for daglig bruk.

Vil eksportere den til utlandet og vil gjerne betale kontant for den.

Bilen skal brukes daglig og for lange avstander (Europa-tur), så den må være en pålitelig merkevare (Toyotas osv.).

Hvis du har noe på markedet som passer mine preferanser, vennligst gi meg beskjed.

Kyss
Anna

• Like 2
Lenke til kommentar