Gå til innhold

Norske Elise

Pelle Parafin

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
46 minutter siden, Penger123 skrev:

Er hun pen? Sånn ansiktspen?

Jeg vil si at hun er litt "wife next door"-type... Så får du vurdere hvordan konene i nabolaget ditt ser ut. Helt ok + 

Endret av karsten
  • Thanks 3
  • Haha 4
Lenke til kommentar

Takk skal du ha 😃 Og her er det mange vakre koner 😂🥰 Skal vurdere henne opp mot lokal standard.

• Like 3
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Nice milf med fin kropp! Kult at hun liker flere menn. Skal prøve henne neste gang. 

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Vel, jeg kan ikke annet enn å anbefale henne sterkt.

Søt, sexy og super. Ekstremt deilig å ligge med. Superfin å være med på alle måter. BJ var fantastisk, rir deg som om du har den siste pikken i verden og du vil bli kliss våt av squirt så lenge du vet å behandle en kvinne. Så for sånne som meg som tenner på slikt, så er dette en ren nytelse.

10/10

Flytter inn der.

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, LonasGahr6tøre skrev:

Nice milf med fin kropp! Kult at hun liker flere menn. Skal prøve henne neste gang. 

Hadde hun tatt DP så hadde jeg meldt meg på laget. Serie-knulling er jeg ikke så fan av.

• Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
På 3.7.2025 den 13.44, karsten skrev:

Jeg vil si at hun er litt "wife next door"-type... Så får du vurdere hvordan konene i nabolaget ditt ser ut. Helt ok + 

Da tror jeg at jeg står over, ellers takk. :D 

• Haha 3
Lenke til kommentar