Gå til innhold

Unge jente tannleger 18+ finnes det ?

TomX

Anbefalte innlegg

@TomX, for å bli tannlege, så tar det 5 år med studie etter videregående. Du vil ikke finne en tannlege 18+. Jeg tolker at du mener en ung pike, nærmere 18 år. 

Må det være en ekte tannlege da? Er du egentlig ikke ute etter en som kan late som hun er tannlege?

Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
1 time siden, Chen skrev:

@TomX, for å bli tannlege, så tar det 5 år med studie etter videregående. Du vil ikke finne en tannlege 18+. Jeg tolker at du mener en ung pike, nærmere 18 år. 

Må det være en ekte tannlege da? Er du egentlig ikke ute etter en som kan late som hun er tannlege?

Jo sånn engentlig og dem jentene kan jo være 27 år også da trenger ikke kun være 18 heller men om dette kunne skjedd med meg bare med massasje også https://www.dailymotion.com/video/x2amzeu

Endret av TomX
Mer innhold
Lenke til kommentar

Tom, du vet at ditt største hinder for at du ikke klarer å få drømmene dine oppfylt at dine begrensninger på økonomi og transport ikke sant? Jeg tror ikke det er vanskelig å finne en som kan gjøre det du ber om, men det koster og du må kanskje ut av Gol. 

Lenke til kommentar

Tom, du vet at ditt største hinder for at du ikke klarer å få drømmene dine oppfylt at dine begrensninger på økonomi og transport ikke sant? Jeg tror ikke det er vanskelig å finne en som kan gjøre det du ber om, men det koster og du må kanskje ut av Gol. 

Det blir jo vanskelig 

Lenke til kommentar
1 time siden, TomX skrev:

Det blir jo vanskelig 

For deg og dine begrensninger, ja dessverre. Det er det vi har hele tiden sagt til deg. Du kommer hit for av og til og ber om hjelp. Men håper du forstår nå at ingen her vil noen gang kontakte og ordne en jente for deg. Det faller inn hallikvirksomhet. 

Jeg håper dog at du får hjelp slik at du får napp på Fetlife. :-) 

• Like 1
Lenke til kommentar

For deg og dine begrensninger, ja dessverre. Det er det vi har hele tiden sagt til deg. Du kommer hit for av og til og ber om hjelp. Men håper du forstår nå at ingen her vil noen gang kontakte og ordne en jente for deg. Det faller inn hallikvirksomhet. 

Jeg håper dog at du får hjelp slik at du får napp på Fetlife. :-) 

Jeg starter og gi opp det er kanskje bedre før fantasier blir for syke og for store ikke sant ? 

• Like 1
Lenke til kommentar

Du har råd til å ta toget til Oslo Tom, 2-3 timer og et par hundrelapper.

Finn en dag som passer, ring til et par damer i Oslo en dag eller to før og spør om de kan late som de er en tannlege, null problem dette.

Å finne en ung ekte tannlege som vil dette med deg kan du bare glemme med en gang...

Lenke til kommentar